نانو نما :

ما خدمات نانو نما را در مجموعه خود انجام می دهیم. در صورتی که متقاضی نیاز دارد که پس از انجام کار نماشویی خدمات نانو نما را انجام دهیم ما در مجموعه نماشویی کریمی می توانیم این خدمات را ارائه دهیم.

خدمات نمای ساختمان ها مربوط به نماهای مختلف از قبیل : نانوی نمای آجری ، نانوی نمای شیشه ای ، نانوی نمای سنگی ، نانوی نمای چوبی و … را انجام دهیم. این نانو کاری نما سبب می شود که طول عمر نما ها افزایش یابد و باعث می شود که نمای ساختمان ها به بهترین شکل ممکن به چشم دیده شوند.

البته که مهمترین موضوعی که باید بدانیم زمانی که نانوی نمای ساختمان اتفاق می افتد مربوط به آبگریز بودن نما می باشد دیگر رطوبت نمی تواند به نمای ساختمان شما تاثیر گذار باشد و همچنین در آلایندگی های موجود در هوا سبب نمی شود که نمای ساختمان شما آسیب ببیند.

نانو کاری نمای آجری

فرآیند نانو کاری نمای آجری چه زمانی اتفاق می افتد ؟

1- زمانی که سطح آجر سفیدک هایی شبیه به شوره می زند در این هنگام می توان از نانو کردن نمای آجری استفاده کرد.

2- برای مناطقی که بیشتر در معرض باران های شدید هستند و سبب می شود که آب به سطح آجر نفوذ کند و شوره هایی بزند که باعث جلوه بد نمای ساختمان می شود. در این مواقع توصیه ما بعد از شستشو نمای ساختمان استفاده از خدمات نانوی نمای آجری می باشد.

زمانی که نمای آجری ساختمان نانو شد سبب می شود که نما ضد آب گردد و همین امر موجب می شود که طول عمر نما افزایش یابد این موضوعی است که بسیار اهمیت دارد برای متقاضیان و سبب می شود که در بازه های مختلف زمانی کار نانو ساختمان را انجام دهند و همچینن نانو کردن نمای آجری موجب می شود که نمای ساختمان آجری به شکل بسیار زیبایی خود نمایی کند و شکل آجر به صورت کاملا شفاف و براق به نظر برسد.

البته همانطور که می دانید نانو کردن نمای ساختمان سبب می شود که یک پوشش بر روی نمای ساختمان ایجاد کند این پوشش کمک می کند که دیگر به نمای ساختمان آبی نفوذ نکند. البته که این لایه ی پوششی سبب می شود که دیگر گرد و خاک نتواند به نما نفوذ کند. و همین امر سبب می شود که نمای ساختمان در مقابل آلاینده های موجود در هوا در امان بماند.

نانوی نمای شیشه ای :

زمانی که نمای شیشه ای نانو می گردد سبب می شود که نما دیگر آلایندگی به خود جذب نکند و همچنین در مواقعی که سبب می شود که ضد آب شود و اگر آب و بارانی به شیشه برخورد کند دیگر لکه هایی را ایجاد نمی کند.

مهمترین فرآیندی که نیاز است پس از شستشوی نمای شیشه ای در نظر داشت که باید نمای شیشه ای به بهترین نحو ممکن شسته شود و سپس کار نانو صورت بگیرد حتما باید تمامی لکه های نمای شیشه ای به بهترین نحو ممکن شسشته شود تا بتوان پس از نانوی نمای شیشه ای دیگر دچار عیب و ایراد و مشکلی از قبیل کدری و کثیف بودن نکند. البته که خدمات شستشوی نمای شیشه ای انجام می گیرد و سپس در صورتی که مشتری نیاز داشته باشد خدمات نانو کردن نما انجام می گیرد.

نانوی نمای سنگی :

هنگامی که شستشوی نمای سنگی صورت می گیرد اگر فرآیند نانوی نمای سنگی صورت بگیرد سبب می شود که نمای سنگی آبگریز شود و مزایایی را در بر دارد.

از مزایای نانوی نمای سنگی می توان به آبگریز شدن نما ، در امان ماندن ملات پشت نمای سنگی است که دیگر نفوذ آب باعث نمی شود که ملات از بین برود و سقوط نمای سنگی صورت بگیرد. و همین امر موجب می شود که نما سنگی در امان باشد. از دیگر مزایای نانو می توان به عدم نفوذ گرد و خاک به نمای سنگی اشاره کرد.

نانو کردن نمای ساختمان یکی از فرآیند هایی است که توسط مجموعه نماشویی کریمی انجام می شود و ما نانوی نمای ساختمان را به صورت کاملا تضمینی و به بهترین شکل ممکن انجام می دهیم همین امر سبب شده است که شعار ما در مجموعه کریمی ضمانت کارمان پس از انجام آن باشد. همکاران ما در مجموعه انجام خدمات کفسابی سنگ ، موزاییک شویی ، ساب سرامیک و … مشغول می باشند و در صورتی که خرید دستگاه کفسابی نیاز داشتید می توانید با همکاران ما در مجموعه تماس حاصل کنید.