کفسابی در رودهن ، بومهن ، دماوند ، پردیس

ما در مجموعه کفسابی کریمی خدمات کفسابی انواع سنگ ها از قبیل : گرانیت ، مرمریت ، دهبید ، سنگ چینی و سرامیک ها ، موزاییک ها ، کفسابی بتن نیز توسط همکاران ما انجام می شود.

کفسابی توسط دستگاه های ایرانی و خارجی از قبیل ایتالیایی و آلمانی انجام می گیرد. همکاران ما در زمینه کفسابی در کار خود خبره هستند و همه کارهای کفسابی را به بهترین نحو ممکن انجام می دهند. اگر نیاز به کفسابی دارید می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل کنید و از همکاران ما در به صورت کاملا رایگان مشاوره بگیرید.

سنگ سابی در پردیس ، دماوند ، بومهن ، رودهن

خدمات ما در مجموعه کریمی برای کفسابی انواع سنگ ها ، سرامیک ها ، بتن ها ، کفپوش هایی از قبیل : پارکت ، لیمنت و … می باشد. و ما شعارمان کار تضمینی و با کیفیت می باشد. خدمات کفسابی در الهیه ، کفسابی در قیطریه ، کفسابی در لویزان ، کفسابی در مرزداران از دیگر مناطق هایی است که خدمات ساب زنی و کفسابی به صورت کاملا حرفه ای و استادانه انجام می گیرد.

سنگسابی در رودهن ، بومهن ، دماوند ، پردیس

در صورتی که سنگ های خود را به ما بسپارید تا ما کار سنگسابی سنگ را انجام دهیم خدمات ما با استفاده از دستگاه های ساب زن ایتالیایی و آلمانی می باشد که سنگ های شما را به مانند روز اول براق و شفاف می کنند.

در چه مواقعی نیاز است که سنگسابی صورت بگیرد؟

اگر سنگهای شما پس از مدت ها استفاده کدر شده است و شفافیت و براقیت اولیه را ندارد با سنگسابی اصولی می تواند به حالت اولیه باز گردد.

در صورتی که سنگ های شما در اثر بی توجهی مواد شیمیایی و یا اسیدی ریخته شده است و کدر و تیره گشته می توان با سنگسابی به حالت اولیه بازگرداند و شکل و شمایل براقی را به خود بگیرد.

ساب زنی و سنگسابی در پردیس ، دماوند ، رودهن ، بومهن

بعضی مواقع پس از نصب سنگ ها ، استاد کار سنگ ها را نمی تواند به صورت دقیق همطراز کند و همین امر سبب می شود که پستی و بلندی های سنگ جلوه بدی را به سنگ های ساختمان شما بدهد که با یک سنگ سابی حرفه ای می توان این پستی بلندی ها را از بین برد.

اگر ساختمان شما بازسازی صورت گرفته و ملات ساختمانی بر روی سنگ های شما ریخته که نمی توان با دست پاک کرد با یک سنگسابی این معضل برطرف می شود و سنگ های شما درخشنده تر می گردند.

برای مواقعی که رنگ ها و لکه های چسب بر روی سنگ ریخته شده است که نمی توان به راحتی پاک کرد با سنگ سابی می توان این عیب و ایراد ها را برطرف کرد.

ساب زدن دستی در رودهن ، بومهن ، دماوند ، پردیس

ما در مجموعه کریمی خدمات ساب زدن دستی سنگ ها را هم انجام می دهیم به عنوان مثال برای پله ها و راه پله ها نمی توان از دستگاه های سنگ سابی بزرگ استفاده کرد ما با استفاده از دستگاه های ساب زن دستی می توانیم این کار را انجام دهیم.

برای انجام کلیه ساب های سنگ هایی که نمی توان با دستگاه های بزرگ انجام داد می توانیم این کار را انجام دهیم و سنگ های میز غذاخوری ، میز عسلی ها ، سنگ کانتر ، کابینت ها و جزیره ها و همچنین برای سنگ های شومینه ما از دستگاه های ساب زن دستی استفاده می کنیم.

ساب زنی دستی در بومهن ، دماوند ، پردیس ، رودهن

نماشویی در رودهن ، بومهن ، دماوند ، پردیس

در صورتی که نیاز دارید تا شستشوی نمای ساختمان در مناطق رودهن ، بومهن ، دماوند و پردیس صورت بگیرد همکاران ما کار شستشوی نمای ساختمان را به کمک راپل انجام می دهند.

نماشویی توسط همکاران ما در قسمت نماشویی انجام می گیرد و همکاران ما نماهای : سنگی ، شیشه ای ، آجری ، کامپوزیت ، چوبی و… را شستشو می دهند و در صورتی که نیاز باشد تا نانوی نما هم صورت بگیرد این کار انجام می گیرد.

نماشویی توسط همکاران ما با راپل انجام می گردد و همکاران ما با استفاده از طناب مخصوص از ساختمان شما آویزان می شوند و کار شستشوی نما را انجام می دهند.

کف سابی در رودهن ، بومهن ، پردیس ، دماوند