کف سابی در فیروزکوه ، آبعلی ، آبسرد

همکاران ما در مجموعه کریمی برای انجام خدمات کفسابی انواع سطح ها از قبیل سنگ سرامیک ، موزاییک ، بتن ، کاشی ، کفپوش (لمینت و پارکت) و … انجام می گیرد.و همکاران ما کار را با استفاده از دستگاه های خارجی(آلمانی و ایتالیایی) و ایرانی انجام می دهد همچنین دستگاه ها از نوع تک فاز و سه فاز می باشد که کار را بهترین نوع و حالت انجام می دهد. خدماتی که در شرکت کفسابی کریمی انجام می گیرد به عنوان کفسابی مدرن و پیشرفته شناخته می شود.

در صورتی که سطح مورد نظر شما نیاز به کف سابی دارد همکاران ما می‌تواند خدمات کف سابی در فیروزکوه ، آبعلی ، آبسرد به بهترین نحو ممکن و با تجربه بالایی که دارند را انجام دهند. البته که بهترین زمان کفسابی با توجه به نیاز هایی که برای انجام خدمات کفسابی دارید می باشد و می توان گفت که اگر سطوح شما جذابیت لازم را برایتان ندارد کافیست که خدمات کفسابی را انجام دهید. همچنین باید این نکته را هم عنوان کرد که تمامی خدماتی که در باب کفسابی ، سنگ سابی انجام می گیرد کفسابی بدون گرد و غبار می باشد و هیچ گونه آلایندگی و آلودگی را به همراه ندارد.

کف سابی موزاییک در فیروزکوه ، آبعلی ، آبسرد

اگر برای ساختمان خود از موزائیک ها برای حیاط و همچنین بالا پشت بام خود استفاده کرده‌اید و دلایل مختلف نیاز به ساب زدن دارند می توانید از خدمات کفسابی موزاییک مجموعه کریمی استفاده کنید.

برای ساب زدن موزاییک ها باید این موضوع را در نظر داشت که دو نوع موزاییک داریم یک نوع که سطح آن بسیار صاف می باشد و دیگری دارای شیار می باشد.

برای انجام دادن خدمات کفسابی موزاییک های ساده که سطح آن صاف می باشد باید این نکته توجه کرد می توان از دستگاه های کف سابی برای انجام خدمات استفاده کرد ولی در صورتی که سطح موزاییک ها شیاردار باشد باید از خدمات فرچه سابی استفاده کرد چرا که اگر کف سابی صورت بگیرد سبب می شود که سطح موزاییک آسیب ببیند و همچنین موجب می شود که موزاییک از بین برود.

فرچه سابی خدماتی است که با استفاده از دستگاه کف سابی و ساب زنی انجام می گیرد که به جای لقمه ساب از فرچه های مخصوص به سطح مورد نظر استفاده می شود که باید برای انجام خدمات تجربه کافی را داشت که از چه فرچه ای برای سطح باید مورد استفاده قرار گیرد.

در خدمات کف سابی باید یک لایه ای ریز به اندازه چندین میلی متر و در برخی مواقع یک سانتی متر از لایه برداشته می شود و عمل لایه برداری صورت می گیرد تا خدمات سطح به صورت کاملا تمیز و براقی تبدیل گردد و زمانی که خدمات کف سابی صورت گرفت سطح عیب و ایراد هایی از قبیل پستی و بلندی و لکه عاری خواهد بود و بسیار تمیز می گردد.

سنگ سابی در فیروزکوه ، آبعلی ، آبسرد

خدمات سنگسابی بر روی سنگ ها انجام می گیرد به موجب آن در صورتی که نیاز باشد تا عیب و ایراد های سنگ و لکه هایی که بر روی سنگ ایجاد شده است از بین میرود و سبب می شود که شما بدون کثیفی باشد و سطح شفاف و براق و درخشانی ایجاد می گردد.

زمانی که بر روی سنگ های شما لکه ای در اثر ریخته شدن اسید ، جوهر نمک ، سرکه و … ایجاد شده باشد و همچنین سنگ های شما همطراز نباشند و اگر ملات ساختمانی بر روی سطح سنگ های شما ریخته شده باشد باید این موضوع را در نظر گرفت که می توان با استفاده از دستگاه های ساب زنی ، سنگ را به حالت اولیه نصب خود برگرداند و همچینن بسیار تمیز و عالی شود. پس حتما در مواردی که سنگ های شما آسیب دیدند و یا نیاز بود که خدمات سنگ سابی بر روی سنگ های شما ایجاد شود نیاز است که سنگ ها ساب زنی صورت پذیرد.

ساب زدن دستی سنگ در فیروزکوه ، آبعلی ، آبسرد

برای انجام خدمات ساب زن دستی در صورتی که نمی توان سنگ های کوچک و همچنین محیط هایی کوچکی که بتوان دستگاه های بزرگ کفسابی به راحتی جابجا شود را انجام داد می توان از خدمات ساب زن دستی سنگ کمک گرفت و همه این موارد مواقعی صورت می پذیرد که سنگ ها دارای عیب و ایراداتی هستند و نیاز است که برطرف شود.

البته باید مواردی که خدمات سنگ سابی با ساب زن دستی انجام گیرد را نامبرد که می توان به سنگ کابینت ها ، سنگ کانتر ، سنگ میزغذاخوری ، سنگ میزعسلی ، سنگ شومینه و همچنین سنگ پله ها و راه پله ها را با استفاده از ساب زن دستی انجام می دهیم.

خدمات کفسابی پله ها که توسط همکارانمان با استفاده از ساب دستی انجام می گیرد و می توان گفت که جزو سختترین کارهای کفسابی محسوب می شود چرا که باید فرد مدنظر دارای تجربه بسیار کافی در امر ساب زدن داشته باشد تا به سنگ آسیبی وارد نکند و میزان فشاری که به سنگ دستگاه می دهد باید یکنواخت باشد تا سنگ آسیب نبیند.

نماشویی در فیروزکوه ، آبعلی ، آبسرد

همکاران ما برای انجام خدمات نماشویی با استفاده از نماشویی با راپل و همچنین نماشویی با داربست کار را انجام می دهند.برای شستشوی نمای ساختمان با استفاده از راپل باید در نظر داشت که این خدمات توسط ارتفاع کاران مجموعه انجام می گیرد و همکاران ما دوره‌های تخصصی راپل را گذراندند و کار با سرعت بالاتر انجام می پذیرد که همکاران ما با استفاده از دستگاه مخصوص نماشویی از قبیل : واترجت و سندبلاست کار شستشوی نما را انجام میدهد.

در صورتی که دسترسی به پشت بام ساختمان نباشد می‌توان کار شستشوی نما را با استفاده از نماشویی با داربست انجام داد که در این حالت فرد بر روی داربست قرار می‌گیرد و با دستگاههای مخصوص نماشویی شروع به شستشوی نمای ساختمان می کند.

در صورتی که نمای ساختمان شما از آجر باشد می توان اینگونه نما ها را هم شستشو داد چرا که همکاران ما کار شستشوی نمای آجری را هم انجام می دهند جهت مطالعه در مورد نماشویی نمای آجری می توانید به مقاله مدنظر مراجعه کنید.