کفسابی در فرمانیه ، قیطریه ، تجریش

ما در مجموعه کریمی برای شستشوی سنگ ها و کفپوش ها از خدمات کفسابی استفاده می کنیم و این خدمات را با استفاده از دستگاه های کفسابی ایتالیایی ، آلمانی و ایرانی انجام می دهیم.

اگر زمان نصب سنگ های کف ساختمان ، سنگ های شما دارای پستی و بلندی ها می باشد و می توانید با کفسابی اصولی این پستی و بلندی ها را از بین ببرید و همچنین موجب می شود که به صورت یکدست و یکنواخت شود. البته خدمات کفسابی در یوسف آباد ، کفسابی در چالوس ، کفسابی در هشتگرد کرج ، کفسابی در شهریار و … نیز انجام می گیرد.

سطح هایی که در اثر عبور و مرور سبب شده است که تیره و تار و کدر گردد با استفاده از کفسابی می توانیم این تیره وتاری سنگ ها را از بین ببریم.

ساب زدن سطح سنگ در فرمانیه ، تجریش، قیطریه

اگر بر روی سنگ های شما چسب ریخته شده است و رسوباتی که بر روی سنگ بسته شده است با کفسابی می توان این عیب و ایراد هارا می توان از بین برد.

سنگسابی در فرمانیه ، قیطریه ، تجریش

خدمات سنگسابی برای سنگ ها مواقعی که نیاز باشد سنگ لکه ها و جرم هایی که بر روی سنگ هست از بین برود انجام می پذیرد و موجب می شود که سنگ به صورت کامل شفاف و براق شود.

زمانی که سنگ های شما سنگسابی شد پس از آن سطح مورد نظر شما عیب و ایرادهای ظاهری دیگر نخواهد داشت مثلا پستی و بلندی های سنگ از بین خواهد رفت ، سنگ در صورتی که لکه داشته باشد دیگر لکه ای مشاهده نخواهید کرد ، اگر سنگ دارای سطح های یکسان و یکنواخت نباشد این مورد توسط سنگساب برطرف خواهد شد.

سنگ سابی در فرمانیه ، قیطریه ، تجریش

ساب زدن دستی در فرمانیه ، قیطریه ، تجریش

برای انجام خدمات ساب زدن به صورت دستی باید از دستگاه های مخصوص این کار که قابل حمل می باشد صورت می گیرد و ساب سنگ کانتر ، ساب سنگ میزعسلی ، ساب سنگ میزغذاخوری و … توسط این دستگاه ها انجام می گیرد و دیگر نگران ساب زدن سنگ های کوچک محیط خود نباشید.

ساب زدن پله و راه پله در فرمانیه ، قیطریه ، تجریش

برای ساب زدن پله ها و راه پله ها نمی توان از دستگاه های بزرگ سنگسابی استفاده کرد و کار توسط ساب زن دستی انجام می گیرد برای همین کار می توان این موضوع را در نظر داشت که اگر سنگ های راه پله شما دارای لکه ها و جرم ها و همچنین موارد چسبیدن چسب ها و مصالح ساختمانی که به صورت لکه ای بر روی سنگ باشد می توان با ساب زن دستی این موارد را برطرف کرد. و سنگ پله و راه پله ای شفاف و براق داشته باشید.

ساب زنی دستی در قیطریه ، تجریش ، فرمانیه

نماشویی در فرمانیه ، قیطریه ، تجریش

ما در نماشویی کریمی اقدام به شستشوی نمای ساختمان می کنیم که همین امر موجب شده است که همه نوع نمای ساختمانی از قبیل : نمای آجری ، نمای شیشه ای ، نمای سنگی ، نمای کامپوزیت ، نمای سیمانی ، نمای چوبی و… را شستشوی انجام دهیم.

همکاران ما برای شستشوی نمای ساختمان به کمک راپل اقدام به شستشوی می کنند که با استفاده از طناب های مخصوص از ساختمان آویزان می شوند و با دستگاه های واترجت و سندبلاست این کار را انجام می دهند و شستشوی نما را به بهترین نحو ممکن انجام می دهند.

پیچ و رولپلاک نما در فرمانیه ، قیطریه ، تجریش

اگر نمای ساختمان شما دارای عیب و ایرادهای ظاهری می باشد و طوری است سبب شده است جلوه بدی به ظاهر نمای شما بدهد همکاران ما می تواند این عیب و ایراد ها را برطرف کنند.

مثلا برای نمای ساختمان های سنگی که ریزش سنگ نما دارند که موجب شده است جلوه بدی به خود بگیرد همکاران ما با استفاده از خدمات پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. اگر نیاز است که قسمتی از نمای ساختمان تعویض گردد همکاران ما نمای ساختمان شما را بدون عیب و ایراد تحویل خواهند داد.

ما در مجموعه کریمی برای انجام کلیه خدمات کف سابی ، سنگ سابی ، نماشویی ، پیچ و رولپلاک نما و همچنین ساب زدن دستی و … آماده خدمت رسانی هستیم.

کف سابی در فرمانیه ، قیطریه ، تجریش