کف سابی در پاسداران ، اختیاریه ، قلهک

انجام خدمات کفسابی در مجموعه کریمی برای انواع سطح ها استفاده می‌گردد مثلاً به عنوان مثال می‌توان سطح های سنگ ، سرامیک ، موزائیک ، کاشی ، کفپوش (لیمنت و پارکت) ، سطح بتن و ... خدمات انجام می گیرد. جهت دریافت قیمت کفسابی با همکاران ما در مجموعه تماس حاصل فرمایید.

برای انجام خدمات ساب زنی می توان این موضوع را یادآور شد که کف سابی در پاسداران ، اختیاریه ، قلهک یکی از مناطق های پر درخواست ما برای انجام خدمات می باشد و همکاران ما برای انجام خدمات کف سابی از دستگاه های ایرانی و خارجی (آلمانی و ایتالیایی) استفاده می کنند و همچنین نسبت به سطح های مختلف از لقمه ساب های درجه یک برای کار استفاده می شود تا تفاوت بین کار کفسابی شده را به وضوح مشاهده کنید. خدمات توسط شرکت کفسابی کریمی انجام می گیرد.

دستگاه های کف سابی برای انجام خدمات از دو مدل استفاده می گردد که یکی از آنها دستگاه کف سابی تک فاز و دیگری دستگاه سه فاز کف سابی می باشد. قدرت دستگاه سه فاز کفسابی بیشتر از تک فاز می باشد و همچنین سرعت عمل کار با دستگاه های سه فاز بالاتر می باشد.

البته این موضوع را هم باید عنوان کرد که کفسابی سرویس حمام و سرویس بهداشتی ها هم انجام میگیرد و در صورتی که نیاز باشد خدمات کفسابی برای سطح حمام و همچنین برای سطح سرویس بهداشتی صورت پذیرد می توان از دستگاه های ساب زن دستی برای انجام خدمات استفاده کرد و اگر فضای کافی برای کف سابی با استفاده از دستگاه های بزرگ باشد می توان با دستگاه های بزرگ خدمات کفسابی را انجام داد.

سنگ سابی در پاسداران ، اختیاریه ، قلهک

خدمات سنگسابی برای سطوح سنگ استفاده می شود و باید در نظر داشت که برای انجام خدمات سنگسابی بر روی هر نوع سنگ از قبیل : سنگ تراورتن ، سنگ گرانیت ، سنگ دهبید ، سنگ مرمریت ، سنگ چینی و … صورت می پذیرد.

با توجه به اینکه بهترین زمان کفسابی زمانی است که سطح سنگ های شما تیره و تار گشته باید بدانید که برای اینکه بخواهیم سطح بسیار شفاف و براق و درخشانی را بعد از سنگ سابی داشته باشیم باید حتما خدمات به صورت کاملا اصولی و با لقمه ساب های درجه یک کار انجام گیرد و البته باید فرد سنگ ساب دارای تجربه انجام خدمات در مورد سنگ های مربوطه را داشته باشد.

اگر سطح سنگ شما لکه ایجاد شده است و همچنین سنگ شما دارای عیب و ایرادهای می باشد می توان از خدمات سنگ سابی برای ترمیم و سنگها و همچنین شفاف سازی و براق سازی سنگ استفاده کرد البته باید این موضوع را در نظر داشت که در برخی مواقع نیاز است تا خدمات سنگسابی ظوری صورت پذیرد حدود چند میلیمتر از سنگ لایه برداشته شود و در اصل لایه برداری انجام گیرد تا سنگ شفافیت و و براقیت اولیه خود را به دست بیاورد.

برای انجام خدمات سنگ سابی در پاسداران ، اختیاریه ، قلهک کافیست با شماره کفسابی 09125795418 تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما در مجموعه جهت راهنمایی و مشاوره رایگان شما را کمک کنند.

نماشویی در پاسداران ، اختیاریه ، قلهک

نماشویی یکی دیگر از خدماتی که ما در مجموعه کریمی‌ برای همشهریان خود در شهر تهران ارائه خدمات بدهیم و باید این نکته را یادآوری کنیم که خدمات نماشویی درمجموعه کریمی با استفاده از راپل صورت می پذیرد.

خدمات شستشوی نمای ساختمان برای همه نوع نماهایی از قبیل : نمای سنگ ، کامپوزیت ، سیمانی ، آجری ، چوبی ، شیشه ای و … انجام می پذیرد البته باید گفت که برای هر کدام از نماهای نام برده شده خدمات به صورت یکسان انجام می گیرد چرا که ممکن است در اثر استفاده یک سال خدمات آسیب به نما وارد شود.

در صورتی که نمای ساختمان شما از شیشه می باشد می توان گفت که همکاران ما کار شستشوی نمای شیشه ای را به بهترین نحو ممکن انجام می دهند و همین امر موجب می شود که مدت ها نمای ساختمان شما تمیز باشد و اگر پس از نماشویی نمای شیشه ای اقدام به نانوکردن نما کنید می توان این تعهد را داد که تا مدت ها نمای شما تمیز و آبگریز خواهد شد و همین امر کمک می کند نمای ساختمانی بسیار پاک و مرتبی را داشته باشید.

پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان در پاسداران ، اختیاریه ، قلهک

اگر نمای ساختمان شما ریزش کرده است و باعث شده نمای شما جلوه زیبایی خود را از دست بدهد نیاز است که اقدام به پیچ رولپلاک کردن نمای ساختمانی خود کنید با این کار می‌توانید زیبایی اولیه نمای ساختمان خود را به دست بیاورید.

اگر نمای ساختمانی شما دچار ریزش نما شده باشد و نما ریخته باشد باید از همان سنگ نما خریداری گردد و سپس پس با استفاده از پیچ و رولپلاک کردن نما به ساختمان اقدام پذیرد.

از خدمات دیگر مجموعه می توان به نماشویی ساختمان ، کفسابی استخر ، کفسابی سوله ، نانو کردن نما و … اشاره کرد که این خدمات با توجه به درخواست متقاضی و همچنین نیاز مشتریان انجام می گیرد.