کف سابی در فردوسی ، هفت تیر ، بهشتی

برای انجام خدمات کف سابی در فردوسی ، هفت تیر ، بهشتی باید این موضوع را در نظر داشت که برای انجام کلیه خدمات کف سابی همکاران ما آمادگی انجام کلیه خدمات کف سابی سنگ ، کف سابی سرامیک ، کف سابی بتن ، کف سابی پارکت و لمینت ، کف سابی موزاییک و … را انجام می دهیم و آمادگی ارائه خدمت رسانی به همشهریان عزیزمان در شهر تهران را داریم. البته که کفسابی بدون گرد و غبار صورت می پذیرد و هیچ گونه آلودگی به همراه ندارد.

برای انجام کلیه خدمات باید در نظر داشت که هر کدام اکیپ و گروه های مختلفی را برای انجام کار اعزام می کنیم چرا که هر کدام از این سطح های نام برده دارای دستورالعمل خاص خود را برای انجام خدمات کف سابی دارد و همچنین باید فرد در این زمینه تخصص داشته باشد و همکاران ما در مجموعه تجربه کافی برای انجام خدمات دارند. شرکت کفسابی کریمی آماده ارائه خدمات لازم به همشهریانمان در سطوح مختلف می باشد. و بهترین زمان کفسابی زمانی است که شما از سطح سنگ های خود خسته شده اید و می خواهید تغییراتی را در ظاهر سنگ های خود به وجود آورید و یا زمانی که سطح سنگ های شما آسیب دیده و همچنین لکه های مختلفی به خود دیده است.

البته در برخی مواقع شما هزینه های کف سابی پایین را در مورد سرامیک و موازئیک ها می شنوید و قیمت ها به نسبت پایین می باشد که باید گفت این خدمات کف سابی نیست چرا که بر روی سطح های نامبرده فرچه سابی صورت می گیرد و سبب می شود که سطح تمیز گردد ولی در کف سابی خدمات طوری صورت می پذیرد که سطح شما شفاف و براق گردد و همچنین لایه برداری از سطح شما صورت می پذیرد که سبب می شود در مواقعی که سطح دارای پستی و بلندی باشد از بین برود.

خدمات کفسابی برای سطح استخر ها هم انجام می گیرد در صورتی که همشهریان عزیز نیاز به کفسابی استخر در مناطق فردوسی ، هفت تیر ، بهشتی داشته باشند می توانیم ارائه خدمات انجام دهیم تا سطح استخر مورد نظر به بهترین شکل ممکن تمیز گردند.

سنگ سابی در فردوسی ، هفت تیر ، بهشتی

برای انجام خدمات سنگ سابی که بر روی سنگ ها صورت می پذیرد باید گفت که خدمات سنگ سابی در فردوسی ، هفت تیر ، بهشتی انجام می پذیرد و خدمات سنگسابی ما با دستگاه های خارجی (آلمانی و ایتالیایی) و ایرانی انجام می گیرد که برای انجام همه نوع سنگ از قبیل : سنگ گرانیت ، سنگ تراورتن ، سنگ چینی ، سنگ دهبید ، سنگ مرمریت ، سنگ اسلب ، سنگ های بوک مچ و فور مچ و همچنین سنگ های وارداتی و خارجی خدمات انجام می گیرد.

برای ساب زدن سنگ ها باید دانست که هر یک از سنگ ها دارای لقمه ساب مخصوص به خود می باشد و همچنین حدود چندین دور خدمات ساب زنی بر روی سنگ ها انجام می گیرد تا سطح تمیز تر و شفاف تر و براق تر گردد. البته عیب و ایرادهایی که دارد از بین برود و سطح سنگ شما مانند روز اول نصب گردد.

اگر بر روی سنگ های شما عیب ایرادهایی از قبیل :

1- هنگام نصب فرد سنگ کار نتواند سنگ های شما را طراز کند و سطح شما دارای پستی و بلندی های چند سانتی متری داشته باشد می توان این موارد را با استفاده از سنگ سابی اصولی و دقیق از بین برد و موارد را بر طرف کرد.

2- اگر بر روی سنگ شما لکه هایی ریخته شده باشد از قبیل : چای ، اسید ، قهوه ، جوهرنمک ، سرکه ، آبلیمو ، آبمیوه و … می توان با سنگ سابی کردن سنگ مورد نظر این موارد را برطرف کرد و همچنین در صورتی که نیاز باشد تا خدمات ساب زدن به صورت دستی بر روی سنگ های شما صورت پذیرد این اتفاق خواهد افتاد و سنگ های شما به دور از عیب و ایراد خواهد شد.

3- اگر سطح سنگ شما لکه های از قبیل چسب و ملات ریخته شده باشد می توان این موارد را با یک سنگ سابی اصولی از بین برد.

4- اگر سطح سنگ های شما مات و تیره شده است می توان با سنگ سابی سطح سنگ شما را درخشان و بسیار شفاف گردد و سبب می شود که سطح عالی و براقی را داشته باشید.

باید توجه داشت که اگر بخواهید خدمات اپوکسی سنگ صورت پذیرد همکاران ما این کار را انجام می دهند و کار سنگ سابی برای درخشان شدن و همرنگ سازی بند سنگ ها کمک خواهد کرد و سطح سنگ بسیار یکدست و زیبایی خواهید داشت.

نماشویی در فردوسی ، هفت تیر ، بهشتی

خدمات نماشویی در مجموعه کریمی به دو روش شستشوی نما صورت می پذیرد :

1- نماشویی با راپل

همکاران ارتفاع کار ما که در مجموعه مشغول هستند برای شستشوی نمای ساختمان با استفاده از راپل خدمات نماشویی را انجام می دهند البته باید در نظر داشت که کار شستشوی نمای ساختمان با راپل به صورت کاملاً تخصصی می باشد و همکاران ما دوره مخصوص به راپل را گذرانده اند.

2- نماشویی با داربست

زمانی که امکان دسترسی به پشت بام ساختمان وجود نداشته باشد و یا موقعیت ساختمان طوری باشد که نتوان نماشویی با راپل انجام داد می توان از خدمات نماشویی با داربست انجام داد که همکاران ما بر روی داربست قرار گرفته و با استفاده از ابزار مخصوص نماشویی کار شستشوی نما را انجام می دهند.

جهت هماهنگی برای انجام خدمات و دریافت مشاوره رایگان و همچنین دریافت قیمت کفسابی ، نماشویی ، سنگ سابی و … با شماره 09125795418 کریمی تماس بگیرید.