کف سابی واحد چیست ؟

با توجه به این که اکثر در مورد کفسابی ساختمان اطلاع دارند و می دانند که کفسابی به چه صورت و شکلی و با چه دستگاه هایی انجام می پذیرد ولی برای انجام خدمات کفسابی واحد باید یکسری اطلاعات کامل و کافی را به دست بیاورید.

با توجه به این که امروزه اکثر کف ساختمان ها و واحد از سنگ و سرامیک و کفپوش های مختلف می باشد و با توجه به این که پس از مدت ها استفاه از این سنگ ها و سرامیک ها کف واحد ها از بین می رود و سبب می شود که سنگ ها کدر و تیره و تار شوند. و برای از بین بردن این تیره و تاری و کدری و همچنین در مواقعی که کثیف و یا جرم بر روی سنگ و سرامیک باشد نیاز است که این کدری و کثیفی از بین برود و توصیه ما استفاده از خدمات کفسابی واحد می باشد. که با انجام کفسابی سنگ و سرامیک به صورت کاملا تمیز و شفاف و براق تبدیل می گردد. البته که می توان گفت خدمات کفسابی ایتالیایی وظیفه شفاف و براق کردن سطوح را دارد که به اصطلاح می توان گفت که سطح آینه ای می گردد.

کفسابی واحد چگونه انجام می شود ؟

با توجه به این امروزه با پیشرفت عمل و وجود انواع دستگاه های کفسابی ایتالیایی ، آلمانی ، ایرانی ، آمریکایی و … می توان سنگ ها ، سرامیک ها ، کفپوش هایی مثل لمینت و پارکت و همچنین پی وی سی ها را کفسابی انجام داد. خدمات کفسابی در تهران صورت می پذیرد و اگر هموطنان عزیزمان از دیگر شهر های ایران عزیز نیاز به خدمات ساب زنی داشته باشد این خدمات به صورت کاملا حرفه ای به صورت پیشرفته انجام می گیرد.

با توجه به این که بستگی به نوع کف ساختمان دارد و به عنوان مثال اگر سنگ باشد بستگی به جنس سنگ از لقمه ساب های مخصوص برای انجام خدمات کفسابی استفاده می شود و با توجه به این که میزان کثیفی که بر روی سطح واحد وجود دارد سبب می شود که میزان دورهایی که باید با دستگاه بر روی سطح واحد کفسابی کرد صورت می گیرد.

خدمات کفسابی

خدمات کفسابی بر روی سطح های مختلفی که نامبرده شد انجام می گیرد و البته باید این موضوع را هم عنوان کرد در صورتی که نیاز باشد خدمات کفسابی بر روی سطح پله ها و راه پله ها انجام گیرد و همچنین در مواقعی که نیاز باشد لابی ساختمان ها و حیاط کفسابی صورت بگیرد این کار توسط مجموعه کریمی انجام خواهد شد. و به عنوان مثال اگر سطح کف واحد از پارکت باشد و سطح کف لابی ساختمان و پله و راه پله ها از سنگ و همچنین سطح کف حیاط از موزاییک باشد این کارها توسط دستگاه های مختلف با لقمه ساب ها مختلف انجام می گیرد و همه این خدمات توسط مجموعه قابل انجام می باشد و تعهد ما انجام خدمات به صورت کاملا تضمینی و دقیق می باشد تا رضایت شما سروران را به دست بیاوریم.

قیمت کفسابی واحد ساختمان

با توجه به این که کفسابی واحد ساختمان بستگی به نوع کف دارد در صورتی که نیاز است که میزان خدمات کف سابی واحد ساختمان را بدونید تنها کافیست با شماره 09125795418 تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما در مجموعه قیمت دقیق انجام خدمات کفسابی واحد ساختمان را به شما اعلام کنند.

کف سابی آشپزخانه

با توجه به این موضوع که کف سابی آشپزخانه به عنوان یکی از مهمترین قسمت های خانه محسوب می شود و همچنین باید این موضوع را هم در نظر داشت که کفسابی آشپزخانه باید به بهترین نحو ممکن انجام گیرد و چون آشپزخانه یکی از بیشترین مکان هایی است که امکان دارد موادی از قبیل سرکه ، آبلیمو ، جرم گیر و وایتکس در کف آن ریخته شده باشد و همین امر نیاز است که کفسابی صورت پذیرد البته باید این موضوع را هم در نظر داشت که کفسابی آشپزخانه نیاز است که به صورت کاملا اصولی و دقیق انجام گیرد.

زمانی که کف آشپزخانه شما مات و کدر گردیده و براقیت اولیه را ندارد نیاز است که کفسابی صورت پذیرد تا از سنگ بودن و سرامیک بودن کف ساختمان واحد و آشپزخانه خود بهره ببرید و همچنین زمانی که کفسابی سنگ ها و سرامیک های شما انجام شد می توانید کیفیت خدمات انجام شده را بررسی کنید.

ساب زدن کف آشپزخانه

در برخی موارد نیاز است که ساب زدن کف آشپزخانه های کوچک به دلیل اینکه وسیله ها زیاد است و نمی توان دستگاه های بزرگ را در آن جابجا کرد خدمات به صورت ساب زدن دستی صورت بگیرد و به خاطر همین ما با استفاده از دستگاه های ساب زن دستی این کار را انجام می دهیم و کلیه خدمات ساب زدن کف آشپزخانه با استفاده از لقمه ساب مناسب صورت می گیرد.

سنگ سابی آشپزخانه

زمانی که کف واحد ساختمان شما از سنگ می باشد و نیاز است که سنگ سابی واحد و همچنین سنگ سابی آشپزخانه صورت پذیرد باید این موضوع را در نظر داشت که سنگ سابی آشپزخانه باعث می شود که سنگ های شما جلا و براقیت و شفافیت پیدا کنند و همچنین به موجب سنگ سابی بر روی سنگ های آشپزخانه سبب می شود که سنگ های شما طول عمر بیشتری داشته باشد و به طبع نسبت به قبل راحت تر و سریع تر تمیز گردند.

برای مشاوره و همچنین استعلام قیمت می توانید با شماره 09125795418 کریمی تماس حاصل فرمایید.

کفسابی بخشی از خدمات ما در مجموعه است و از دیگر خدمات ما می توان به نماشویی ، پیچ و رولپلاک نما ، رنگ آمیزی نما ، ساب زنی سطوح های مختلف مانند پارکت ها ، سرامیک ها ، بتن ها و … نامبرد که این خدمات توسط متخصص در همان زمینه انجام می گیرد.