از بین بردن لکه آبلیمو

برای از بین بردن لکه آبلیموی که بر روی سطح ریخته شده است ابتدا باید این موضوع را در نظر داشته باشیم که با ریخته شدن آبلیمو بر روی سطح مورد نظر سبب می شود که لکه هایی را به جا بگذارد چرا که محلول آبلیمو دارای اسید میباشد و موجب می‌شود در برخی موارد تا عمق سطح موردنظر نفوذ کرده و نتوان سطح را تمیزکرد و نیاز است تا خدمات کف سابی برروی سطح انجام گیرد. خدماتی که برای شستن سنگ کف خانه انجام می گیرد و موجب می شود تا سطح کف خانه تمیز گردد کف سابی می باشد.

برای از بین بردن لکه آب لیمو از روی سنگ باید ابتدا به عمق نفوذ آبلیمو به سنگ را بررسی کنیم و سپس با استفاده از خدمات کف سابی و سنگ سابی بتوانیم سنگ را به حالت اولیه برگردانیم. و زمانی که خدمات کف سابی انجام می گیرد موجب می شود که یک لایه از سنگ برداشته شود و موجب شود که سنگ از حالت اولیه خود بازگردد. خدماتی که با کفسابی ارزان انجام می گیرد ممکن است که نیاز به تعویض سنگ هایتان در اثر ریخته شدن آبلیمو نداشته باشید که این امر کمک می کند تا سطح بسیار تمیز گردد.

از بین بردن لکه سرکه

یکی دیگر از موادی که خاصیت اسیدی دارد و باعث می شود که بر روی سطح لکه ایجاد کند سرکه می باشد که در برخی مواقع در اثر بی توجهی افراد خانواده سبب می شود تا بر روی سطح ریخته و لکه‌ای ایجاد کند البته بستگی به نوع سطح دارد که سرکه در آن لکه ایجاد کند در برخی مواقع ممکن است با توجه به نوع سطح مورد نظر اگر سریعتر نسبت به پاکسازی سرکه ریخته شده بر روی سطح اقدام صورت پذیرد باعث می شود که به سطح نفوذ نکند و لکه بر روی سطح مورد نظر ایجاد نشود.

اما اگر بر روی سطح لکه ایجاد کند می توان با استفاده از کف سابی و سنگ سابی لکه سرکه ای که ایجاد شده است را از بین برد تا سطحی به مراتب شفاف تر و براق تر از قبل داشته باشید. و همچنین در تمیز کاری آن به آسانی بتوانید خدمات تمیز کاری را انجام دهید تا لکه ای دیگر بر روی سطح نماند. برای از بین بردن لکه سرکه می توان از خدمات کف سابی استفاده کرد.

از بین بردن لکه چسب

از بین بردن لکه چسب هایی که بر روی سطح ایجاد شده است می توان از خدمات کف سابی کمک گرفت ولی باید این موضوع را دانست که لکه چسبی که بر روی سطح ایجاد می شود و بسیار ممکن است در گذر زمان سفت شده باشد و نتوان برای تمیز کردن آن از خدمات کف سابی استفاده کرد و باید این موضوع را در نظر داشت که بر روی چه سطحی چسب لکه ایجاد کرده است تا بتوان از این دستگاه مخصوص برای انجام خدمات کف سابی استفاده کرد.

مثلا اگر چسب بر روی سنگ باشد باید بدانیم که خدمات کف سابی بر روی سنگ نسبت به نوع سنگ از لقمه ساب مخصوص به سنگ استفاده می شود و همچنین این موضوع باید بسیار کاربردی باشد که خدمات سنگ سابی به صورت اصولی و دقیق صورت پذیرد تا لکه ی چسب بر روی سطح سنگ نباشد.

اگر لکه بر روی سرامیک ها باشد باید خیلی احیتاط شود و از فرچه سابی و کفشویی سرامیک استفاده شود همانطور که می دانید نمی توان از خدمات ساب زنی بر روی سرامیک استفاده کرد چرا که اگر لایه ای از روی سرامیک برداشته شود موجب می شود که سطح سرامیک از بین برود.

اگر چسب هایی که بر روی سطح بتن ریخته شده است و چسب های کارگاهی می باشد که بعد از مدت ها بسیار سفت شده است و نمی توان آنها را از بین برد باید از دستگاه های کف سابی استفاده کرد و همچنین باید توجه داشت که خدمات با لقمه ساب های الماسه صورت پذیرد تا سطح بصورت یکنواخت ساب بخورد و همچنین چسب از بین برود.

بر روی سطح پارکت ها و لمینت ها باید این موضوع را در نظر داشت که خدمات ساب زنی با دستگاه های ساب زن مخصوص به کفپوش ها خدمات انجام گیرد تا آسیبی به سطح کف پوش وارد نشود. و همچنین لکه چسب از بین برود.

از بین بردن لکه جرمگیر

با توجه به اینکه در اکثر خانه ها برای از بین بردن لکه های ایجاد شده از جرم گیر و مواد تمیز کننده استفاده می‌کنند و و این جرم گیر ها ممکن است که لکه های ایجاد شده را از بین نبرد باعث شود که لکه بیشتری بر روی سطح مورد نظر ایجاد شود برای از بین بردن لکه های ایجاد شده توسط جرمگیر ها باید حتماً از خدمات ساب زنی استفاده شود تا سطح مورد نظر به حالت کاملاً تمیز و شفاف و براق تبدیل گردد.

وقتی از خدمات کفسابی و سنگسابی با توجه به نوع سطح استفاده می گردد و سبب می شود که خدمات به صورت اصولی و توسط افراد با تجربه مجموعه صورت بگیرد اگر لکه هایی از جرم گیر بر روی سطح ریخته شده باشد می توان آنها را از بین برد تا سطح تمیزی اولیه خود را به دست بیاورد.

از بین بردن لکه ملات ساختمانی از قبیل گچ و سیمان

با توجه به اینکه در صنعت ساختمان سازی از مصالح ساختمانی از قبیل گچ و سیمان استفاده می گردد و می توان گفت که به عنوان اصلی ترین مواد لازم برای تهیه ساختمان می باشد ممکن است که بر روی سطح مورد نظر پس از اتمام کار ساختمان سازی ملات ساختمانی از قبیل گچ و سیمان باشد و نتوان سطح را تمیز کرد تا ساختمان را عاری از هرگونه ملات ساختمانی تحویل متقاضی داد برای اینکه بتوانیم این ملات ساختمانی ریخته شده بر روی سطح را از بین ببریم باید از خدمات کف سابی استفاده کنیم.

البته این موضوع را هم یادآور شوم که برای بازسازی ساختمانی ممکن است از مصالح ساختمانی قبیل گچ و سیمان استفاده گردد و چون شاکله اصلی مواد ساختمانی گچ و سیمان می باشد هنگام اتمام کار بازسازی رد پاهایی از ملات ساختمانی بر روی سطح مشاهده خواهد شد و چون در زمان مشخص برای تمیزکاری آن اقدام صورت نگرفته است موجب می شود تا نیاز به تمیز کاری به کمک دستگاه صورت پذیرد خدمات تمیز کاری با استفاده از دستگاه کف سابی و سنگ سابی انجام می گیرد.

اگر سطحی که مواد بر روی آن ریخته شده باشد سنگ باشد از خدمات سنگ سابی برای از بین بردن ملات استفاده می گردد و اگر به غیر از سنگ باشد از خدمات کف سابی برای از بین بردن ملات ساختمانی از دبیر گچ و سیمان استفاده میشود.

از بین بردن لکه وایتکس

یکی دیگر از موادی که برای تمیز کاری در ساختمان ها توسط افراد خانواده استفاده میشود وایتکس ها می باشد و چون لکه بر روی سطوح مختلف از قبیل آشپزخانه و سالن پذیرایی و دیگر قسمتهای مختلف خانه ایجاد می گردد و افراد برای از بین بردن این لکه ها از وایتکس کمک میگیرند و با توجه به اینکه وایتکس ها ممکن است با سطوح مختلف واکنش نشان دهد و کماکان که لکه شما از بین رفته باشد به موجب آن لکه دیگری توسط وایتکس به سطح مورد نظر اضافه گردد خیلی اتفاق افتاده است که متقاضیان با ما تماس می گیرند که ما برای پاک کردن لکه موجود بر روی سطح از وایتکس استفاده کردیم و چنانچه لکه از بین نرفته است خود وایتکس هم با سطح مد نظر ما واکنش نشان داده و این که بزرگتر شده است در چنین حالتی ما از خدمات کف سابی برای از بین بردن لکه به وجود آمده استفاده می کنیم.

لکه های که توسط وایتکس ایجاد می گردد ممکن است به عمق سطح موردنظر نفوذ کند و هرچه بازی زمانی بیشتری از گذشت این لکه بگذرد موجب می شود که به عمق سطح موردنظر نفوذ کرده تا ست را ازبین ببرد و هرچه سریعتر باید جهت از بین بردن لکه ایجاد شده توسط وایتکس اقدام صورت پذیرد.

از بین بردن لکه قهوه و چای

همانطور که می دانید چای و قهوه ها که جز پرمصرف ترین نوشیدنی های محبوب ما ایرانی ها هستند و مادر همه پذیرایی ها تقریباً از قهوه ها و چای ها استفاده می کنیم به همین دلیل ممکن است که لکه های باقیمانده چای و قهوه بر روی سنگ میز عسلی ها ، سطح سنگ کابینت ها ، سطح سنگ میز غذاخوری ایجاد گردد و نیاز است که این لکه ها از بین برود و در مواقعی با توجه به اینکه سنگ مورد نظر سریعا با چای و قهوه واکنش نشان می دهد.

برای از بین بردن لکه ها که بر روی سطح های گفته شده نیاز از خدمات ساب دستی صورت بگیرد تا این لکه ها را از بین ببرد و همکاران ما در مجموعه کریمی با استفاده از ساب زن دستی که قابل حمل می باشد خدمات سنگسابی بر روی سطح مورد نظر را انجام می‌دهند تا ست به دور از هر گونه لکه و کثیفی باشد و لکه چای و قهوه از بین برود.

از بین بردن لکه جوهرنمک

یکی دیگر از موادی که برای از بین بردن لکه ها در بین خانواده ها در خانه استفاده می گردد می توان به جوهر نمک اشاره کرد و همان طور که جوهر نمک بر روی هر سطحی قرار بگیرد ممکن است واکنش نشان دهد و چنانچه لکه را از بین برده و باعث شود تا لکه ای بر روی سطح ایجاد گردد برای همین باید بسیار مراقب بود تا جوهر نمک مورد استفاده شده برای چه سطحی غیر قابل استفاده می باشد نسبت به دستورالعمل‌های لازم آن اقدام صورت پذیرد.

با توجه به این که اگر از جوهر نمک بر روی سطحی که نباید استفاده شود ریخته شود موجب می گردد که سریعاً واکنش نشان داده و سطح را به حالت زرد تبدیل کند و برای از بین بردن این لکه زردی که بر روی سطح مورد نظر ایجاد می گردد باید حتما از خدمات کفسابی استفاده شود.

از بین بردن لکه روغن

با توجه به این که بر روی سطح هر گونه لکه ای بریزد باعث می شود که سطح آسیب ببیند و زمانی که لکه ی روغن بر روی سطح ریخته شده باشد موجب می گردد که سطح را کثیف و لکه دار کند برای اینکه بخواهید لکه ی روغن را از روی سطح از بین ببرید باید حتما از ابزارهایی استفاده کنید که سطح آسیب نزند و همچنین باید کمک کند که سطح روغنی از بین برود و در چنین مواقعی بسیار اهمیت دارد که سطح آسیب نبیند و کار سطح انجام گیرد. ما در مجموعه از خدمات ساب زنی و کف سابی برای از بین بردن سطح لکه روغن استفاده می کنیم.

بستگی به نوع سطح دارد که این خدمات به چه صورت انجام گیرد و زمانی که سطح لکه روغن می گیرد و باعث می شود زمانی که بر روی سطح حرکت می کنید با توجه به این که روغن می تواند همه جا را به حالت چربی دارد تبدیل کند و سطح را به مرور خوردگی و سابیدگی ایجاد کند و اگر خدمات ساب زنی بر روی سطح انجام گیرد باعث می شود که لکه روغن بر روی سطح نماند و از بین برود. حال می توان لکه روغن ماشین باشد یا اینکه روغن مصرفی برای خانه باشد که می توان با استفاده از ساب زدن این موارد را برطرف کرد.

با توجه به موارد گفته شده اگر نیاز باشد که لکه هایی که بر روی سطح در اثر بی توجهی و بی دقتی ایجاد شود باید برای از بین بردن آن به کمک دستگاه‌های کفسابی و سنگسابی اقدام صورت پذیرد و مادر مجموعه کریمی برای انجام این خدمات آمادگی لازم جهت ارائه خدمات را می باشیم.

کفسابی آجر ، کفسابی بتن ، کفسابی سرامیک ، نماشویی با واتر جت ، نماشویی ساختمان ، نانو کردن نما ، پیچ و رولپلاک نما و … از خدمات دیگر ما در مجموعه محسوب می گردند.