پاک کردن چسب موکت از سنگ و سرامیک

در صورتی که کف ساختمان شما سنگ یا سرامیک باشد و در هنگام نصب موکت بر روی سنگ از چسب های مخصوص به عنوان نمونه چسب 123 استفاده شده باشد و در هنگام جدا کردن چسب موکت خیلی از مواقع نمی توان چسب موکت را بدون آنکه مقداری از چسب موکت به سنگ چسبیده باشد را جدا کرد که همین امر سبب می شود قسمتی از چسب موکت به سنگ چسبیده باشد و باعث شود که ظاهر ساختمان نمای جالبی را نداشته باشد.

پاک کردن چسب موکت از سنگ

و زمانی که بخواهید چسب موکت را از سنگ جدا کنید و متوسل به روش های سنتی شوید کاری بسیار طاقت فرسا می باشد و نمی توان آن را به راحتی انجام داد و چه بسا ممکن است که پس از تمیز کاری مقداری از این کثیفی بر روی سنگ ها بماند و چهره سنگ را زشت و زمخت کند. آیا باید به ماندن قسمتی از چسب بر روی سنگ بسنده کرد ؟ آیا روشی دیگر به غیر از روش سنتی که به کمک کاردک اینکار صورت می گیرد وجود دارد ؟

همه سولات بالا را در ادامه مقاله چگونگی انجام کار را توضیح داده. با مجموعه سنگ سابی و کفسابی کریمی همراه باشید. البته که اگر می خواهید خدمات کفسابی در آیت الله کاشانی ، کفسابی در پونک ، کفسابی در شهرک غرب ، کفسابی در الهیه را انجام دهید کافیست با همکاران ما در مجموعه کریمی تماس حاصل کنید.

آیا می توان چسب موکت را از سنگ و سرامیک پاک کرد؟

به کمک مواد مخصوص و دستگاه های کفسابی این کار صورت می گیرد و چسب موکت هایی که بر روی سنگ و سرامیک می باشد ساب زدن سنگ و سرامیک انجام می گیرد که سبب می شود که قسمتی از چسب موکت ها که بر روی سنگ ها و سرامیک باقیمانده است از بین برود و همچنین شفافیت و براقیت خود را به دست آورد و سنگ مانند روز اول تمیز و درخشنده گردد. البته که موادی مخصوص که برای شستشوی سنگ در دستگاه ریخته می شود که اکثر کفساب ها اینکار را انجام نمی دهند ولی ما در مجموعه سنگسابی و کف سابی کریمی این کار را انجام می دهیم و هدف ما رضایتمندی شما می باشد.

پاک کردن سنگ از سرامیک و سنگ

از چه روش هایی برای پاک کردن چسب موکت از سنگ و سرامیک استفاده کرد ؟

روش هایی که امروزه استفاده می شود به کمک دستگاه های مخصوص کف سابی برای ساب زدن قسمت هایی که چسب موکت بر روی سرامیک و سنگ مانده است را می توان انجام داد و به خاطر همین موضوع می توان گفت که با کمک فرچه سابی دستگاه کفسابی می توان سنگ را به حالت اولیه درآورد و در صورتی که سنگ های شما دارای عیب و ایراد باشند باید ساب زدن سنگ صورت بگیرد که با نحوه فرآیند فرچه سابی متفاوت است.

آیا کفسابی نیاز است ؟

قطعا برای تمیز کردن چسب موکت هایی که بر روی سنگ ها و سرامیک ها می باشد باید عمل کفسابی صورت بگیرد چرا که روش های سنتی که به کمک کاردک انجام می گردد چه بسا تمیز نمی شود باعث می شود که سنگ شما لکه هایی را در اثر سابیدن کاردک به سنگ و سرامیک ایجاد شود که باعث هزینه ی هنگفتی برای شما داشته باشد چرا که سنگ شما چه بسا تمیز نگردیده بلکه خط و خش هایی را بر روی سنگ ایجاد کرده است . به هیچ وجه از روش سنتی برای از بین بردن لکه های موکت بر روی سنگ و سرامیک استفاده نکنید.

پاک کردن چسب موکت از روی سنگ
تمیز سازی سنگ ها بعد از عمل کفسابی

تاثیر کفسابی برای تمیز شدن

در صورتی که سنگ شما دارای لکه هایی از قبیل گچ و سیمان و رنگ باشد سبب می شود که آنها هم از بین برود چرا که برای اینکه سنگ های شما تمیز گردد ما باید تمامی قسمت های سنگ را کار کفسابی انجام دهیم و همین امر سبب می شود سطحی یکدست و یکنواخت بعد از عمل کفسابی داشته باشید.

از بین بردن چسب پارکت و لمینت و انواع کفپوش ها

در خیلی موارد برای نصب پارکت ها و کفپوش ها بر روی سنگ ها سبب می شود که برای نگهداری پارکت ها ، لمینت ها و انواع کفپوش ها از چسب های مخصوص استفاده گردد و همین امر باعث می شود که هنگام جدا کردن کفپوش ها از روی سنگ چسب ها بر روی سنگ بماند و ظاهری زشتی سنگ به خود بگیرد ما در مجموعه سنگ سابی کریمی با استفاده از دستگاه ها همان کار هایی را که برای از بین بردن چسب موکت می کنیم را دقیقا برای چسب های پارکت انجام می دهیم تا چسب ها از بین برود و سطح سنگ بسیار شفاف و براقی به وجود آید.

ما در مجموعه سنگ سابی و کف سابی کریمی با تجربه ای طولانی در این زمینه کلیه کارهای کفسابی و سنگسابی از منزل را انجام می دهیم و کار شما را به صورت تضمینی برای از بین بردن لکه ها و ایراداتی که بر روی سنگ می باشد انجام می دهیم. پس از انجام کار ، ضمانت هم می کنیم که تا مدتی هیچ گونه عیب و ایرادی بر روی سنگ ها و سرامیک های شما ایجاد نشود.

پاک کردن چسب از روی سنگ