کفسابی هتل و رستوران

کفسابی هتل و رستوران با توجه به اینکه سطح مورد نظر سنگ ، سرامیک و … می باشد از وظایف و فعالیت های ما در مجموعه کریمی است که به صورت کلی این خدمات را انجام می دهیم و باید گفت که این خدمات با توجه به درخواست هایی که از مجموعه هتل ها و رستوران ها داشته ایم موجب گردیده است تا خدمات بسیار عالی و بی نظیری را برای انجام این خدمات در نظر گرفته باشیم.

کفسابی هتل

با توجه به اینکه امروزه انجام خدمات کفسابی موجب شده است تا سطح سنگ مورد نظر شما زیبا تر دیده شود و همچنین برای متقاضیان و مشتریانی که دارید تاثیر گذار است تا بتوانند جذب مشتری ها را داشته باشید و یک ذهنیت مثب از هتل و رستورانتان در ذهن مشتریان حک کنید. با انجام خدمات کفسابی هتل و رستوران این امکان برای سطح سنگ ها فراهم می شود که :

کفسابی سنگ ها موجب می گردد تا سطح بسیار زیبا و جذاب و جلا داده شود.

با توجه به اینکه ممکن است در هتل ها و رستوران ها میز ها و مجسمه های وجود دارد در اثر ساب زدن سطح سنگ ها موجب می گردد تا درخشان تر و شفاف تر به نظر برسد که در چنین مواقعی باعث می شود تا وسایل هایی که بر روی آن قرار دارد با ارزش تر  به نظر برسد.

با توجه به اینکه نیاز است تا رستوران ها و هتل ها شفاف و براق به نظر برسد با انجام خدمات کفسابی ایتالیایی موجب می گردد تا نور پردازی ها و همچنین روشنایی هایی که وجود دارد بازتابی بر روی سطح سنگ ها داشته باشد که به موجب آن فضا بسیار بزرگ تر به نظر می رسد.

با امر کفسابی که در هتل و رستوران ها انجام می گیرد باید گفت که این امر کمک می کند تا سطح درزهای بین سنگ ها پر گردد و این امر موجب می گردد تا سطح سنگ ها مقاوم تر شوند و همچنین کمتر آلودگی را به خود جذب کند که امر موجب می گردد تا کمتر نیاز به شستن به وجود بیاید.

کفسابی رستوران

در صورتی که مواردی که در بالا ذکر گردید اتفاق بیافتد یعنی سطح سنگ های رستوران و هتل انجام گیرد باید گفت که این امر کمک می کند تا 50 درصد هزینه های شما کاهش پیدا کند. و ما در مجموعه کریمی این تضمین را می دهیم که به صورت کاملا حرفه ای خدمات را انجام دهیم تا بازتاب آن را پس از خدمات ما در پرس و جو از مشتریانتان ببینید.

کفسابی هتل ها

کفسابی هتل ها  نیاز است چرا که یکی از قسمت های مهم برای متقاضیان و مشتریان می باشد و با توجه به اینکه زیبایی و همچنین تمیزی در جذب مشتریان تاثیر گذار است باید گفت که کارفرمایان هتل ها به این دلیل رو به سوی ساب زدن سطح سنگ های هتل ها کرده اند که موجب می گردد تا در اثر عبور و مرور های مختلف سطح سنگ تیره و تار گردد و زیبایی و جذابیت خود را از دست بدهد که در چنین مواقعی با کفسابی سنگ هتل ها موجب می گردد تا سطح سنگ ها به حالت کاملا تمیز و براقی تبدیل گردد. و رضایت مشتریانتان را با دیدن زیبایی به دست بیاورید.

البته که هتل باید به صورت دوره ای ساب زده شوند و خدمات کفسابی بر روی سطح سنگ های لابی هتل ، رستوران هتل ها ، کافی شاپ های هتل و … از قسمت های مهم یک هتل می باشد که در معرض دید مشتریان هست و این امر کمک می کند تا سطحی زیبا را تجربه کنید و کفسابی هتل اگر به صورت اصولی انجام گیرد موجب می شود تا سطح سنگ های هتل به صورت کاملا زیبا به نظر برسد و با توجه به اینکه در هتل ها از سنگ های طبیعی ، سنگ های اسلب استفاده می گردد باید گفت که خدمات کفسابی سنگ طبیعی و همچنین خدمات کفسابی سنگ اسلب باید به گونه ای باشد که سطح سنگ جذاب تر از گذشته و مانند روز اول نصب به نظر برسد.

کفسابی رستوران ها

کفسابی رستوان ها نیز همانند هتل ها مهم می باشد چرا که مشتریان یک رستوران با توجه به معیار هایی که دارند زیبایی را هم در اولویت خود قرار می دهند و باید گفت که این زیبایی موجب می گردد تا سطح کف رستوران یک موضوع مهم تلقی گردد و با توجه به اینکه رستوران ها ممکن است که در اثر معرض ریخته شدن مواد غذا قرار بگیرد و با تمیز کردن سطح سنگ تمیزی به صورت کامل انجام نگیرد و به اصطلاح لکه ای بماند که در چنین مواقعی نیاز است تا ساب زنی و کفسابی رستوران انجام گیرد و همچنین زمانی که سطح سنگ ها کف رستوران تمیز شد و لکه ای که بر روی آن قرار داشت از بین رفت باید گفت که موجب می گردد تا سطح همانند روز اول براق و جذاب به نظر برسد.

البته باید گفت که این خدمات برای کفسابی رستوران ها نیز همانند هتل ها باید به صورت دوره انجام گیرد چرا که موجب می شود تا زیبایی که در اثر کفسابی سطح سنگ ها و سرامیک های رستوران ها به وجود بیاید موجب می شود تا سطح سنگ ها بسیار تمیز براق گردد و البته که برای سطح سنگ رستوران ها از سنگ دهبید و سنگ های مصنوعی کورین نیز برای کانتر رستوران ها نیز استفاده می گردد که برای ساب زدن سطح سنگها می توان از خدمات کفسابی استفاده کرد و البته باید گفت که خدمات کفسابی سنگ دهبید و همچنین کفسابی سنگ کورین نیز توسط متخصصین انجام می گیرد و برای سطح کف رستوران از دستگاه های بزرگ استفاده می شود و برای سنگ کانتر ها و میز غذاخوری ها که از کورین استفاده می شود از دستگاه های ساب زنی دستی استفاده می گردد که در چنین مواقعی با توجه به دستگاه های قابل حمل کوچکی که وجود دارد باید گفت که این خدمات متناسب با نوع سطح انجام می گیرد.

 در صورتی که می خواهید کفسابی هتل یا کفسابی رستوران انجام دهید کافیست با همکاران ما در مجموعه سنگسابی کریمی تماس حاصل کنید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند تا سطح مورد نظر شما را تمیز و براق تحویل دهند.