کف سابی سنگ تیشه ای

با توجه به این که یکی از فعالیت های ما در مجموعه کریمی کف سابی سنگ های تیشه ای می باشد ابتدا نیاز است که با این نوع سنگ آشنا شویم و سپس به نوع فعالیت هایی که ما در مجموعه داریم بپردازیم.

سنگ های تیشه ای

از قدیم یکی از فعالیت هایی که بر روی سنگ ها انجام می شد عمل تیشه زنی بود که به سبب آن موجب شده است که به پرداخت هایی که بر روی اینگونه سنگ ها که اغلب از نوع و جنس تراورتن ، مرمریت و سنگ چینی هستند انجام می شود به سنگ های تیشه ای معروف شده است و می توان از آنها با نام تجاری سنگ تیشه ای در بازار یاد کرد.

جهت ساختن سنگ های تیشه ای با استفاده از دستگاه های امروزی که در صنعت سنگ سازی وجود دارد این کار اتفاق می افتد که این دستگاه های حالت چکشی دارند که بر روی سنگ با فشار مشخص با توجه به نوع سنگ ضربه می زند و همین امر موجب می شود که سنگ های تیشه ای ایجاد شود. و زمانی که سنگ تیشه ای می گردد سبب می شود که سطح اسطکاک آن افزایش یابد و بیشتر در فضاهای عمومی و کف ساختمان ها و پارکینگ ها از این نوع سنگ ها استفاده می شود و طرفداران خاص خود را دارند.

کاربرد سنگ تیشه ای

با توجه به این که با استفاده از دستگاه های مخصوص که حالت چکشی دارند باعث می شود که سنگ تیشه ای به وجود بیاید و زمانی که این سنگ ها آماده شد با توجه به حالت ناخنی که دارند سطح اسطکاک بالای آنها موجب می شود که سطح استفاده شده لغزنده نشود و در زمان هایی که هوا بارانی است از لغزندگی جلوگیری شود و همچنین با توجه به نوع کاربرد آنها می توان در کنار استخر ها از این نوع سنگ استفاده کرد و همچنین به موجب آن در اثر رطوبت سبب نمی شود که لغزنده گردد و از سقوط به استخر جلوگیری می کند. و از سنگ های تیشه ای در مکان های عمومی که رفت و آمد زیاد است و در محوطه های ساختمان ها و پله های محوطه های ساختمانی استفاده می شود و می توان گفت که بیشترین کاربرد را دارد.

شستشوی سنگ تیشه ای

با توجه به استفاده سنگ های تیشه ای که در حیاط ساختمان ها و ویلاها کاربرد دارد و همچنین در مکان های عمومی که محوطه هایی را شامل می شود از سنگ های تیشه ای استفاده می شود که با استفاده از دستگاه های مخصوص به کف سابی کار شستشوی سنگ های تیشه ای انجام می گیرد و زمانی که سنگ های تیشه ای کف سابی شد این ذهنیت وجود دارد که آیا تیشه ای بودن سنگ آسیب می بیند که باید توضیح دهیم در هنگام کف سابی سنگ تیشه ای هیچ گونه آسیبی نمی بیند و می توان گفت که هیچ مشکلی برای سنگ به وجود نمی آید. کفسابی در گیشا ، کفسابی در نبرد تهران ، کفسابی در سبلان و … از مناطق های تهران است که نیاز به کفسابی سنگ تیشه ای داشته باشید کافیست با همکاران ما در مجموعه تماس حاصل کنید و در مناطق کرج : کفسابی در رجایی شهر کرج ، کفسابی در دهقان ویلا ، کفسابی در طالقان کرج و … جهت دریافت مشاوره با مجموعه سنگ سابی کریمی تماس حاصل کنید.

فرچه زنی سنگ تیشه ای

یکی دیگر از فرآیند هایی که بر روی سنگ های تیشه ای انجام می شود عملیات فرچه زنی سنگ تیشه ای می باشد و باید به آن توجه داشت در برخی مواقع با توجه به شیارهایی که دارد نیاز است که این شیارهای سنگ تیشه ای که در اثر رفت و آمد ها کدر و تیره و تار شده است نیاز است که به جای لقمه ساب هایی که برای ساب زنی سنگ های تیشه ای انجام می شود از فرچه ساب های نرم به دستگاه متصل شود کار فرچه زنی سنگ تیشه ای انجام شود تا این لکه ها و کثیفی های سنگ تیشه ای از بین برود.

میزان فرآیندی که باید با استفاده از دستگاه کف سابی که به جای لقمه ساب از فرچه به آن نصب شده است برای انجام فرچه سابی سنگ تیشه ای باید استفاده شود با نظر متخصص کف سابی انجام می شود و با توجه به نیاز کارفرما کار انجام می گیرد که به موجب آن سطح تمیز و براق گردد.