کفسابی در لواسان ، اوشان ، فشم و لواسان بزرگ

مجموعه از خدمات ما در کفسابی مربوط به لواسان می باشد که همکاران ما نمونه کارهای مختلفی را برای ارائه خدمت متقاضیان در اختیار دارند که بتوانند رضایت کارهای کسب شده جهت انجام خدمات کفسابی در اختیار داشته باشند.

برای انجام کلیه خدمات ساب زدن سرامیک ها ، سنگ ها ، موزاییک ها ، انواع کفپوش ها و … آماده خدمت رسانی برای متقاضیان و همشهریان عزیز می باشیم. البته که اگر نیاز است که کفسابی واحد شما انجام گیرد باید با همکاران ما در مجموعه در تماس باشید تا شما را مشاوره رایگان ارائه دهند.

برای انجام خدمات کفسابی از دستگاه های بزرگ تکفاز و سه فاز استفاده می شود و در صورتی که متقاضیان دارای برق سه فاز نباشند از دستگاه تک فاز استفاده می شود و برای اینکه بدانید که برق سه فاز در ساختمان خود دارید کافیست به این سوال پاسخ دهید که آیا ساختمان شما آسانسور دارد یا خیر ؟ اگر آسانسور داشته باشد می توان گفت که برق سه فاز دارد و اگر آسانسور نداشته باشد باید توسط همکارانمان چک شود که برق سه فاز دارید یا خیر. البته که کفسابی آسانسور نیز توسط همکاران ما انجام می گیرد.

سنگ سابی در لواسان ، اوشان ، فشم و لواسان بزرگ

خدمات ساب زدن سنگ ها یا همان سنگ سابی صورت می گیرد و همکاران ما برای انجام خدمات ساب زنی برای سنگ های شروع به کار می کنند و برای اینکه بخواهند از لقمه ساب های مخصوص به سنگ شما را استفاده کنند باید بدانند که از چه جنس سنگی استفاد می کنید و پس از تهیه لقمه ساب مخصوص سنگ های شما را شروع به انجام خدمات سنگ سابی می کنند.

سنگ سابی سنگ ها سبب می شود که سنگ های شما عیب و ایرادهای آن برطرف گردد و به عنوان مثال در صورتی که سنگ های شما دارای پستی و بلندی هستند سبب می شود که عیب های آن گرفته شود و همچنین اگر در مواقعی که سنگ های شما دارای لکه هایی از قبیل سرکه ، آبلیمو و اسید باشد و یا چسب و ملات ساختمانی به سنگ های شما چسبیده باشد با استفاده از یک کفسابی اصولی می توان این موارد را برطرف کرد. برای از بین بردن لکه آبلیمو و … می توان از خدمات ساب زنی استفاده کرد.

نماشویی در لواسان ، اوشان ، فشم و لواسان بزرگ

همکاران ما برای شستشوی نمای ساختمانی اقدام می کنند و کار شستشوی نمای ساختمان را انجام می دهند همکاران ما با استفاده از دانش راپل شروع به شستشوی نمای ساختمانی می کنند که به کمک طناب مخصوص به ساختمان آویزان می شوند. همچنین در مواقعی که نمای ساختمانی شما خیلی کثیف باشد و نیاز باشد که اسید شویی انجام شود همکارانمان با استفاده از دستگاه واترجت شستشوی نما را انجام می دهند.

اگر سنگ های نمای ساختمان شما کدر شده باشد و همچنین نیاز باشد که با فشار بیشتر کار شستشو انجام شود این کار توسط دستگاه سند بلاست صورت می گیرد. البته که اگر اسید شویی نما بخواهید این خدمات توسط دستگاه صورت خواهد پذیرفت که به موجب آن سطح نمای ساختمانی شما بسیار تمیز و براق می گردد.

انجام خدمات نماشویی در مجموعه ما با استفاه امکانات بروز و پیشرفته انجام می گیرد و می توان این قول را داد که تمامی خدمات نماشویی ما بسیار بروز و پیشرفته می باشد. خدمات نماشویی با راپل توسط همکاران ما در مجموعه صورت می گیرد.

ساب زدن دستی در لواسان ، اوشان ، فشم و لواسان بزرگ

خدمات ساب زدن دستی مختص به جاهایی است که نتوان با دستگاه های بزرگ کار کفسابی را انجام داد و مواردی از قبیل سنگ کابینت ها ، سنگ کانتر ، سنگ جزیره ، سنگ میزعسلی ها ، سنگ میزغذاخوری و … می باشد که نیاز است ساب زدن صورت بگیرد و این ساب زدن با دستگاه های مخصوص به این کار که قابل حمل می باشد صورت می پذیرد و این دستگاه ها برای انجام خدمات ساب زنی پله ها و راه پله ها نیز استفاده می شود و می توان گفت که اگر پله ها و راه پله ها نیاز به ساب زنی داشته باشد باید از دستگاه های ساب زن دستی استفاده کرد.

پیج و رولپلاک نما در لواسان ، اوشان فشم و لواسان بزرگ

اگر نمای ساختمان شما ریزش می کند و سبب می شود که نمای ساختمان شکل زیبای خود را از دست بدهد نیاز است که خدمات پیچ و رولپلاک صورت بگیرد و اگر برای مقابله با ریزش نمای ساختمانی اقدام نشود سبب می شود که ریزش نمای ساختمان خسارت های جانی و مالی جبران ناپذیری را وارد کند.

اگر نمای ساختمانی شما نیاز است که ترمیم و بندکشی صورت بگیرد همکاران ما اقدام خواهند کرد و برای اینکه نمای جذاب و زیبا داشته باشید. این موضوع را در نظر داشته باشید که خدمات پیچ و رولپلاک نما یکی از خدماتی است که ما در مجموعه خود به عنوان خدمات استفاده می کنیم و بسیار پر کاربرد می باشد.

همکاران ما کار کف سابی ، سنگ سابی ، نماشویی ، ساب زنی دستی ، پیچ و رولپلاک و ... را در مناطق لواسان ، اوشان ، فشم و لواسان بزرگ انجام می دهند و برای دریافت مشاوره و قیمت خدمات با شماره 09125795418 کریمی تماس حاصل فرمایید.