سنگسابی ساختمان

خدمات سنگسابی برای ساختمان ها بر روی سنگهای کف و دیوار ساختمان انجام می شود که این خدمات برای سطح های کف ساختمان به وسیله دستگاه های کفسابی بزرگ که اصولا سه فاز و یا تک فاز هستند استفاده می شود ولی برای سطح های دیوار سنگسابی به وسیله دستگاه سنگسابی دستی استفاده می شود.

کف سابی ساختمان

برای انجام خدمات سنگسابی باید نوع سنگی که قرار است سنگ سابی انجام شود مشخص باشد چرا که در این مواقع فرد سنگ ساب باید بداند از چه لقمه ساب هایی برای ساب زدن سنگ استفاده کند. و همچنین در زمانی که ساب زدن سنگ ها شروع می شود ابتدا باید به کمک دستگاه پستی و بلندی هایی که وجود دارد را گرفت که در این مواقع سنگ ها چرک و کثیفی که به همراه دارند از بین خواهد رفت و با توجه به درخواست کارفرما کار سنگسابی انجام خواهد شد. انجام خدمات کفسابی در فرحزاد ، کفسابی در ولنجک ، کفسابی در تجریش ، کفسابی در لویزان و … توسط همکاران ما انجام می گیرد.

دستگاه های سنگ سابی ساختمان

برای انجام سنگسابی ساختمان بستگی دارد که سطح کف یا دیوار سنگ سابی شود ما در شرکت سنگسابی کریمی از دستگاه های بزرگ برای کف و دستگاه های سنگ سابی های دستی برای دیوار ها استفاده می کنیم البته دستگاه های سنگسابی های دستی کاربردهای دیگری هم دارد زمانی که گوشه های دیوار را دستگاه های بزرگ نمی توانند سنگسابی کنند از ساب زن دستی استفاده می کنیم.

ساب زن های دستی برای دیوار ها ، سنگ های جزیره ، سنگ های اپن ، سنگ های غذاخوری ، زیر کابینت ها و … کاربرد دارد و استفاده می شود. در خیلی از مواقع برای پله و راه پله ها از ساب زن دستی استفاده می شود که تصویر آن را در زیر مشاهده می کنید.

ساب زنی دستی ساختمان
ساب زدن دستی پله ها

ساب زدن سنگ ساختمان

برای ساب زدن سنگ های ساختمان می توان از دستگاه های سه فاز استفاده کرد که قدرت بیشتری نسبت به دستگاه های تک فاز دارند ولی ما در شرکت سنگ سابی کریمی همیشه با خودمان از ساب زن های دستی را بر روی پروژه می بریم چرا که در خیلی از مواقع به عنوان مثال گوشه های ساختمان و سنگ های کابینت و میز عسلی ها و … را نمی توان با دستگاه های بزرگ ساب زنی کرد که ما از ساب زن دستی کمک می گیریم و کار سنگ سابی را انجام می دهیم.

البته موضوع بسیار مهمی که باید گفته شود با توجه به نوع سنگی که استفاده شده است باید لقمه ها استفاده گردد . در برخی مواقع در اثر بی توجهی سنگ ساب سبب می شود که لقمه ساب مربوط به سنگ درست استفاه نشده و چه بسا ساب سنگ درست انجام نشود سبب خسارت جبران ناپذیر به سنگ شود و این موضوع باید همیشه رعایت شود که برای هر نوع سنگی ساب مخصوص به خود را دارد که باید درست استفاده شود.

ساب زدن سنگ ساختمان

قیمت سنگ سابی ساختمان

در تعیین قیمت سنگ سابی ساختمان این موضوع بسیار مهم است که چه نوع سنگی برای سنگ سابی باید ساب زده باشد و همچنین میزان متراژی که باید ساب زده شود مهم می باشد و همچنین در صورتی که سنگ شما آنتیک و قیمتی باشد قیمت آن متفاوت است چرا که باید با حساسیبت و دقت بیشتری کار انجام گردد.

جهت دریافت مشاوره رایگان و همچنین قیمت دقیق سنگسابی با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید و درصورتی که عکس محیط را دارید می توانید پس از هماهنگی از طریق واتس اپ برای همکاران ما بفرستید تا مشاوره دقیق تری به شما بدهند.

سنگ سابی ساختمان