قیمت کف سابی

برای انجام خدمات کفسابی باید مشخص کنیم که قیمت کف سابی چگونه است چرا که بسیاری از متقاضیان قیمت برای آنها مهم می باشد و نیاز است که قیمت کف سابی را بدانند.

با توجه به اینکه قیمت کفسابی به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که مهمترین آنها می‌تواند نوع سطح کفپوش باشد. مثلاً برای کفپوش های سطح سنگ چه نوع های مختلفی از قبیل سنگ گرانیت ، سنگ مرمریت ، سنگ دهبید ، سنگ تراورتن ، سنگ چینی و … وجود دارد و برای انجام خدمات کف سابی برای هر نوع از سنگهای نام برده شده قیمت های متفاوتی داده می شود.

اگر برای مثال بخواهیم سطح هایی مثل سرامیک ، بتن ، موزاییک ، پارکت ، لمینت و … قیمت های متفاوتی برای انجام خدمات کفسابی داده می شود و این موضوع را باید در نظر داشت که برای هر یک از سطح ها که نامبرده شد از لقمه ساب های مخصوص و همچنین از دستگاه های مخصوص برای انجام خدمات استفاده می شود.

خدمات کفسابی آسانسور هم به صورت کامل توسط افراد مجموعه انجام می گیرد چرا که نیاز است تا فرد دارای تجربه کافی باشد بتواند سنگ داخل کابین آسانسور را به بهترین نحو ممکن کفسابی انجام دهد و چون این کار نیاز است خدمات با دستگاه ساب زن دستی انجام گیرد و برای همین است که فرد باید با تجربه باشد تا آسیبی به سنگ کابین آسانسور نزند.

قیمت سنگ سابی

برای اینکه بخواهیم به خدمات سنگ سابی قیمت گذاری کنیم باید نوع سنگ مشخص باشد و قیمت سنگ سابی بنا به نوع سنگ متفاوت می‌شود و همچنین این موضوع را باید در نظر داشت که سنگ ها و همانطور که در بالا نام برده شد می تواند نوع های مختلفی داشته باشد و نحوه سنگسابی آنها با لقمه ساب های مخصوص به خود صورت میگیرد که قیمت های مختلفی در بازار دارند.

عوامل موثر در قیمت گذاری سنگ سابی و کفسابی

با توجه به اینکه عوامل دیگری در قیمت گذاری برای سنگ سابی و کف سابی بسیار مهم است باید این موضوع را در نظر بگیریم که هر چه سطح کثیف تر باشد برای انجام خدمات باید زمان بیشتری را صرف کرد و به طبع نسبت به سطح هایی که تا مقداری تمیز می باشند قیمت متفاوت است. البته این موضوع که چه زمانی کفسابی قبلی صورت گرفته هم می تواند در قیمت آن تاثیر گذار باشد ولی باید این موضوع را در نظر داشت می تواند در کاهش هزینه تاثیر گذار باشد چرا که یکسری عیب و ایرادهای سنگ گرفته شده است.

میزان متراژ می‌تواند یکی دیگر از عوامل باشد که در قیمت‌گذاری سنگسابی کفسابی تاثیرگذار است چرا که هرچه متراژ انجام کاری که قرار است صورت بگیرد بیشتر باشد هزینه به طبع پایین تر می باشد.

قیمت نماشویی

برای اینکه بدانیم قیمت نماشویی یا اینکه خدمات نماشویی چه قیمتی دارد باید ابتدا بدانیم چه خدماتی در امر نماشویی قرار است بر روی ساختمان و یا ملک شما اتفاق بیافتد.

خدمات شستشوی نما بسیار شفاف و واضح است که خدمات برای نماهای مختلف از قبیل : سنگ ، سرامیک ، کامپوزیت ، آجری ، سیمانی و … در قیمت های مختلف انجام شستشو می شود و باید انتظار این را داشت که چه نوع شستشویی رو نمای ساختمان شما صورت خواهد گرفت و نحوه شستشوی نمای ساختمان به چه روشی است مثلا کار نماشویی با راپل صورت می گیرد یا با نصب داربست کار شستشوی نما صورت خواهد گرفت.

البته که برای شستشوی نمای ساختمان از واترجت و سند بلاست استفاده می شود که باید در نظر داشت که خدمات شستشوی نمای ساختمان با استفاده از سندبلاست و یا واتر جت است که هر کدام می تواند در تعیین قیمت نماشویی تاثیر گذار باشد.

قیمت ساب دستی

برای اینکه بخواهید خدمات ساب دستی را انجام دهید باید در نظر داشت که قیمت خدمات ساب دستی چگونه و به چه طریقی صورت می گیرد و برای چه خدماتی از ساب دستی استفاده می شود.

برای مثال برای پله ها و راه پله ها که نمی توان از دستگاه های بزرگ استفاده کرد کار باید با دستگاه ساب زن دستی صورت بپذیرد و همچنین برای سنگ میزعسلی ، سنگ میز کانتر ، سنگ میز غذاخوری ، سنگ کابینت و جزیره و … که نمی توان از دستگاه های بزرگ استفاده کرد از ساب دستی کمک می گیرد. پس برای انجام خدمات کفسابی پله و پاگرد باید این موضوع را در نظر داشت که خدمات با ساب دستی انجام می گیرد.

اصولاً کارهایی که برای انجام خدمات ثابت درستی صورت می گیرد به صورت کاملاً کنتراتی می باشد چرا که حجم کارها بسیار کم می باشد ولی باید عمق تمیزی آن ها را در نظر گرفت که در تعیین قیمت تاثیر گذار می باشد. در برخی مواقع مشتریان اعلام می کنند که کفسابی ارزان سراغ دارند که خدمات را پایین تر از قیمت معمول انجام می دهند و ما به آنها می گوییم زمانی که شما به مجموعه کفسابی ارزان قیمت اعتماد کردید نتیجه کار به صورتی می شود که نمی توانید از سنگ خود لذت ببرید و باید هزینه 3 برابری را کنید تا سنگ شما به حالت اولیه برگردد.

برای دریافت قیمت خدمات کف سابی ، سنگ سابی ، نماشویی و ساب دستی کافیست با همکار ما در مجموعه کریمی به شماره کفسابی 09125795418 تماس حاصل فرمایید تا با کارشناسی و به صورت کاملا حرفه ای قیمت مناسب انجام کار را به شما بدهد.

انجام خدمات ساب زنی و کفسابی در مناطق های مختلف تهران و کرج انجام می گیرد و این موضوع را باید گفت که این خدمات به صورت مدرن و پیشرفته انجام می گردد و سطح مورد نظر با توجه به میزان فرآیندی که خدمات کفسابی دارد موجب می گردد تا سطح مورد نظر ما در هر نوع سطحی تبدیل به بهترین نوع سطح گردد. کفسابی در گلستان ، کفسابی در رباط کریم ، کفسابی در پرندک ، کفسابی در باغستان کرج ، کفسابی در گوهردشت کرج ، کفسابی در عظیمیه کرج و … انجام می گیرد و این خدمات با توجه به نیاز کارفرما درخواست داده می شود و توسط همکاران ما که به محل اعزام می گردند خدمات ساب زنی انجام می شود.