بهترین زمان کف سابی

شاید در ذهن شما موضوعی پیش بیاید که بهترین زمان کف سابی چه زمانی می تواند ؟ و چه وقت نیاز است که کار کف سابی صورت پذیرد و این موضوعی است که باید به آن توجه شود. و نسبت به زمان مناسب آن اقدام کرد.

چه زمانی نیاز است که کف سابی صورت پذیرد ؟

در صورتی که ساختمان شما کف آن سنگ می باشد و در اثر عبور و مرور های مختلف و متداول سبب شده است که سنگ ساختمان شما درخشندگی و تمیزی اولیه خود را از دست بدهد که اصولا به آن کدر شدن و مات شدن می گویند که سنگ جلوه زیبایی خود را از دست می دهد در این مواقع نیاز است که سنگ های شما کف سابی صورت بگیرد.

البته باید این موضوع را هم گفت که فقط برای سطح های کف سنگ کفسابی صورت نمی گیرد بلکه برای سطح سرامیک ها ، بتن ها ، موزاییک ها ، کفپوش های لیمنت و پارکت و پی وی سی و … خدمات کفسابی صورت می گیرد و در صورتی که سطح های شما دارای کدربودن و همچنین ظاهر اولیه خود را از دست داده است می توانید با یک کفسابی سطح مورد نظر را مانند روز اول کنید.

اگر سطح شما دارای لکه هایی است که در اثر بی توجهی و بی دقتی رخ داده مانند ریخته شدن چای ، قهوه ، آبمیوه ، سرکه ، آبلیمو ، جوهر نمک ، اسید و … بر روی سطح که سبب شده است که سطح شما کدر شود می توانید با استفاده از یک کفسابی اصولی می توانید این لکه ها را از بین ببرید البته باید دقت و توجه داشته باشید که اگر با استفاده از روش های سنتی و خانگی بخواهید موارد را برطرف کنید در خیلی از مورد ها مشاهده شده است که سطح مورد نظر چه بسا تمیز نگردیده و بیشتر لکه را به دل سطح مورد نظر فرو رفته تا نتوان خیلی تمیز گردد ولی همکاران ما در مجموعه کریمی اقدام می کنند تا بتوانند سطح را به حالت اولیه تحویل دهند.

برای اینکه بخواهید کفسابی ساختمان صورت پذیرد باید حتما به موارد اصولی کار کفسابی توجه داشت چرا که ممکن است خدمات کفسابی به در اثر بی توجهی مجموعه اصول را رعایت نکند و از فرد بی تجربه ای برای انجام خدمات استفاده کند ولی در مجموعه کریمی تمامی افرادی که در مجموعه مشغول می باشند حداقل 5 سال تا 20 سال تجربه کاری دارند و آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیزمان می باشند.

خیلی مواقع ساختمان را کار بازسازی انجام می دهند و سبب می شود که ملات ساختمانی بر روی سطح ریخته شود که اگر این ملات ساختمانی بلافاصله تمیز نگردد موجب می شود که بر روی سطح جا انداخته و موجب شود که نتوان تمیز کرد و نیاز باشد که خدمات کفسابی آن را تمیز کند. با توجه به این که خدمات کفسابی سبب می شود که دیگر لکه های ملات از قبیل گچ و سیمان بر روی سطح نماند.

کف سابی در چند مرحله انجام می شود ؟

کف سابی برای سطح های مختلف مراحل مختلفی دارند که به هرکدام از این موارد در مقاله های مربوطه اشاره شده است مثلا برای سطح های بتن ، موزاییک ، سرامیک ، پارکت و لمینت و … مراحل متفاوت می باشد ولی در این مقاله ما به کلیت کار در مورد سطح سنگ اشاره می کنیم که کف سابی در چند مرحله انجام می شود ؟ برای اینکه بخواهید در مورد چگونگی انجام مراحل آشنا شوید در ادامه با ما همراه شوید.

1- مرحله اول برای اینکه سطح به صورت همسان دربیاید استفاده می شود و می توان گفت که سنگ را با لقمه ساب 30 یا 46 استفاده می شود و از آن برای ساب زدن استفاده می گردد که این لقمه ساب زبر می باشد تا پستی و بلندی ها را از بین ببرد.

2- از لقمه ساب های 80 و 60 برای ساب زدن استفاده می شود چرا که نیاز است مقداری از زبری سطح مورد نظر کاهش پیدا کند.

3-در صورتی که نیاز باشد تا بتوان رزین کاری صورت بگیرد باید از دو لقمه ساب 120 استفاده شود و و از آن برای انجام خدمات رزمی و بتونه برای سنگ انجام می‌گیرد.

4- در این مرحله باید از لقمه ساب 200 برای اجرای صیقلی کردن و براق کردن سطح سنگ استفاده شود و اگر بخواهیم برای درخشان تر کردن سنگها استفاده کنیم از لقمه ساب 200 استفاده می شود.

5- یکی دیگر از لقمه ساب هایی که به لقمه لاکی معروف می باشد برای از بین بردن خط و خش های سطح سنگ از لقمه ساب های قبلی استفاده میشود.

6- در مرحله ششم از رقم حساب 600 استفاده می گردد چرا که این شماره نسبت به شماره های قبلی نرم تر می باشد.

7-8- از لقمه ساب های 800 و ۳/۴ استفاده می گردد و برخی از همکاران ما در کفسابی که قیمت پایین تری می دهند از این لقمه ساب استفاده نمی کنند.

9-در مرحله نهم از نانو ساب استفاده می‌شود که برای جلوگیری از نفوذ مواد شیمیایی به داخل سنگ ها و درزها استفاده می گردد و این مرحله با توجه به توافق صورت گرفته بین کارفرما و کف ساب صورت می‌گیرد و و اگر کارفرما تمایل داشته باشد این مرحله انجام خواهد گرفت ولی هزینه اضافی را شامل می شود که به کل پروژه اضافه می گردد.

خدمات کفسابی انواع کفپوش پارکت و لمینت توسط مجموعه انجام می گیرد که در آن چندین روش از بالا که گفته شده بود انجام نخواهد شد چرا که نیاز است خدمات به صورت متفاوتی شکل گیرد برای همین از دستگاه مخصوص به کفسابی پارکت و کفسابی لیمنت انجام می گیرد که کار کفسابی را انجام دهند.

همانطور که گفته شد خدمات کفسابی موزاییک هم متفاوت است ولی به ناچار برای عنوان نمونه انجام کار که چگونه انجام می گیرد خدمات به صورت متفاوت است و برای همین برای مشاهده انجام پروژه کفسابی موزاییک کافیست به مقاله مربوط به آن مراجعه گردد.

ما در مجموعه کریمی برای انجام خدمات ساب زدن و کفسابی آمادگی داریم و تمامی مراحل برای اینکه رضایت متقاضی کسب گردد صورت می گیرد. قیمت های ما به صورت کاملا رقابتی می باشد و تمامی تعهدات به صورت کامل انجام خواهد شد. جهت دریافت مشاوره با شماره کفسابی 09125795418 تماس حاصل فرمایید.

انجام خدمات ساب زنی و کفسابی در اسلامشهر ، کفسابی در چهاردانگه ، کفسابی در جاده ساوه ، کفسابی در رباط کریم و … که از حومه های شهر تهران محسوب می شوند خدمات ساب زنی ، کفسابی ، نماشویی ، انجام کلیه خدمات پیچ و رولپلاک نما ، نانو کردن نما ، شستشوی نما و استخر ساختمان ها و ویلاها و … را شامل می شود که همکاران ما کار را به صورت حرفه ای انجام می دهند.