نماشویی با واترجت

یکی از دستگاه هایی که در شستن نمای ساختمانی استفاده می شود را می توان نماشویی با واترجت دانست و همانطور که این دستگاه فشار آب شهری را به با 200 بار بیشتر به سمت نمای ساختمانی پرتاب می کند و باعث می شود که نمای ساختمانی هر گونه کثیفی و چرکی که بر روی نما وجود دارد از بین برود و شسته شود.

از دستگاه واترجت برای شستن نماهای شیشه‌ای ، سنگی ، کامپوزیت ، چوبی و ... استفاده می گردد در این حالت آب با فشار بسیار پرقدرت ای بر روی سطح نما تابانده می شود تا اگر جرم و کثیفی بر روی سطح نما وجود دارد از بین برود.

نماشویی با واترجت بستگی به سطح نما دارد چراکه اگر نمای ساختمان سنگ باشد می توان با فشار بیشتری به دستگاه اجازه پرتاب آب را داد تا سطح نما تمیز تر گردد ولی باید توجه داشت که برای نما های شیشه ای حتماً فشار آب را تنظیم کرد چرا که ممکن است باعث شکسته شدن شیشه شود. اصولا برای نماشویی نمای شیشه ای باید خیلی حواس جمع عمل کرد.

نماشویی با سند بلاست

با توجه به این که نمای ساختمان را می توان با استفاده از دستگاه های سند بلاست شستشوی کرد در مواقعی از دستگاههای سندبلاست استفاده می کنیم که سطح نما بسیار کثیف باشد و نتوانیم با استفاده از دستگاه واترجت آن را تمیز کنیم چرا که در کنار دستگاه سندبلاست از ماسه های ریز و درشت برای پرتاب کردن با قدرت جهت تمیز کاری بیشتر نما استفاده میشود. اسید شویی نما توسط همکارانمان اجرا می شود که به کمک مواد مخصوص اقدام صورت می پذیرد که این امر کمک می کند تا سطح نما بسیار تمیز و براق گردد.

نماشویی با سندبلاست راهنماهای آجری و سیمانی استفاده می گردد که در این حالت ها ممکن است نماها بسیار کثیف باشد و نه توان آنها را به راحتی تمیز کرد در این حالت با استفاده از از ماسه های ریز که در کنار دستگاه قرار می‌گیرد و به سطح نما پرتاب می گردد تا سطح نما تمیز و شفاف گردد. برای شستن نمای آجری و همچنین شستن نمای سیمانی از این روش استفاده می گردد.

نماشویی با طناب

تمام خدمات نماشویی ما در مجموعه کریمی با استفاده از طناب صورت می گیرد و همکاران ما که تجربه کافی برای انجام خدمات با استفاده از راپل را دارند این کار را انجام می دهند.

البته می‌توان گفت که نماشویی با طناب نام دیگر نماشویی با راپل میباشد و و تمامی خدمات ما با استفاده از نماشویی با راپل انجام می گیرد البته باید این موضوع را اشاره کرد که در مواقع ممکن است نتوان به سطح پشت بام آپارتمان دسترسی داشت که در چنین حالتی به دلیل عدم اتصال طناب ها به پشت بام باید خدمات نماشویی با استفاده از داربست صورت بگیرد.

برای انجام خدمات نماشویی با استفاده از داربست باید ابتدا داربست را در مقابل نمای ساختمان نصب گردد و سپس با استفاده از تخته های مخصوص گچ کاری بر روی سطح داربست قرار می گیرد و سپس پس فردا نماشویی با استفاده از ابزار مخصوص جهت شستشوی نما اقدام می کند.

مزایای نماشویی با طناب

نماشویی با طناب دارای مزایایی می باشد که در شستشوی نمای ساختمان با استفاده از داربست دارا می باشد در نماشویی با طناب هزینه ها کاهش پیدا می‌کند چرا که دیگر از داربست استفاده نمی شود و همچنین سرعت عمل کار بسیار بالاست و کار در کمترین زمان ممکن تحویل کارفرما می گردد.

برای انجام خدمات نماشویی با طناب نماشور دوره‌های مخصوص به راه‌حل را گذرانده است باید حتماً ایمنی لازم جهت انجام خدمات کار را رعایت کند چرا که در اثر رعایت نکردن آن موجب می شود تا فرد نماشوی آسیب ببیند.

باید دقت داشت که خدمات سنگسابی دیوار سنگ ، کفسابی آسانسور ، کفسابی سنگ های کهنه ، کفسابی ساختمان ، کفسابی واحد و … از خدمات مجموعه کریمی است که در کنار خدمات نماشویی انجام می گیرد.