کفسابی در کرج ، مهرشهر ، هشتگرد

ما در مجموعه کریمی خدمات کفسابی را برای سنگ ها ، سرامیک ها ، انواع کفپوش ها و پارکت ها ، موزاییک ها ، بتن ها و … انجام می دهیم و هر کدام از نوع پوشش سطح زمین که نامبرده شد به نحو مخصوصی کفسابی صورت می گیرد و همچنین در مواقعی که نیاز است کار کفسابی صورت بگیرد به موارد زیر بستگی دارد :

اگر سطح سنگ های شما به صورت همطراز نیستند . برای اینکه سنگ ها همطراز شوند نیاز است که کفسابی صورت بگیرد.

کفسابی در هشتگرد ، مهرشهر ، کرج

اگر سطح پارکت ها و کفپوش ها ، سنگ ها و موزاییک ها و … اجسامی چسبیده است که مدت ها از روی آن گذشته و سبب شده است که رسوب ببندد و همین امر موجب زشت دیده شدن سطح مورد نظر می شود که در این مواقع با یک کفسابی اصولی و کنترل شده می توان این اجسام را از بین برد.

اگر بعد از خدمات تعمیر ساختمان بر روی سطح مورد نظر مصالح ساختمانی و رنگ ریخته شده است و نمی توان تمیز کرد می توان با کفسابی هم سطح را تمیز کرد و همچنین مقداری درخشندگی به سطح داد.

موارد بالا را می توان به عنوان مهمترین موارد نامبرد و اگر یک کفسابی اصولی و دقیق توسط افراد با تجربه صورت بگیرد موجب می شود که سطح مورد نظر شما تا سال ها بیمه باشد. باید گفت که اگر می خواهید خدمات کفسابی در ازگل تهران ، کفسابی در شهر زیبا تهران ، کفسابی در شهر ری تهران ، کفسابی در چیتگر کرج و …. انجام گیرد کافیست با همکاران ما در سایت سنگسابی کریمی تماس حاصل کنید.

سنگسابی در کرج ، مهرشهر ، هشتگرد

خدمات سنگسابی در شهر کرج ، مهرشهر ، هشتگرد صورت می پذیرد و همین امر موجب شده است که خدمات سنگسابی برای سنگ های سطح کف ساختمان صورت بپذیرد و این امر موجب می شود که سنگ ها تمیز تر و براق تر شوند.

البته که سنگ ها با توجه به نوع و جنسی که دارند با از لقمه ساب های متفاوتی برای ساب زدن سنگ ها استفاده شود و همچنین با توجه به نوع سنگ ها باید میزان سنگسابی که بر روی سنگ ها صورت می گیرد متفاوت باشد چرا که در مواقعی در اثر اشتباه و نشناختن سنگ سبب می شود که سنگ آسیب ببیند.

سنگ سابی در هشتگرد ، مهرشهر ، کرج

ساب زدن پله در کرج ، مهرشهر ، هشتگرد

برای ساب زدن پله ها و راه پله ها به دلیل اینکه نمی توان از دستگاه های ساب بزرگ استفاده کرد برای همین برای ساب زدن پله ها و راه پله ها باید از ساب زن دستی استفاده کرد و استفاده کردن از ساب زن دستی نیاز به تجربه بالا می باشد چرا که در اثر فشار بیشتر و کمتر سبب می شود که سنگ راه پله ها و پله ها آسیب ببیند.

این ساب زن دستی برای پله ها بهترین راه کار می باشد چرا که باعث می شود که پله ها و راه پله ها به صورت اصولی و یکنواخت ساب بخورد.

ساب زدن دستی در کرج ، مهرشهر ، هشتگرد

از ساب زدن دستی برای سنگ میز غذا خوری ، سنگ شومینه ، سنگ میز عسلی ها ، سنگ کانتر ، سنگ جزیره ،سنگ کابینت و … استفاده می شود که در این حالت ها باید از ساب زن دستی استفاده شود و همین امر موجب می شود که ساب سنگ های نامبرده به صورت کامل انجام شود.

ساب زنی دستی در هشتگرد ، مهرشهر ، کرج

نماشویی در کرج ، مهرشهر ، هشتگرد

خدمات نماشویی در کرج ، مهرشهر ، هشتگرد به صورت کاملا ایمنی انجام می شود و همین امر موجب شده است که همکاران ما در نماشویی کریمی با استفاده از راپل کار شستشوی نماها را انجام دهند. و تمامی نماهای شستشوی شده توسط مجموعه با استفاده از راپل کاران صورت گرفته است و در مواقعی که نمی توان طناب را در پشت بام ها به وسیله ای اهرم کرد در همچین مواقعی کار شستشو با استفاده از داربست انجام می پذیرد.

تمامی نماها از قبیل نمای سنگی ، نمای آجری ، نمای شیشه ای ، نمای چوبی ، نمای کامپوزیت ، نمای سیمانی و ... در مجموعه کریمی شستشو انجام می شود و همکارانمان با استفاده از دستگاه های واتر جت و سند بلاست کار شستشو را انجام می دهند.

پیچ و رولپلاک در کرج ، مهرشهر ، هشتگرد

اگر نمای ساختمان شما نیاز به ترمیم داشته باشد و در مواقعی نمای ساختمان جدا شده باشد ما در مجموعه کریمی برای ترمیم نما از پیچ و رولپلاک استفاده می کنیم و همین امر سبب شده است که ما همکارانمان در امر نماشویی خدمات پیچ و رولپلاک را هم انجام دهند و با استفاده از پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان موجب میشوند نما به ساختمان بچسبد.

اگر در مواقعی که نم به نمای ساختمان وارد شود باعث می شود که نما را از بین ببرد و در این حالت همکاران ما ایراد نم به نما را برطرف می کنند تا نمای ساختمان شما بدون هیچ گونه عیب و ایراد شود.

کف سابی در هشتگرد ، کرج ، مهرشهر