کف سابی استخر

برای انجام خدمات کفسابی استخر همانطور که می دانید ممکن است که استخر در اثر استفاده نکردن های فصلی موجب جرم بستن و رسوب بستن بر روی سطح کف استخر شود و نیاز است که نظافت و کف سابی استخر صورت بگیرد.

در برخی مواقع متوجه می شویم که آب استخر خالی شده است و مدتهاست که مورد استفاده قرار نگرفته و رسوب هایی بر روی سطح کف استخر بسته برای نظافت و تمیز کردن و کف سابی کف استخر باید حتماً از دستگاه مناسب برای انجام خدمات کف سابی استفاده کرد.

برای انجام خدمات کف سابی استخر باید این موضوع را در نظر داشت که بستگی به نوع سطح کف استخر باید از دستگاه های بزرگ کفسابی یا با استفاده از دستگاه های ساب زدن دستی استفاده کرد چرا که باید برای خدمات کفسابی استخر نوع سطح کف استخر باید مشخص باشد برای داخل کف استخر از دستگاه های بزرگ کفسابی و برای دیواره های استخر از دستگاه های ساب زن دستی استفاه کرد.

برای اطلاع از قیمت کفسابی حتما با شماره های موجود در سایت تماس حاصل کنید تا همکاران ما شما را راهنمایی و مشاوره در مورد چگونگی فرآیند کار کفسابی و همچنین قیمت کفسابی اطلاع پیدا کنید.

اسید شویی استخر

همانطور که می دانید به دیواره های استخر ممکن است که آلودگی ها کثیفی هایی چسبیده باشد و این کار نیازمند این است که اسید شویی دیوارهای استخر صورت پذیرد و این کار کاملاً تخصصی می باشد و فردی که دیوارهای استخر را از اسید شویی انجام می‌دهد باید آشنایی با این کار را داشته باشد که در اثر شستشوی دیوارهای استخر با اسید موجب از بین رفتن سطح دیوارها شستشوی دیوارهای استخر با اسید موجب از بین رفتن سطح دیواره ها نشود.

اصولا معیاری برای تمیز کاری کف استخر به صورت اسیدشویی استخر در نظر گرفته می شود به عنوان مثال اگر در استخر شما آب وجود دارد و شما به وضوح می توانید کف استخر را ببینید در این حالت می توانید با تمیز کردن فیلتر تصفیه آب تمیز کاری کف استخر انجام دهید ولی اگر کف استخر به صورت کاملا واضح و قابل مشاهده نباشد ابتدا باید آب را از استخر خالی کرد و سپس کف را اسید شویی و مجدداً استخر را پر کنیم و سپس مراحل کلر زنی را انجام دهیم.

اصولاً به خاطر موارد زیر اسیدشویی است صورت می پذیرد :

1- از بین بردن جرم در سطوح دیوارها و کف استخر وجود دارد

۲- آلودگی هایی که در محیط استخر وجود دارد و می توان از بین برد

3- زمانی که بند کشی های کف استخر نیاز به تمیز شدن داشته باشد می‌تواند این کار را انجام داد.

نظافت استخر

برای نظافت استخر می توان از خدمات کف سابی کمک گرفته را که هم می‌توان کف و سطح کف استخر را به صورت کاملاً شفاف و براق تبدیل کرد و هم می‌توان دیوارهای استخر را به صورت کاملاً تمیز و عاری از لکه و سفیدک ها به وجود آورد.

زمانی که خدمات نظافت استخر صورت می پذیرد باید اصول اسید شویی استخر توجه کرد چرا که در اثر رعایت نکردن احتیاط در امر تمیز کاری ممکن است که آسیب به ریه ها و بدن وارد شود پس حتما از دستکش و ماسک مطمئن برای انجام خدمات استفاده کنید تا دچار آسیب به بدن و سلامتی شما وارد نشود.

شستشوی استخر

خدمات شستشوی استخر زمانی صورت می گیرد که ابتدا آب استخر خالی شود و سپس همکاران ما با استفاده از دستگاه های مخصوص کفسابی و ساب زنی شروع و کفسابی سطح استخر کنند و شستشوی استخر توسط همکاران ما به بهترین شکل ممکن شستشوی است صورت می‌گیرد و شما پس از انجام خدمات کفسابی و ساب زنی سطح سخت تا مدتها نیازی به شست و شوی استخر نخواهید داشت

در صورتی که کف سطح استخر شما بتن باشد و نیاز به کفسابی بتن دارید می توانید با همکاران ما در تماس باشید و از نحوه چگونگی انجام خدمات اطلاع پیدا کنید.

ما در مجموعه کریمی برای انجام خدمات ساب زنی و کفسابی استخر و همچنین شستشو و نظافت استخر از به روزترین دستگاه ها و همچنین بهترین روش ها برای انجام خدمات استفاده می‌کنیم و با توجه به سطح مورد نظر که در استخر شما کار شده است می توانیم از لقمه ساب های مختلف استفاده کنیم که متناسب با نوع سطح کف و دیواره های استخر شما باشد البته باید به این موضوع اشاره کرد که اگر در دیواره استخر شما سفیدک و یا شوره زده باشد که جلوی بدی را برای استخر ایجاد می کند و یا اینکه رنگ خاصی به دیواره شما چسبیده باشد می‌توانیم با استفاده از خدمات اسید شویی و همچنین ساب زنی استخر این موارد گفته شده را از بین ببریم.

ما برای همشهریان عزیز خود که در شهر تهران ساکن هستند خدمات کفسابی در تهران را به صورت تمام وقت و بدون تعطیلات انجام می دهیم.

در کنار خدمات ساب زنی و کفسابی استخر خدمات دیگری از قبیل : کفسابی در پرند ، کفسابی در باغستان کرج ، کفسابی در رباط کریم ، کفسابی در گوهردشت کرج و … انجام می شود و همچنین خدمات کفسابی حمام ، کفسابی سرامیک ، کفسابی کاشی و … نیز از خدمات ما در مجموعه کریمی است و البته که اگر نیاز به شماره کفسابی دارید کافیست با شماره 09125795418 تماس حاصل فرمایند.