کفسابی سنگ مرمر

با توجه به زیبایی و استحکام سنگ مرمر، کفسابی این نوع سنگ به عنوان یک راه حل محبوب برای زیباسازی  فضاهای داخلی و خارجی در نظر گرفته می‌شود. همکاران ما در مجموعه به کفسابی سنگ مرمر با استفاده از تخصص و دقت خود، به راحتی سطح سنگ را به کمک دستگاه های پیشرفته ای که در این حوزه وجود دارد ساب زنی انجام می دهند و باید گفت که این خدمات موجب می گردد تا سطح سنگ مرمر یا مرمریت به حالت کاملا شفاف و براق تبدیل گردند.

کفسابی سنگ مرمریت

برخلاف فعالیت های دستی و سنتی که در زمان های گذشته وجود داشته امروزه با استفاده از کفسابی سنگ مرمر، استفاده از دستگاه های ساب زنی باعث افزایش سطح دقت و ظرافت در عملکرد مورد نظر خواهد شد. با استفاده از دستگاه هایی که در این حوزه وجود دارد این خدمات به صورت کاملا حرفه ای موجب می گردد تا سطح تمیز و براق گردد.

کفسابی سنگ مرمریت

با توجه به اینکه سطح سنگ مرمر و مرمریت با هر قسمت از ساختمان نصب شده باشند با توجه به استحکام و مقاومت بالایی که دارند موجب خواهند شد که رفت و آمد های زیادی بر روی این سطح سنگ انجام گیرد و نیاز است تا به صورت دوره ای خدمات ساب زنی و کفسابی انجام گیرد تا سطح از حالت تیره و تار جدا گردد و زمانی که سطح به حالت کاملا شفاف و براقی تبدیل گشت یعنی اینکه این خدمات به صورت کاملا درست و حرفه ای انجام شده است و البته باید گفت که خدمات ساب زنی و کفسابی موجب می گردد تا سطح سنگ مرمر طول عمر بیشتری داشته باشد.

به کمک خدمات کفسابی سنگ مرمریت و دستگاه های ساب زنی پیشرفته، شما می‌توانید به راحتی فضای خود را با زیبا و بدور از هر گونه لکه و کثیفی کنید. با استفاده از خدمات کفسابي ، نتایج حیرت انگیز را مشاهده خواهید کرد که این امر کمک می کند تا سطح به حالت کاملا شفافی تبدیل گردد.

با توجه به زیبایی و استحکام سنگ مرمریت ، کفسابی با استفاده از این نوع سنگ، یک راه حل بسیار مقرون به صرفه برای زیباتر کردن فضاهای داخلی  ساختمان است. کفسابی سنگ مرمریت ،اگر هنگام نصب سنگ به صورت دقیق این اتفاق نیافتاده باشد و سطح سنگ دارای پستی و بلندی باشد باید گفت که این خدمات نیازمند ساب زنی است تا سطح مورد نظر از حالت ناخنک بود سطح خارج شود و این خدمات موجب می گردد تا اگر قسمتی از سطح دارای عیب و ایراد باشد برطرف گردد.

سنگسابی سنگ مرمر و مرمریت

در حوزه کفسابی سنگ مرمریت، انتخاب یک گروه کفسابی حرفه‌ای و با تجربه بسیار مهم است. سنگ مرمریت به عنوان یکی از مصالح بسیار زیبا و با دوام در صنعت ساختمان است که برای قسمت های سطح کف ساختمان ها استفاده می گردد و این امر موجب می شود تا سطح زیبایی به همراه داشته باشد. و با خدمات کفسابی می توانید عیب و ایراد و آلودگی هایی که در گذر زمان بر روی سطح سنگ مرمر یا سنگ مرمریت ایجاد شده باشد را از بین ببرید.

پروژە هائے کفسابی سنگ مرمریت، شامل کفسابی در فضاهای داخلی ساختمان ها ، مجتمع ها ، واحد های تجاری و مغازه ها می‌شود. از جمله کفسابی در پله‌ها ، راه پله ها ، راه رو ساختمان ها ، لابی ساختمان ها و … نیز با توجه به استحکام بالای سنگ مرمریت از این سنگ ها استفاده می گردد. و با توجه به اینکه این نوع سنگ ها دارای مقاومت بالا هستند باید گفت که این خدمات موجب می گردد تا سطح هیچ گونه آسیبی وارد نشود.

کفسابی سنگ مرمر

اگر از سنگ مرمر در فضای باز استفاده گردد به دلیل تابش مستقیم نور خورشید موجب می گردد تا سطح سنگ مرمر به صورت اصطلاح می گویند که رنگ داده و زرد رنگ شود و به همین دلیل برای از بین بردن این رنگ زردی که بر روی سطح سنگ ایجاد شده است نیاز است تا سطح سنگ را ساب زنی انجام دهیم و این خدمات باید متناسب با زیباسازی سنگ مرمر و مرمریت انجام گیرد و با توجه به اینکه ممکن است این خدمات با لقمه ساب های ایتالیایی ساب زده شود نیازمند این است که خدمات شاین کردن سطح صورت پذیرد و پیش از خدمات شاین کردن باید پرداخت روی سطح سنگ انجام گیرد و لایه برداری به صورت اصولی و درست از روی سطح برداشته شود تا سطح آماده برای شاین شدن گردد.

ساب زنی سنگ مرمریت و مرمر

با توجه به اینکه از سنگ مرمریت به عنوان سنگ هایی با رگه های شیری و زرد رنگی که در سنگ های با تم سفید یا شیری می باشد که خواهان بسیار زیادی را در حوزه ساختمان سازی دارد و بسیاری از سازنده ها از این سنگ ها برای ساختمان خود استفاده می کنند که این امر موجب می گردد زمانی که سطح سنگ نصب گردید به دلیل برخی از خدماتی که بر روی سطح ساختمان ها وجود دارد موجب شود تا سطح با ملات ساختمانی ترکیب گردد و نیاز باشد تا خدمات ساب زنی صورت پذیرد تا سطح سنگ برتری و زیبایی خود را به نمایش بگذارد و نیازمند این است که خدمات ساب زنی و کفسابی به صورت اصولی انجام گیرد تا سطح آماده برای تحویل ساختمان باشد که همکاران ما آمادگی لازم برای انجام خدمات با سرعت بالا و همچنین چندین دستگاه و اکیپ هستند.

خدمات کفسابی سنگ های دیگر نیز در مجموعه کریمی انجام می شود که می توان به کفسابی سنگ قیمتی ، کفسابی سنگ کورین ، کفسابی سنگ طبیعی ، کفسابی سنگ اسلب و … اشاره کرد و با توجه به نوع سنگ از دیسک ها و لقمه ساب های مخصوص استفاده می گردد تا سطح ساب زنی انجام شود همکاران ما در شرکت با توجه به اینکه انواع سطح سنگ ها را خدمات ساب زنی و سنگسابی انجام داده اند این آمادگی را دارند که بتواند سطح را به حالت کاملا زیبا و جذاب تحویل دهند.

در صورتی که نیاز به خدمات ساب زنی بر روی سطح سنگ مرمر ، سنگ مرمریت هستید کافیست با همکاران ما در شرکت تماس حاصل کرده تا آنها راهنمایی ها و مشاوره های رایگان در این زمینه را به شما ارائه دهند.