کفسابی در شمال ، چالوس ، رامسر

خدمات کفسابی در مجموعه کریمی با استفاده از دستگاه های کفسابی ایتالیایی و آلمانی و ایرانی انجام می پذیرد و کلیه خدمات کفسابی در مجموعه توسط همکاران با تجربه انجام می شود که سال هاست در زمینه شستشوی سطح ها مختلف از قبیل : سنگ ها ، سرامیک ها ، کفپوش ها و پارکت ها ، بتن ها ، موزاییک ها و … کفسابی انجام داده اند.

اگر سطح مورد نظر شما دارای عیب و ایرادهای پستی و بلندی می باشد می توانید با یک کفسابی اصولی این سطح ها را همطراز کرده و عیب و ایرادهای سنگ برطرف گردد. انجام خدمات کفسابی در شهران ، کفسابی در پاکدشت ، کفسابی در وردآورد ، کفسابی در آزادی که همه این مناطق از استان تهران و کرج هستند باید گفت که مستقیما متخصص حوزه ساب زنی و کفسابی به منطقه اعزام می گردد که سطح سنگ های شما را ساب بزند.

سنگسابی در شمال ، چالوس ، رامسر

انجام کلیه خدمات سنگسابی برای سنگ ها صورت می گیرد و همه نوع سنگ از قبیل سنگ گرانیت ، تراورتن ، مرمریت و … انجام می پذیرد. در صورتی که سنگ های شما دارای پس از مدت ها از نصب آن گذشته و برای نظافت آنها به کمک طی و مواد شوینده ، درخشندگی خود را از دست داده است می توان با انجام عمل سنگسابی ، درخشندگی سنگ را به دست آورد و این عمل باعث می شود که سنگ پس از ساب خوردن به وسیله دستگاه و لقمه ساب ها مخصوص شفاف و درخشان شوند.

زمانی که سنگسابی روی سنگ های شما انجام می گیرد سبب می شود که سنگ های شما تا مدت ها نیاز به شستشو نداشته باشد و سنگسابی روی سنگ ها موجب می شود که سنگ شما طول عمر بیشتری داشته باشد. البته که سنگسابی باعث می شود عیب و ایرادهایی از قبیل لکه و کدری که سنگ دارد از بین برود و برطرف گردد .

ساب زنی دستی در شمال ، چالوس ، رامسر

همکاران ما برای انجام کلیه خدماتی که نمی توان از دستگاه های ساب زنی بزرگ استفاده کرد از دستگاه ساب زن دستی استفاده می کنند و در راستای همین امر خدمات ساب زن سنگ های میز عسلی ، سنگ کانتر ، سنگ شومینه ، سنگ جزیره و کابینت ها و … توسط دستگاه های ساب زنی دستی صورت می پذیرد.

برای خدمات پله ها و راه پله ها هم می توان از ساب زن دستی استفاده کرد که همکاران ما آن را به بهترین نحو ممکن انجام می شود در صورتی که پله ها و راه پله های در گذر زمان بر اثر عبور مرور سبب شده است که لکه هایی به خود بگیرد و جرم بر روی پله ها باشد همکاران ما با ساب زدن این مشکلات و معظلات را بر طرف می کنند. و با یک ساب زنی دستی اصولی می توانند این کار را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

کفسابی پله و راه پله در شمال ، چالوس ، رامسر

کفسابی پله ها و راه پله توسط ساب زن دستی انجام می شود و با دستگاه های مخصوص ساب زن دستی انجام می شود که این عمل سبب می شود که تا پله ها و راه پله هایی به صورت یکدست ساب زده شود.

سنگسابی در شمال ، چالوس ، رامسر

خدمات ساب زدن پله ها و راه پله ها در شمال ، چالوس و رامسر توسط گروه متخصص در مجموعه کریمی انجام می شود و همکاران ما در این زمینه تجربه فراوانی دارند.

نماشویی در شمال ، چالوس ، رامسر

ما در مجموعه کریمی برای انجام کلیه خدمات شستشوی نماها از نماشویی با راپل استفاده می کنیم و این خدمات نماشویی با راپل که همکارانمان انجام می دهند دوره های مخصوص راپل را دیده اند و در کار خود خبره و ماهر هستند.

نماشویی انواع نماها توسط همکاران ما انجام می گردد از قبیل : نماشویی نمای شیشه ای ، نمای سنگی ، نمای آجری ، نمای کامپوزیت ، نمای سیمانی و … می باشد که توسط همکاران ما به بهترین نحو ممکن صورت می پذیرد.

پیچ و رولپلاک در شمال ، چالوس ، رامسر

در صورتی که نمای ساختمانتان در اثر رطوبت و نم سبب شده است که نمای ساختمان فرو بریزد و سنگ ها نما ریزش داشته باشد این عمل سبب می شود که به نما آسیب برساند و جلوه نما بسیار زشت و زننده شود.

نماشویی در شمال ، رامسر ، چالوس

زمانی که نمای ساختمان سقوط می کند باید با استفاده از پیچ و رولپلاک نما را به ساختمان چفت کرد و همین امر موجب می شود که نما دیگر سقوط نکند و خطرات و حادثه بیافریند.

ما در مجموعه کریمی خدمات پیچ و رولپلاک نما و همچنین نماشویی را با کادری مجرب انجام می دهیم.

کف سابی در شمال ، چالوس ، رامسر