اسید شویی نما و اسید شویی کف

با توجه به این که اسید شویی نما یکی از فرآیند هایی است که امروزه استفاده می شود و خیلی از متقاضیان درخواست اسید شویی نما و اسید شویی کف دارند و باید به این موضوع پرداخت که اسید شویی نما و اسید شویی کف چه تاثیری بر روی ساختمان دارد و اصلا اسید شویی به چه روشی گفته می شود و چگونه استفاده می گردد. با ما همراه باشید تا در ادامه به شما توضیح دهیم.

اسید چیست؟ و اسید شویی چگونه انجام می شود ؟

با توجه به این که یکی از محلول های موجود در صنعت که به صورت محلول اسیدی با درصد های مشخص در صنعت موجود است و به محلول هایی که ویژگی های اسیدی داشته باشند تعلق می گیرند و این ویژگی شامل این می باشد که به PH کمتر از 7 گفته می شود و هر چه این عدد کمتر باشد به میزان غلظت بیشتر گفته می شود. با توجه به توضیحات داده شده متوجه شدیم که اسید چیست و حالا می توانیم به نحوه انجام اسید شویی نما و کف بپردازیم و با توجه به این که شستشوی نمای خارجی و داخلی ساختمان با استفاده از اسید صورت می گیرد و اگر اسید شویی در بیرون از ساختمان صورت بگیرد. به آن اسید شویی نمای ساختمان می گویند و اگر اسید شویی در داخل ساختمان صورت بگیرد که اصولا برای کف ساختمان استفاده می شود و به آن اسید شویی کف می گویند.

اصولا از اسید شویی برای از بین بردن لکه ها ، چربی ها ، جرم ها ، کثیفی ها و .... استفاده می شود که از محلولی به نام مایع شستشو استفاده می شود.

از بین بردن سیاهی ، لکه ها و ملات بر روی سنگ

در خیلی از مواقع شاید زمانی که در بعضی از ساختمان ها قدم می گذارید با توجه به این که مدت هاست از نصب سنگ ها داخل منزل ، پله ها و راه پله ها و … می گذرد سیاهی و جرم هایی را به خود گرفته است که در اثر نظافت هفتگی تمیز نمی گردند و یا در مواقعی پس از انجام بازسازی ساختمان یا هنگام تحویل ساختمان مصالح ساختمانی از قبیل گچ و سیمان و یا ملات ساختمانی در قسمتی بر روی سنگ ریخته شده است و سبب می شود که جلوه بدی به سنگ های شما بدهد.

اگر موارد گفته در نمای ساختمانی پدیدار شوند با استفاده از اسید شویی نمای ساختمان برطرف می شود و اگر در سطح کف ساختمان باشد با اسید شویی کف می توان برطرف کرد تا دیگر شاهد همچین مواردی نباشیم.

انواع فرچه برای اسید شویی سنگ

با توجه به اینکه اسید شویی برای نمای ساختمان با استفاده از دستگاه های واترجت برای شستشوی نما صورت می گیرد و همچنین برای اسید شویی کف ساختمان ها از دستگاه های بزرگ برای انجام این خدمات استفاده می شود و چون نیاز است که به جای لقمه ساب از فرچه استفاده شود که برای اسید شویی ما سه نوع فرچه ساب داریم : 1- فرچه پلاستیکی 2- فرچه سیمی نرم 3- فرچه بکسری

کاربرد فرچه ها بیشتر از فرچه های سیمی استفاده می شود که به دستگاه های ساب زن دستی و همچنین به دستگاه های بزرگ وصل می شود و کار شستشوی نما و کف ساختمان انجام می گیرد ولی اگر بر روی سطح ملات ساختمانی و مصالح ساختمانی ریخته شده باشد که نتوان با فرچه سیمی نرم تمیز کرد باید با استفاده از فرچه بکسری این کار را انجام دهیم و از فرچه های پلاستیکی در مواقعی استفاده می شود که سطح خیلی کثیف نمی باشد و نیاز است که به صورت سطحی تمیز گردد.

اسید شویی نما

با توجه به این که در شهر ها آلودگی هوا و همچنین باران های اسیدی سبب می شود که سنگ های نمای ساختمان پس از مرور زمان آلایندگی را به خود جدب کند و باعث کثیفی و تیره شدن نمای ساختمان شود و همین امر موجب می شود که نیاز به اسید شویی نما داشته باشد و باید توجه داشت که از محلول های اسید که کمتر از 20 درصد می باشد استفاده کرد و اگر از اسید های بیشتر از 20 درصد استفاده شود باعث خوردگی سنگ ها می شود و بندکشی سنگ ها می شود و همچنین برای سلامتی افراد مضر می باشد. با توجه به اینکه خدمات جلوگیری از ریزش سنگ نما ، پیچ و رولپلاک نما ، رنگ آمیزی نما و … از دیگر خدماتی است که بر روی سطح نما انجام می گیرد و همکاران ما این خدمات را به صورت حرفه ای انجام می دهند.

البته باید این را هم در نظر داشت که همه نوع سنگ ها اسید شویی صورت نمی گیرد چرا که آسیب وارد می کند ولی برای اسید شویی نمای سنگ گرانیت و سنگ های تیشه ای انجام می گیرد. خدمات کفسابی برای سطوح هم انجام می گیرد که این خدمات باید گفت که در استان های مختلف از قبیل کفسابی در تهران ، کفسابی در کرج ، کفسابی در شیراز ، کفسابی در قم ، کفسابی در اصفهان و … صورت می پذیرد.

اسید شویی کف

برای اسید شویی کف ساختمان هم باید در نسبت به میزان کثیفی و آلودگی که بر روی سنگ دارد اقدام کرد به بستن فرچه ساب مخصوص به کف دستگاه تا شروع به شستشوی کف با دستگاه کنیم. اسید شویی کمک می کند که لکه های قدیمی و همچنین رنگ های قدیمی که بر روی سنگ قرار دارند و اگر جای زنگ زدگی بر روی سنگ های شما ایجاد شده است از بین برود و یکی از خدمات بارز ما در مجموعه کریمی انجام اسید شویی کف به کمک دستگاه می باشد. 09125795418 کریمی