کف سابی آجر

آجر یکی دیگر از مصالح ساختمانی است که از قدیم در ساختمان ها استفاده می شده است و امروزه نیز برای اینکه بخواهیم قسمتی از ساختمان حالت سابقه سنتی و باستانی داشته باشد از آجر استفاده می‌شود و برای انجام خدمات کف سابی آجر که یکی از مهم ترین کارها است اکثراً برای دیوار سوله ها کف و دیوار رستوران ها و قهوه خانه های سنتی و … نیز می توان مشاهده کرد که از آجر استفاده نمودند و چون کف سابی آجر یکی از سخت ترین کارها در قسمت کف سابی می باشد حتماً فرد کفساب باید مهارت و تجربه کافی برای انجام خدمات کف سابی آجر را دارا باشد البته در برخی موارد برای نمای ساختمان ها و دیوار و نمای مدارس ، اماکن عمومی می‌توان مشاهده کرد که از آجر استفاده شده است و برای تمیز کاری آن حتماً باید از کفسابی آجر استفاده نمود. برای اینکه بخواهید قیمت و اجرت کفسابی را بدانید با همکاران ما در تماس باشید.

اگر می خواهید بدانید که چه مکان هایی نیاز به ساب زدن دارند این مقاله را با دقت بخوانید. تا در مورد فضاهایی که به صورت آجری می باشند آشنایی لازم جهت انجام خدمات کفسابی را بدانید.

اصولاً برای اینکه بخواهیم سطح دیواره ها را که از آجر استفاده شده است خدمات کفسابی انجام دهیم صورتی که فضای مناسب وجود داشته باشد می‌توان از دستگاه‌های سندبلاست و ماسه های ریز و درشت پاکسازی می کنند استفاده نمود ولی اگر فضا طوری باشد که نتوان از این دستگاه استفاده نمود میتوان از دستگاه های ساب زن دستی برای ساب زدن دیوار آجری استفاده کرد که این فرایند توسط فرد کفساب صورت می گیرد.

برخی از آجر ها مانند سنگ ها بسیار سفت و سخت هستند و درصدهای که استفاده شده است سبب شده که دیواره های آن به دلیل زبر بودن آجر که سبب می شود کثیفی و چرک ها را به خود بگیرد و پس از مدتی این کثیفی و چرک ها به حالت سیاه کردن آجر در می آید که در همچین مواقعی نیاز است که کفسابی صورت بگیرد.

قیمت کفسابی آجر :

البته برای انجام خدمات کفسابی آجر باید موضوع را در نظر داشت که آخرین زمانی که از تاریخ تمیزکاری آجر می‌گذرد چه زمانی است و همچنین میزان ترمیمی که باید بر روی سطح آجر شما صورت بگیرد چقدر می باشد و البته باید این موضوع را در نظر داشت که میزان فضایی که باید کفسابی صورت بگیرد چند متر است و چندین مورد دیگر که به عنوان مثال می توان از میزان کثیفی سطح آجر نام برد که هرچه میزان کثیفی بیشتر باشد مجموعه خدمات کف سابی باید بیشتر بر روی آجر شما و و انرژی بگذارد موارد گفته شده در بالا می تواند بر قیمت کفسابی آجر تاثیر گذار باشد که برای دریافت مشاوره رایگان و همچنین قیمت کفسابی می توانید با شماره تماس 09125795418 کریمی حاصل فرمایید.

از خدماتی که برای انجام کفسابی استفاده می شود می توان به کفسابی سطح سنگ ، کفسابی سرامیک ، کفسابی موزاییک ، کفسابی کفپوش ها ، کفسابی بتن و … اشاره کرد که همه موارد از کفسابی ها توجه مجموعه کریمی انجام می گیرد.

کف سابی سیمان

برای انجام خدمات کف سابی سیمان که برای سطح موردنظر سیمان استفاده شده است و همچنین باعث شده است که کف سیمانی ناهموار باشد و جرم گرفته است و البته در مواردی مشاهده شده است که ترک و شکاف های سطح زمان زیاد شده و همچنین درز ها سیاه و کدر گردیده است می توان از خدمات کف سابی سیمان استفاده کرد تا موارد گفته شده برطرف گردد.

در مواقع ممکن است که برآمدگی های سطح سیمان سبب شود که لاستیک های اتومبیل ها و همچنین دستگاه های کارخانه ها آسیب بزند و و سبب شود که دستگاهها به صورت تراز بر روی سطح سیمان قرار نگیرند در همچین مواقعی نیاز است که ساب زدن سطح سیمان صورت بگیرد تا سطح سیمان یکنواخت داشته باشید و بتوانید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

مراحل انجام خدمات کف سابی سیمان

برای انجام خدمات کف سابی سیمان سه مرحله صورت می پذیرد :

۱ – همان طور که می دانید برای خدمات کف سابی سیمان از لقمه ساب الماسه استفاده می‌شود در این مرحله از لقمه ساب الماسه زبر استفاده می کنیم تا به وسیله آن بتوانیم پستی و بلندی های درشتی که بر روی سطح سیمان وجود دارد از بین برود. البته میزان سیمانی که باید از سطح برداشته شود تا سطح به صورت هم تراز و یکنواخت ایجاد شود بستگی به نظر استاد کار کف سابی مجموعه کریمی دارد.

2- در این مرحله از لقمه ساب نرم برای سطح سیمان استفاده می‌شود که می‌توان گفت از لقمه الماسه شماره ۱۲۰ برای سطح سیمان استفاده می کنیم.

3- مرحله آخر به از لقمه الماسه بسیار نرم استفاده می شود تا سطح تمیز گردد.

تمامی مراحل گفته شده در بالا بستگی به سطح سیمان دارد که در چندین مرحله انجام می گیرد و در مواقعی ممکن است که 10 الی 18 دور بر روی سطح انجام گیرد.

جهت دریافت مشاوره و انجام خدمات کف سابی با شماره 09125795418 تماس حاصل فرمایید. با توجه به اینکه فضاهای متفاوتی را برای انجام خدمات کفسابی انجام می دهیم که می توان به کفسابی دیوارها ، کفسابی سنگ های قیمتی ، کفسابی سنگ های کهنه و … اشاره کرد.