کفسابی در شهران ، شهرزیبا ، صادقیه ، مرزداران

خدمات کفسابی مجموعه کریمی در مناطق شهران ، شهرزیبا ، صادقیه ، مرزداران امکان پذیر است و ما با استفاده از دانش و تجربه همکاران خود در بازه 20 سال گذشته سبب شده است که بتوانیم بهترین نوع خدمات را ارائه دهیم. همین امر موجب شده است که با کفسابی در منطقه به عنوان برترین کفسابی شناخته شویم.

ساب زدن سطح سنگ در صاقیه ، مرزداران ، شهرزیبا ، شهران

جهت انجام کلیه خدمات سنگ سابی وکفسابی ساختمان با شماره های داخل سایت تماس حاصل کنید تا همکارانمان در مجموعه بتوانند مشاوره رایگان جهت انجام خدمات ارائه دهند. خدمات کفسابی در کرج ، کفسابی در اندیشه ، کفسابی در دماوند به صورت کاملا تخصصی همکارانی که در منطقه حضور دارند به محل اعزام می شوند.

سنگسابی در شهران ، شهرزیبا ، صادقیه ، مرزداران

برای اینکه بخواهید سنگ های خود را سنگسابی کنید کافیست که بدانید چه مواقعی نیاز است که سنگسابی صورت بگیرد که ما این موارد را در زیر آورده ایم :

1- زمانی که سنگهای شما شفافیت و براقیت اولیه خود را از دست داده باشد در این صورت نیاز است که سنگسابی ساختمان سنگ صورت بگیرد.

2- در مواقعی که سنگ های شما در اثر عبور و مرور دچار کدری و همچنین در مواقعی از لب پر شده باشد می توان این موارد را از طریق سنگ سابی به حالت اولیه شفافی و ترمیم لب پری انجام داد.

کفسابی در مرزداران ، شهرزیبا ، شهران ، صادقیه

3- در صورتی که پس از تکمیل نمودن ساختمان ها و همچنین در مواقعی که بازسازی ساختمان صورت می گیرد پس از اتمام کار مصالح ساختمانی از قبیل گچ و سیمان بر روی سنگ ها ریخته می شود که برای تمیز کردن آنها نمی توان به روش سنتی استفاده کرد که در این مواقعی به کمک دستگاه های سنگسابی می توان سنگ را به حالت اول تبدیل کرد.

4- در مواقعی کار رنگ کردن خانه وجود دارد و رنگ بر روی سنگ ها ریخته شده است و نمی توان به با دست پاک کرد در این مواقع به کمک یک سنگسابی اصولی می توان این سنگ ها را به حالت اولیه برگرداند.

5- در صورتی که سنگ های شما دارای پستی و بلندی می باشند می توان به کمک سنگسابی این پستی و بلندی ها را از بین برد.

6- اگر سنگ های شما دارای بندکشی می باشد و می خواهید که این بندکشی ها از بین برود و سنگ های سطح شما خود را بیشتر به نمایش بگذارد می توان این سنگ ها به کمک سنگسابی اصولی و سپس با اپوکسی کردن این مشکل را حل کرد.

با چه دستگاه هایی ساب صورت می گیرد ؟

ما در مجموعه سنگسابی کریمی تمامی کارهای خود را به وسیله دستگاه های ساب ایتالیایی و آلمانی و ایرانی انجام می دهیم که دستگاه های ما به صورت سه فاز و تک فاز می باشد. البته که باید این موضوع را هم خاطر نشان کرد که ما در مجموعه کار سنگسابی را به کمک دستگاه ساب زن دستی هم انجام می دهیم که مورد پله ها و راه پله ها می توان استفاده کرد.

ساب دستی در شهران ، شهرزیبا ، صادقیه ، مرزداران

ما برای ساب زدن سنگ های میز عسلی ، سنگ کانتر ، سنگ اپن و جزیره ، سنگ های میزغذاخوری و … را به کمک دستگاه های ساب زن دستی انجام می دهیم.

در صورتی که نیاز است که کار توسط ساب زن دستی انجام صورت باید این موضوع را در نظر داشت که در مواقعی که نتوان ساب زدن را با کمک دستگاه های بزرگ انجام داد. مثلا در مورد پله ها که نمی توان دستگاه ها را که سنگین هستند در پله ها جا داد به خاطر همین موضوع از دستگاه های ساب زن دستی استفاده می شود.

در صورتی که نیاز به ساب زن دستی در شهران ، شهرزیبا ، صادقیه ، مرزداران هستید می توانیم شما را در امر ساب زدن کمک کنیم.

نماشویی در شهران ، شهرزیبا ، صادقیه ، مرزداران

خدمات نماشویی ما در شهران ، شهرزیبا ، صادقیه ، مرزداران انجام می شود و همکاران ما برای شستن انواع نما ها از قبیل : نمای سنگی ، نمای آجری ، نمای سیمانی ، نمای کامپوزیت ، نمای شیشه ای ، نمای چوبی و … را انجام می دهند و برای اینکار همکاران ما با استفاده از نماشویی به روش راپل اقدام به شستشو می کنند.

نماشویی در شهران ، شهرزیبا ، صادقیه ، مرزداران

انواع روش های شستشوی نماها

شستن نمای ساختمان ها امروزه به دو روش انجام می شود که یک روش نماشویی با راپل است که اکثر کار شستشوی نمای ساختمان با این روش انجام می شود و دیگری نماشویی با داربست که امروزه کمتر استفاده می شود و می توان گفت که منسوخ شده است.

نماشویی به روش راپل : در این روش فرد نماشوی به وسیله طناب از ساختمان آویزان می شود کار شستشوی نما را انجام می دهد. اکثر کار های ما در مجموعه نماشویی به وسیله ی این همکاران ما توسط این روش انجام می پذیرد.

نماشویی به روش داربست : در این روش همکاران ما در صورتی که امکان آویزان شدن از ساختمان وجود نداشته باشد اقدام به شستشوی نمای ساختمان به روش نماشویی با داربست می کنند که فرد نماشوی بر روی داربست می ایستد و کار شستشوی نما را انجام می دهد.

پیچ و رولپلاک نما در شهران ، شهرزیبا ، صادقیه مرزداران

اگر نمای ساختمان شما دارای عیب و ایرادهایی از قبیل افتادگی سنگ نما ، زرد شدگی نما ، آب دادگی نما و … باشد همکاران ما کار تعمیر و بازسازی آن را انجام می دهند و در مواقعی که نیاز باشد پیچ و رولپلاک نما صورت بگیرد همکاران ما اقدام به پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان می کنند.

این کار یکی از روش هایی است که برای تعمیر نما انجام می شود و همکاران ما کار پیچ و رولپلاک نما در شهران ، شهرزیبا ، صادقیه و مرزداران انجام می دهند.

سنگ سابی در مرزداران ، شهران ، شهرزیبا ، صادقیه