کفسابی در نعمت آباد ، یافت آباد ، آزادی

ما در مجموعه کفسابی و سنگسابی کریمی به مجموعه از خدمات کفسابی برای شستشوی کف ساختمان ها ، مجتمع های تجاری ، پاساژ ها ، برج ها ، هتل ها ، رستوران ها ، مغازه ها و … می پردازیم و ما با توجه به تجهیز دستگاه هایی که داریم سبب شده است که همه نوع خدمات کفسابی را انجام دهیم که شامل کفسابی سنگ ، سرامیک ، موزاییک ، پارکت ، کفپوش ، لیمنت ، لاشه سنگ ، بتن و … باشد را با استفاده از دستگاه های مخصوص برای هر کاری را انجام می دهیم.

ما برای امر کفسابی از چندین اکیپ در مجموعه خود بهره می بریم که برای انجام خدمات کفسابی شما می توانیم با استفاده از اکیپ و همکاران ما که در امر کفسابی و سنگسابی ساختمان خدمات را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم. همکاران ما در مجموعه خدمات کفسابی در بلوار فردوس را نیز انجام می دهند.

سنگ سابی در نعمت آباد ، یافت آباد ، آزادی

همانطور که می دانید برای استفاده از کردن لغت سنگسابی باید دانست که چه فرآیندی می باشد.

سنگسابی به زیرمجموعه از خدمات کفسابی گفته می شود که مخصوص سنگ ها استفاده می گردد و کار سنگ سابی صورت می گیرد. البته که برای انجام خدمات سنگسابی باید ابتدا این موضوع را در نظر داشت که اگر محیطی که باید کار ساب زدن آن انجام شود سنگ باشد می توان از خدمات سنگسابی استفاده کرد.

شیشه ای کردن سنگ به وسیله ساب ایتالیایی

اگر کف ساختمان شما سنگ می باشد و می خواهید خدمات سنگسابی انجام دهید و این خدمات به گونه صورت بگیرد که زیبایی سنگ به بالاترین حد خود نمایش دهد می توانید از خدمات ساب ایتالیایی برای سنگ های خود استفاده کنید.

زمانی که سنگ سابی ایتالیایی برای محیط شما اتفاق می افتد سبب می شود که سنگ های ساختمان شما به صورت کاملا شفاف و براق در بیاید که نتیجه کفسابی با دستگاه و ساب ایتالیایی می باشد.

ما در مجموعه کریمی تنها گروهی هستیم که کار خود را با دستگاه های ساب ایتالیایی انجام می دهیم ولی هستند مجموعه هایی که با شما صحبت می کنند که با کمک دستگاه های خارجی ساب می زنند و زمانی که سر پروژه می رسند با دستگاه های ایرانی حاظر می شوند ولی ما در مجموعه کریمی با دستگاه های ایتالیایی و المانی کار انجام می دهیم.

نماشویی در نعمت آباد ، یافت آباد ، آزادی

ما در مجموعه نماشویی کریمی خدمات نماشویی در نعمت آباد ، یافت آباد ، آزادی را انجام می دهیم و آماده خدمت رسانی برای شستشوی نمای ساختمان ها هستیم.

خدمات ما به صورت کامل مدرن و امروزی می باشد و خدمات شستشوی نما با استفاده از راپل صورت می گیرد که همکاران ما در مجموعه با داشتن تخصص در امر شستشوی نمای ساختمان شروع به شستن نمای ساختمان به کمک طناب و یا همان راپل می کنند.

شستن چه نماهایی انجام می گیرد ؟

در نماشویی نمای ساختمان ما به همه نوع نما ها می پردازیم از قبیل : نمای آجری ، نمای سنگی ، نمای کامپوزیت ، نمای چوبی ، نمای شیشه ای و … را شستشو انجام می دهیم.

ما در مجموعه نماشویی کریمی به شستشوی نما به صورت تضمینی کار را انجام می دهیم و همانطور که گفته شد کار را به بهترین نحو ممکن انجام می دهیم چرا که تعهد ما نسبت به خدمات برای مشتری بالاترین ارزش را دارد.

زمانی که پروژه به ما سپرده می شود همکاران ما پس از بررسی نما به شما خواهند گفت که اگر نمای ساختمان مشکلی داشته باشد و عیب و ایرادها را برطرف خواهند کرد. و سعی می کنند که نمایی را به شما تحویل دهند که روز اول نصب شده باشد.