شستن سنگ کف خانه

زمانی که سطح کف خانه شما از سنگ می باشد پس از مدتها استفاده نیاز است تا شستن سنگ کف خانه صورت بگیرد.

دلایل متفاوتی وجود دارد که سبب می‌شود تا شستن سنگ کف خانه صورت بگیرد این موارد می تواند به جرم گرفتن سطح سنگ و ریخته شدن مواد اسیدی از قبیل سرکه ، آبلیمو ، جوهر نمک ، اسید ، چای ، قهوه ، آبمیوه و …. که موجب می شود سطح سنگ لکه ایجاد شود و در مواقعی با سنگ ها واکش داده و تیره و کدر گردد در همچین مواقعی نیاز است که شستن سنگ کف خانه با استفاده از دستگاه صورت بگیرد تا سطح سنگ بسیار شفاف و براق گردد. کفسابی سنگ ها کهنه خدماتی است که اگر به صورت اصولی و درست انجام شود موجب می گردد تا سطح سنگ ها تمیز و براق شود.

انجام خدمات کف سابی و سنگ سابی بر روی سطح سنگ ها بسیار نیاز است چرا که این خدمات موجب می شود سطح سنگ شفاف و براق گردد و همچنین یکی از بهترین و عالی ترین روشها برای شستن سنگ کف خانه می باشد. اگر سطح دیوار سنگ های پله ها و راه پله های ساختمان شما کدر و تیره و کثیف شده است و نیاز است که خدمات کفسابی دیوار انجام گیرد این خدمات هم توسط همکاران ما در مجموعه به کمک ساب دستی انجام می شود.

شستن کف خانه

در صورتی که سطح کف خانه شما به غیر از سنگ باشد یعنی سطح کف خانه شما از پارکت ، لمینت ، سرامیک ، موزاییک و … باشد در همچین مواقعی نیاز است که شستن کف خانه صورت بگیرد البته باید این موضوع را هم بگوییم که برای شستن هر یک سطح کف خانه که نام برده ایم نیاز است تا خدمات کف سابی بر روی سطح های مورد نظر انجام شود. مثلا برای سطح پارکت از کفسابی پارکت و برای سطح لمینت از کفسابی لمینت و برای سطح سرامیک از کفسابی سرامیک و همچنین برای سطح موزاییک از کفسابی موزاییک استفاده می کنیم.

برای انجام خدمات کفسابی لمینت و پارکت ها باید از دستگاههای مخصوص برای کفسابی لمینت و پارکت استفاده شود در مواقع ممکن است لمینت و پارکت ها در اثر استفاده های مکرر تیرگی هایی بر روی سطح لمینت و پارکت ایجاد شود نیاز باشد تا خدمات کفسابی بر روی ست لمینت و پارکت انجام گیرد.

برای شستن کف خانه ای که سرامیک و موزائیک می باشد می توانیم از خدمات فرچه سابی استفاده کنیم که به موجب آن سبب می شود تا سطح لکه ها و همچنین جرم هایی که بر روی سرامیک و موزاییک آب وجود دارد از بین برود در این حال شستن کف خانه به بهترین شکل ممکن انجام می گیرد.

شستن سنگ راه پله

یکی از پر رفت و آمد ترین قسمت های ساختمان را می توان به پله ها و راه پله ها اشاره کرد که پس از مدت ها استفاده و عبور و مرور زیاد سبب می‌شود تا نیاز به شستن سنگ راه پله ها احساس شود و زمانی که بر روی پله ها و راه پله ها تیره و کدر گردد و لکه هایی بر روی سطح سنگ پله ایجاد شود خدمات کفسابی بر روی آن صورت پذیرد.

برای شستن سنگ راه پله ها باید از خدمات ساب زنی دستی استفاده کنیم این وسیله ساب زن دستی به صورت قابل حمل می باشد که برای ساب زدن سنگ های سطح پله ها و راه پله ها استفاده می شود.

یکی از سخت ترین قسمت های خدمات کفسابی انجام ساب دستی می باشد که در این حالت فرد باید بسیار کارکشته و کاربلد باشد چرا که نیاز است تا فشار ثابتی را به سطح سنگ وارد کند تا سطح سنگ تمیز گردد و اگر این فشار در قسمتهای مختلف سطح سنگ نابرابر باشد سبب می شود که قسمت بیشتر ساب خورده و سنگ از بین برود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و اجرت کفسابی کافیست با همکاران ما در ارتباط باشید.

همکاران ما در مجموعه کریمی دارای تجربه کافی برای انجام خدمات ساب زدن پله ها و راه پله ها می باشد و جهت دریافت مشاوره برای انجام خدمات شستن سنگ پله و راه پله با شماره 09125795418 کریمی تماس بگیرید.

اسید شویی نما ، نماشویی ساختمان ، پیچ و رولپلاک نما ، نانو کردن نما ، شستشوی نمای سنگی ، شستشوی نمای سیمانی و … از خدماتی است که همکاران ما کار را به کمک راپلکاران مجموعه انجام می دهند.