مزایای کف سابی

ابتدا در مورد مزایای کفسابی صحبت می کنیم و به آنها می پردازیم و سپس به معایب کف سابی می پردازیم چرا که مزایای کفسابی بسیار زیاد است و حواستان به نوع کار کف سابی داشته باشید.

با توجه به تعریف کف سابی که شامل همه نوع است برای ساب زدن می‌شود و این ست ها از قبیل سنگ ، سرامیک ، موزاییک بتن و انواع کفپوش ها از قبیل پارکت و لمینت و … شامل می شود.

اگر سطح مورد نظر دارای عیب و ایراد از قبیل پستی و بلندی باشد می‌توان با کف سابی کردن این پستی و بلندی ها را از بین ببرد و این یکی از مزایای کفسابی کردن می باشد.

در خیلی از مواقع مشاهده شده است که بر روی سطح مورد نظر ترک های ریزی وجود دارد از بین بردن این ترکهای ریز و شکستگی های ریزی که ایجاد شده است می‌توان از کفسابی استفاده کرد و این موضوع را به عنوان یکی از مزایای کف سابی که در خدمات کف سابی استفاده می‌شود می‌توان یاد کرد.

زمانی که سطح کف پوش را استفاده می کنید پس از مدتها شاهد کدر شدن تیرگی و جرم بستن سطح مورد نظر می شوید و برای از بین بردن این تیرگی و کدر بودن باید از خدمات کف سابی بهره برد چرا که نمی توان به روش های سنتی و با طی و آب کار شستشوی سطح مورد نظر را انجام داد. کفسابی در اختیاریه ، کفسابی در قلهک ، کفسابی در بهشتی و … از خدماتی که شهر تهران انجام می گیرد و همکاران ما این خدمات را انجام می دهند.

در مواقعی که بر روی سطح مورد نظر لکه هایی از قبیل لکه آبلیمو لکه اسیدها لکه جوهر نمک وجود داشته باشد باعث می‌شود که سطح مورد نظر زیبایی و ظرافت خود را از دست دهد و نیاز باشد برای از بین بردن لکه ها از خدمات کف سابی استفاده کرد البته همانطور که می دانید برای از بین بردن لکه های موجود در سنگ که در اثر بی توجهی و کم دقتی باعث شده است که لکه بر روی سطح ایجاد شود مانند ریختن چای ریختن ، آبمیوه ، یختن آبلیمو و … باید حتماً در کمترین زمان ممکن سطح مورد نظر را تمیز کرد و ماندن لکه بر روی سطح مورد نظر باعث می شود که‌ مواد ریخته شده بر روی سطح به عمق سطح نفوذ کند و در بعضی مواقعی غیر قابل از بین بردن را ایجاد کنند.

معایب کف سابی

همانطور که بالا گفتیم مزایای کف سابی بسیار زیاد است و نمی توان گفت که معایبی ندارد ولی معایب کف سابی بسیار محدود است و بیشتر مربوط به قسمت انجام دهنده کفسابی می شود که باید حواستان باشد که به کدام مجموعه کار را می سپارید تا کار کف سابی را انجام دهد و در صورتی که افراد کفساب مجموعه بی تجربه باشند سبب می شود که سطح های مورد نظر شما آسیب ببینند و همین امر را می توان یکی از معایب کف سابی نام برد ولی اگر شما سطح مورد نظر را برای انجام خدمات کف سابی از افراد باتجربه و کاربلد در امر کف سابی استفاده کنید سبب می شود که سطح مورد نظر شما به بهترین نحو ممکن انجام شود و همین امر دیگر معایبی را بر روی سطح مورد نظر خود در انجام کف سابی نبینید.

جهت دریافت اطلاع از قیمت کف سابی می توانید با همکاران ما در مجموعه در تماس باشید تا همکارانمان به شما مشاوره و راهنمایی بدهند تا بتوانید کار کف سابی خود را به صورت کامل و دقیق اطلاع داشته باشید و همین امر موجب می شود که خدمات کفسابی به بهترین شکل برای شما رقم بخورد.

مزایای سنگ سابی

یکی دیگر از خدماتی که در مجموعه کریمی انجام‌می گیرد سنگ سابی سنگ ها می باشد و این فرایند مختص سنگ ها می باشد.

زمانی که شما سنگ های خود را برای انجام خدمات سنگ سابی به مجموعه می سپارید مجموعه موظف است که یکسری مواردی که بر روی سنگهای شما می باشد را ازبین ببرد که جز مزایای سنگ سابی به حساب می‌آید.

اگر شما کار بازسازی داخلی ساختمان را انجام دهید مصالح مورد استفاده شده بر روی سطح سنگ ریخته می شود و پس از انجام کار ممکن است که بر روی سطح سنگ شما نشانه هایی از قبیل گچ ، سیمان ، ملات ساختمانی و … وجود داشته باشد که نیاز است برای تمیز کاری آن از دستگاه‌های سنگ سابی استفاده شود چرا که نمی توان به روش های سنتی این کار را انجام داد. و زمانی که شما از دستگاه های سنگ سابی برای تمیز کردن مصالح ریخته شده بر روی سطح سنگ استفاده می کنید موجب می شود که سطح مورد نظر شما بسیار تمیز شود که یکی از مزایای انجام سنگ سابی می باشد.

خدمات سنگ سابی ساختمان به روش های مدرن و با استفاده از دستگاه های خارجی و ایرانی انجام می گیرد که همکاران ما برای انجام این خدمات از برق سه فاز استفاده می کنند.

اگر بر روی سطح سنگ موردنظر شما لکه هایی از قبیل چسب رنگ و … ریخته شده باشد شما برای از بین بردن آن می توانید از خدمات سنگ سابی استفاده کنید که یکی دیگر از مزایای استفاده از خدمات سنگ سابی می باشد.

زمانی که سطح سنگ شما دارای پستی و بلندی باشد برای از بین بردن این پستی و بلندی ها می توانید از خدمات سنگسابی استفاده کنید یکی از مزایای سنگ سابی می باشد. در صورتی که خدمات کفسابی در فیروزکوه تهران نیز می توانید با همکاران ما در مجموعه تماس حاصل کنید.

معایب سنگ سابی

در مورد معایب سنگ سابی می توان گفت که اگر برای سطح سنگ مورد نظر از لقمه ساب مورد نظر استفاده نشود سبب می شود که سطح سنگ شما از بین برود و این مورد را می توان به عنوان یکی از معایب سنگ سابی استفاده کرد ولی اگر فرد سنگ ساب تجربه کافی داشته باشد با استفاده از خدمات سنگ سابی سطح سنگ مورد نظر شما هیچ آسیبی نمی بیند.

مزایای ساب زدن

مزایای ساب زدن را می توان استفاده از دستگاه های ساب زن دستی استفاده کرد که برای سطح های کوچک و مواقعی که نمی توان از دستگاه های بزرگ کمک گرفت از دستگاه های ساب زن دستی استفاده می شود و البته از این دستگاه های برای ساب زدن سطح سنگ های کوچک از قبیل سنگ میز غذاخوری ، سنگ کانتر ، سنگ کابینت ، سنگ میزعسلی ها ، سنگ پله ها و راه پله ها و … را نام برد.

از مزایای ساب زدن سنگ می توان به این موارد زیر اشاره کرد :

از بین بردن لکه های روی سطح های کوچک

براق و شفاف کردن سطح های کدر شده

ایجاد سطحی شیشه ای بر روی سنگ ها

تمیز شدن سطح مورد نظر

برای اینکه بخواهید بدانید کدام یک از شرکت های کف سابی مناسب برای انجام خدمات شما می باشد باید مواردی را در نظر داشته باشید و نسبت به معیار ها و قوانینی که در ذهن دارید بخواهید کار را به فرد مدنظر بسپارید و کافیست مشاوره تلفنی بگیرید و با چندین سوال متوجه می شوید که فرد با تجربه می باشد یا خیر.

معایب ساب زدن سنگ

نمی توان به جد اشاره کرد که معایب ساب زدن سنگ وجود دارد یا خیر چرا که اگر سطح مورد نظر شما دارای عیب و ایرادی باشد می سپارید به خدمات ساب زدن که عیب و ایراد و معایب را از بین ببرد که با ساب زدن سنگ معایب از بین می رود.

حرف آخر از مجموعه کریمی اینکه اگر سطح مورد نظر برای کف سابی ، سنگ سابی و ساب زدن سنگ در نظر گرفته باشید حتما از فرد کفساب نمونه کار بخواهید تا بتواند شما را راحت تر در امر خدمات کمک کند و از مزایای آن بهره ببرید و اشتباه فرد در انجام خدمات دچار معایب کار با دستگاه ها نشود.

با توجه به اینکه همکاران ما در مجموعه کریمی به انجام خدمات نماشویی در تهران ، پیچ و رولپلاک نما ، ساب زنی دستی ، انجام خدمات کفسابی بتن ، کفسابی سرامیک و … هم مشغول هستند و در صورتی که نیاز به خدمات نامبرده دارید با همکاران ما در مجموعه تماس حاصل کنید تا همکاران ما شما را مشاوره رایگان دهند.