کفسابی در الهیه ، ولنجک ، زعفرانیه

خدمات کفسابی در مجموعه کریمی توسط دستگاه های ایتالیایی ، آلمانی و ایرانی انجام می شود و برای انجام خدمات کفسابی می توان از این دستگاه ها استفاده کرد.

سنگ سابی در زعفرانیه ، الهیه ، ولنجک

برای انجام کلیه خدمات کفسابی بستگی به سطح مورد نظر دارد مثلا برای سنگ ها از دستگاه های سه فاز و تک فاز استفاده می شود و بستگی به نوع و جنس سنگ دارد که از چه نوع لقمه ساب هایی استفاده شود.

برای سطح های مثل کفپوش ها و پارکت ها باید از دستگاه های مخصوص کفپوش ها باید استفاده کرد و لقمه ساب های مخصوص دارد که باید برای کفسابی از این لقمه ساب ها استفاده کرد. کفسابی در نیروی هوایی ، کفسابی در ولیعصر تهران ، کفسابی در رامسر ، کفسابی در کرج و … نیز از خدمات ما در مجموعه می باشد که همکاران ما مشغول به فعالیت هستند.

سنگسابی در الهیه ، ولنجک ، زعفرانیه

خدمات سنگسابی برای سنگ ها به بهترین نحو ممکن انجام می گیرد و به موجب آن سبب می شود که سنگ به حالت کاملا یکدست و یکنواخت تبدیل گردد. مثلا در صورتی که سنگ های شما دارای پستی و بلندی باشند این مورد توسط سنگساب گرفته می شود و اگر برای اینکه بخواهید فرآیند اپوکسی کردن سنگ را انجام دهید باید حتما پستی و بلندی های سنگ گرفته شود. پس از آن بندکشی ها به صورت کامل از بین می روند. چرا که فرآیند از بین بردن بندکشی ها و یکدست کردن سنگ ها جزو خدمات اپوکسی سنگ می باشد.

کف سابی در الهیه ، ولنجک ، زعفرانیه

ساب زدن دستی در الهیه ، ولنجک ، زعفرانیه

برای انجام ساب دستی باید سطح مورد نظر توسط ساب زن دستی صورت بگیرد و به موجب این فرآیند که هیچ گونه گرد و خاکی را شامل نمی شود و همین امر موجب می شود که سنگ های سطحی مثل : سنگ میزعسلی ، سنگ کانتر ، سنگ میزغذاخوری و… به بهترین نحو ممکن انجام پذیرد.

همکاران ما برای انجام کلیه خدمات ساب زدن سنگ های پله ها و راه پله ها به صورت دستی آماده خدمت رسانی می باشند و ساب زدن پله ها و راه پله ها با ساب زن دستی صورت می گیرد و سطحی شفاف و براق تحویل داده می شود.

نماشویی در الهیه ، ولنجک ، زعفرانیه

خدمات ما در زمینه نمای شویی در منطقه های الهیه ، ولنجک ، زعفرانیه به صورت کاملا تخصصی انجام می شود و همکاران ما در این منطقه کارهای متفاوتی برای شستشوی نما را انجام داده اند.

زمانی که شستشوی نما صورت می گیرد سبب می شود که نمای ساختمان جان تازه ای به خود بگیرد و همکاران ما این کار را با استفاده از نماشویی با راپل انجام می دهند که سبب می شود همکارانمان کار شستن نما را انجام دهند.

نمای ساختمان در اثر وجود آلاینده ها در هوا سبب می شود که پس از مدتی دچار کدری و کثیف شدن نما شود و زیبایی نما بعد از مدت ها از بین می رود و همین امر موجب می شود که نیاز به شستشوی نمای ساختمان خود پیدا کنید. همکاران ما در زمینه نماشویی برای انجام خدمات نماشویی و شستشوی نما اقدام می کنند.

ساب زدن سنگ در ولنجک ، الهیه ، زعفرانیه

پیچ و رولپلاک نما در الهیه ، ولنجک ، زعفرانیه

در صورتی که نمای ساختمان خود دارای عیب و ایرادهایی از قبیل افتادگی نمای ساختمان که اصطلاحا به آن سقوط نمای ساختمان می گویند اتفاق می افتد سبب می شود که نمای ساختمان ظاهری زشت به خود بگیرد.

برای اینکه بخواهیم نمای ساختمان را ترمیم کنیم باید اقدام به پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان کنیم که این کار توسط همکاران ما در بخش نماشویی انجام می شود تا شما نمای خود را به بهترین نحو ممکن بازسازی شده در اختیار داشته باشید.

کف سابی سنگ در الهیه ، ولنجک ، زعفرانیه