کف سابی در اکباتان ، تهرانسر ، استاد معین

انجام فعالیت های کف سابی نیازمند این است که حتما سطح مورد نظر توسط کارشناسان بررسی گردد و سپس اقدام به کف سابی صورت پذیرد زمانی که شما می خواهید محیط را کف سابی کنید باید اطلاع داشته باشید که خدمات توسط دستگاه های سه فاز و تک فاز انجام می پذیرد و دستگاه های بزرگ فرآیند تمیر کاری را انجام می دهند.

اگر سطح کف ساختمان شما دارای لکه هایی می باشد و موجب شده است که زیبایی سطح از بین برود می توانید با استفاده از خدمات کف سابی سطح را به حالت شفاف و بسیار زیبا تبدیل کنید که به موجب کف سابی تمامی عیب و ایرادهای سطح از بین می رود و همین امر موجب می شود سطحی بسیار تمیز و بدو عیب و ایراد داشته باشید.

کف سابی سرامیک در اکباتان ، تهرانسر ، استاد معین

همانطور که می دانید سطح سرامیک یک لایه ای دارد که در اثر کف سابی از بین می رود و در اصطلاح خدمات فرچه زنی سرامیک انجام می شود ولی با توجه به این که در عموم جامعه خدمات کف سابی سرامیک دارد رواج دارد و مردم به اسم کف سابی سرامیک این خدمات را می شناسند ما هم از خدمات کف سابی سرامیک استفاده می کنیم.

با توجه به حساسیتی که سرامیک دارد باید حتما از فرچه های نرم استفاده شود تا بتواند لکه ها و عیب و ایرادهای سطحی سرامیک را از بین برد و همانطور که می دانید خدمات کف سابی سرامیک با استفاده از دستگاه های بزرگ انجام میگیرد و با توجه به اینکه برای کف سابی سرامیک باید لقمه ساب از دستگاه جدا کرده و به جای آن از فرچه ساب استفاده کرد تا بتوان خدمات کف سابی سرامیک در اکتباتان ، تهرانسر ، استاد معین را انجام داد.

کف سابی موزاییک در اکباتان ، تهرانسر ، استاد معین

کف سابی موزاییک ها با توجه به اینکه دو نوع موزاییک داریم خدمات به صورت متفاوتی انجام می شود:

کف سابی موزاییک های شیاردار :

برای انجام خدمات کف سابی موزاییک های شیاردار در اصل از فرچه سابی استفاده می کنیم و با استفاده از فرچه سابی موارد و عیب و ایراد های سطح از بین می رود.

کف سابی موزاییک های صاف :

برای موزاییک هایی که سطح آنها صاف و یکنواخت می باشد می توان از خدمات کف سابی با استفاده از لقمه ساب انجام داد چرا که خدمات ساب زنی برای موزاییک ها با استفاده از لقمه ساب های مخصوص به سطح موزاییک انجام می گیرد.

سنگ سابی در اکباتان ، تهرانسر ، استاد معین

سنگ سابی مخصوص برای سطح های سنگ انجام می شود و هر نوع سطحی که سنگ باشد می توان با استفاده از سنگ سابی این خدمات را انجام داد و با توجه به این که خدمات ساب زنی سنگ برای محیط های کوچک هم می توان از سنگ سابی استفاده کرد باید در نظر داشت که اگر میزعسلی شما هم سنگ دارد و لکه هایی بر روی آن ایجاد شده است و یا میزغذاخوری که دارای لکه ها و خط و خش هایی است می توان با استفاده از سنگ سابی دستی این خدمات را انجام داد.

اگر سطح کف ساختمان ، پارکینگ ، پله ها و راه پله ها ، حیاط ، بالاپشت بام و… از سنگ می باشد می توان خدمات سنگ سابی را برای انجام آنها در نظر گرفت و با توجه به اینکه خدمات سنگ سابی برای هر نوع سنگی متفاوت است و باید فردی که دارای تجربه سنگ سابی است خدمات را انجام دهد چرا که در اثر بی تجربگی موجب می شود که به سطح سنگ شما آسیب وارد شود. مثلا برای کفسابی سنگ تیشه ای باید از لقمه ساب های مخصوص به نوع سنگ تیشه ای استفاده گردد تا سطح سنگ آسیب وارد نشود و همچنین دستگاه های مخصوص به سطح سنگ باید استفاده گردد تا سنگ آسیب نبیند و البته که باید گفت که این خدمات باید حتما توسط متخصص انجام گیرد.

نماشویی در اکباتان ، تهرانسر ، استاد معین

خدمات نماشویی به روش های کاملا مدرن و امروزی انجام می شود که فرد طناب کار از ساختمان آویزان می شود و کار شستشوی نمای ساختمانی را انجام می دهد و همین امر موجب می شود که نمای ساختمان شما به صورت کامل از بالا به پایین شسته شود.

شستشوی انواع نماها از قبیل : نمای آجری ، نمای چوبی ، نمای سیمانی ، نمای شیشه ای ، نمای کامپوزیت ، نمای ترکیبی ، نمای سنگ و … را شستشو می دهیم. جهت دریافت مشاوره رایگان می توانید با همکارن ما در مجموعه سنگ سابی کریمی تماس حاصل فرمایید.

خدمات کفسابی در شرق تهران ، کفسابی در شمال تهران و … به صورت کاملا تخصصی انجام می گیرد و البته باید گفت که این خدمات برای مناطق تهران نیز مشابه می باشد و این خدمات مثلا برای کفسابی در فداییان اسلام ، کفسابی در جنوانمرد قصاب ، کفسابی در نازی آباد ، کفسابی در آذری و … صورت می پذیرد.