کفسابی در ازگل ، سوهانک ، لویزان

انجام خدمات کفسابی توسط مجموعه کریمی به بهترین شکل ممکن انجام می شود. برای انجام این خدمات با استفاده از دستگاه های کفسابی ایتالیایی ، آلمانی ، ایرانی انجام می پذیرد.

سنگ سابی در ازگل ، لویزان ، سوهانک

کفسابی اگر به صورت صحیح و درست باشد می تواند عیب و ایراد های سنگ را از بین ببرد مثلا برای اینکه سنگ حالت شفاف و درخشان داشته باشد می توان با استفاده از کفسابی این کار را انجام داد. از دیگر خدمات ما در مجموعه کریمی کفسابی در شمال کشور می باشد.

چه مواقعی نیاز است که کفسابی انجام شود ؟

اگر سنگ های شما دارای عیب ایرادهایی از قبیل شکستگی ها ، و ترک خوردگی داشته باشد می توان از با کفسابی از بین برد.

اگر بر روی سطح مورد نظر چسب ، لکه های روغن و … ریخته شده باشد می توان با کفسابی از بین برد.

اگر سنگ های کف ساختمان دارای پستی و بلندی باشد می توان با کفسابی این پستی و بلندی ها را از بین برد و سنگ ها را همطراز کرد.

سنگسابی در ازگل ، سوهانک ، لویزان

در صورتی که سطح کف ساختمان شما سنگ می باشد برای خدمات باید با دستگاه های سه فاز انجام پذیرد البته که برای اینکه بدانید ساختمان شما برق سه فاز دارد تنها در صورتی که ساختمان شما دارای آسانسور باشد ساختمان شما دارای برق سه فاز می باشد. کفسابی در مهرشهر کرج و همچنین کفسابی در ملارد کرج نیز از دیگر مناطقی است که خدمات کفسابی انجام می گیرد.

اگر بر روی سنگ های شما خدمات سنگسابی ایتالیایی صورت بگیرد سنگ های شما به صورت کاملا شیشه ای در می آیند و پس از ساب خوردن سنگ به حالت کاملا براق و شفاف می آیند.

کف سابی در لویزان ، سوهانک ، ازگل

ساب زدن دستی در ازگل ، سوهانک ، لویزان

برای اینکه بخواهیم بدانیم ساب زدن دستی چیست می توان در مورد این مورد توضیح داد که انجام خدماتی که توسط دستگاه های کوچک دستی برای ساب زدن صورت می گیرد را ساب زدن دستی می گویند که اکثرا بر روی سنگ های میزعسلی ها ، سنگ کانتر ، سنگ کابینت ، سنگ شومینه و … توسط همکاران ما برای انجام خدمات دستی ساب زدن سنگ ها صورت می گیرد.

برای اینکه ساب پله ها و راه پله ها

برای ساب زدن پله ها و راه پله باید از ساب زدن دستی استفاده کرد و این ساب زدن دستی نیاز به تجربه و تخصص بالایی می باشد چرا که در صورت عدم برقراری تعادل بین دستگاه و فشار لازم به سنگ باعث می شود که سطح به صورت کامل و درستی ساب زده نشود و همین امر موجب می شود که پله های شما آسیب ببیند. همکاران ما دارای تخصص و تجربه بالای کاری می باشند که به موجب آن ساب پله ها و راه پله ها را به صورت اصولی توسط دستگاه ساب زن دستی انجام می دهند و کار را به صورت تضمینی برای شما انجام خواهند داد. کفسابی در پردیس نیز دیگر منطقه ای است که خدمات کفسابی انجام می گیرد.

ساب زنی دستی در لویزان ، سوهانک ، ازگل

نماشویی در ازگل ، سوهانک ، لویزان

کلیه خدمات نماشویی از قبیل شستن نما ، تعمیر نما ، ترمیم نما و… توسط مجموعه کریمی انجام می شود و همکاران ما با استفاده از دستگاه های مخصوص نماشویی از قبیل واترجت و سندبلاست انجام می شود.

همکاران ما در قسمت نماشویی ساختمان کلیه نماهای ساختمانی را از قبیل : نمای سنگی ، نمای آجری ، نمای چوبی ، نمای شیشه ای ، نمای کامپوزیت و … را انجام می دهند و همه شستشوی نما ها با استفاده از راپل صورت می گیرد و همکاران ما در زمینه راپل دوره های مخصوص به راپل را گذرانده اند و در امر شستشوی نما بسیار کارآمد و با تجربه می باشند.

پیج و رولپلاک نما در ازگل ، سوهانک ، لویزان

نمای ساختمان شما اگر نیاز به ترمیم و بازسازی داشته باشد همکاران ما در بخش پیچ و رولپلاک نما ترمیم و بازسازی نما را انجام می دهند. اگر نمای ساختمان طوری باشد که احتمال این را بدهیم که ممکن است سقوط کند قبل از اینکه خطرات جانی را بار بیافریند باید برای حل این موضوع به از خدمات پیچ و روپلاک نما استفاده کنیم.

با پیچ کردن نما به ساختمان و استفاده از پیچ و رولپلاک می توان این موضوع را خاطر نشان کرد که ما از خطرات احتمالی به وجو آمدن خطرات جانی پیشگیری می کنیم.

سنگسابی در لویزان ، ازگل ، سوهانک