کفسابی در تهران

مجموعه کریمی بسیاری از خدمات خود را برای انجام عملیات کفسابی در تهران اختصاص داده است و اکیپ‌های مختلفی از همکاران خود در شهر تهران مستقر می باشند تا کار کفسابی در تهران را انجام دهد.

انجام خدمات کف سابی با دستگاه های پیشرفته از برندهای خارجی صورت می پذیرد و با توجه به اینکه این دستگاه ها به دو صورت تکفاز و سه فاز در صنعت کفسابی وجود دارند که در زیر به توضیح هر کدام از این دستگاه ها می پردازیم.

دستگاه کفسابی سه فاز :

دستگاه های سه فاز کف سابی که برای اکثر کارهای کفسابی از این نوع دستگاه ها استفاده می شود می توان گفت که به عنوان بهترین نوع دستگاه ها شناخته می شوند چرا که قدرت کار این دستگاه ها به طبع نسبت به دستگاه های تک فاز بیشتر و سرعت عمل انجام کارها با دستگاه های کفسابی سه فاز بیشتر از تک فاز می باشد.

برای اینکه بخواهیم تشخیص دهید در منزل خود برق شما تک فاز میباشد یا سه فاز باید به این موضوع اشاره کرد که اگر در داخل ساختمان شما آسانسور وجود دارد شما حتماً دارای برق سه فاز می باشید و اگر ساختمان شما آسانسور ندارد حتماً باید برق شما توسط همکاران ما بررسی گردد و اگر ساختمان شما دارای برق سه فاز باشد از دستگاه های پرقدرت سه فاز استفاده می شود.

دستگاه کفسابی تک فاز :

دستگاه های تک فاز کفسابی باید به آنها اشاره کرد این است که این دستگاهها برای مواقعی استفاده می گردد که ساختمان شما دارای برق سه فاز نباشد و همچنین این دستگاهها نسبت به دستگاههای سه فاز قدرت آنها پایین می‌باشد.

البته باید این موضوع را هم بیان کنیم کارهایی که با دستگاه تک فاز انجام خدمات کف سابی صورت می گیرد باید مدت زمان بیشتری را برای انجام خدمات سپری کرد چراکه ممکن است برای انجام خدمات کفسابی یک محیط به تعداد دورهای بیشتری نیاز باشد.

کفسابی در شرق تهران

خدمات کفسابی در شرق تهران شامل مناطق نارمک ،افسریه ، پیروزی ، تهرانپارس ، دماوند ، حکیمیه ، تهران نو ، مجیدیه ، شمیران نو ، لویزان و … اشاره کرد که همکاران ما برای انجام خدمات بدون در نظر گرفتن هزینه ایاب و ذهاب در محل حاضر می‌گردند و کار را انجام می‌دهند.

برای چه سطح هایی خدمات کفسابی انجام می گیرد ؟

اصولاً برای انجام خدمات کف سابی برای سطح هایی چه برای کف ساختمان استفاده می شود انجام می گیرد و این سطح ها شامل سنگ ها ، سرامیک ها ، موزاییک ها ، بتن ها ، کفپوش ها از قبیل : پارکت ، لمینت ، pvc و … کار کفسابی صورت می پذیرد.

اصولا برای از بین بردن لکه ها و عیب و ایراد هایی که سنگ ها دارند از خدمات شستن سنگ کف خانه استفاده می گردد که به کمک دستگاه های کفسابی این کار اتفاق می افتد و باید در نظر داشت که خدمات به صورت کامل و تحویل آن به متقاضی بدون عیب و ایراد انجام می گیرد.

کفسابی در غرب تهران

برای انجام خدمات کفسابی در غرب تهران که همکاران ما در اکثر نقاط آن نمونه کارهای مختلفی را انجام داده اند شامل میشود و این مناطق از قبیل : پونک ، صادقیه ، ستارخان ، جنت آباد شمالی ، جنت آباد جنوبی ، جنت آباد مرکزی ، شهرزیبا ، شهران ، طرشت ، گیشا ، چیتگر ، شهرک ، اکباتان ، تهرانسر ، آزادی ، حصارک ، بلوار فردوس ،کن ، وردآورد و … را شامل می شود.

چه مواقعی نیاز است که خدمات کفسابی صورت بگیرد ؟

در صورتی که سطح مورد نظر شما درخشندگی اولیه خود را از دست داده است و نیاز است که به حالت شفاف و براق اولیه خود تبدیل شود در این صورت باید از خدمات کفسابی استفاده کنید.

موضوع بعدی که نیاز است شما از خدمات کفسابی بهره ببرید برای مواقعی است که بر روی سطح مورد نظر شما لکه هات جرم ها چربی ها و غیره چسبیده باشد که نیاز باشد این موارد گفته شده برطرف گردد در همچین مواقعی شما از کفسابی استفاده می کنید.

اگر در ساختمان شما کار بازسازی ساختمان صورت گرفته باشد ممکن است ملات ساختمانی از دبیر گچ و سیمان بر روی سطح ساختمان شما ریخته شده است آن را نمی‌توان به صورت کامل تمیز کرد که همکاران ما می‌توانند با استفاده از دستگاه های کفسابی سطح مورد نظر شما را تمیز کنند.

در مواقع ممکن است در اثر بی احتیاطی و بی توجهی به مواردی از قبیل : چای ، قهوه ، آبمیوه ، آبلیمو ، سرکه ، اسید ، جوهر نمک و … بر روی سطح ریخته شده باشد و باعث شود که سطح مورد نظر تیره و تار گردد و نمای زیبای اولیه خود را از دست دهد در این مواقع می توان با استفاده از خدمات کف سابی موارد گفته شده را برطرف کرد و سطح را به حالت اولیه دراورد.

کفسابی در شمال تهران

همکاران ما کار کفسابی ساختمان در شمال تهران از قبیل : مناطق تجریش ، نیاوران ، قلهک ، دروس ، جماران ، ازگل ، مینی سیتی ، سوهانک ، اقدسیه ، زعفرانیه ، آجودانیه ، فرمانیه ، کامرانیه ، داوودیه ، دزاشیب ، جردن ، الهیه ، ولنجک ، اوین ، ظفر ، درکه ، ونک و … انجام داده‌اند. انجام خدمات کفسابی در لواسان بزرگ از مناطق هایی است که خدمات به صورت کامل انجام می گیرد.

کار کفسابی به چگونه انجام می گیرد ؟

همکاران ما بنا به نیاز انجام خدمات کفسابی بر روی سطح مورد نظر ابتدا آن را کارشناسی کرده و سپس از دستگاه مخصوص برای انجام سطح مورد نظر و همچنین لقمه ساب مخصوص برای کار سطح مورد نظر را انجام می‌دهند و این ولی خدمات چندین بار بر روی سنگ انجام می گیرد البته این موضوع را باید گفت که کار کفسابی با لقمه ساب های متفاوتی برای انجام خدمات صورت می‌گیرد و ممکن است برای سطح موردنظر شما به عنوان مثال ۵ یا ۶ لقمه ساب مخصوص عوض شود و کار کفسابی صورت بگیرد. چرا که بستگی به نحوه درخواست خدمات کفسابی کارفرما دارد و ما نسبت به انجام خدمات آن از لقمه ساب ها مخصوص استفاده می کینم. فردی که این خدمات را انجام می دهد ساب زن گفته می شود که خدمات کفسابی ایتالیایی کمک می کند تا سطح مورد نظر شما شفاف و براق گردد.

کفسابی در جنوب تهران

کار کفسابی در مناطق مشیریه ، شهرک مسعودیه ، نازی آباد ، نعمت آباد ، یاخچی آباد ، آذری ، خزانه ، فلاح ، مولوی ، جوادیه ، یافت‌آباد ، منیریه ، امیریه ، شوش ، بازار تهران ، شهر ری ، بازار موبایل ، مبل ایران و … توسط همکاران ما صورت گرفته است.

جهت دریافت مشاوره رایگان در امر کفسابی برای شهر تهران و همچنین انجام خدمات کفسابی در غرب تهران ، کفسابی در شرق تهران ، کفسابی در شمال تهران ، کفسابی در جنوب تهران با شماره 09125795418 کریمی تماس حاصل فرمایید.