قیمت و اجرت کفسابی متری چند است ؟

با توجه به این که قیمت کفسابی به عوامل های مختلفی بستگی دارد که برای دقیق قیمت دادن آن باید حتما از موارد زیر را بررسی انجام دهیم. البته که خدمات کفسابی را می توان به شستشن سنگ کف خانه اشاره کرد که موجب می گردد تا سطح سنگ ها ، سرامیک ها ، بتن ها ، موزاییک ها و … تمیز گردد.

البته که کفسابی کردن سنگ به معنی صیقل دادن سنگ و همچنین شفاف و براق کردن سنگ می گویند که حتما به گوشتان خورده است و همچنین با توجه به این مورد که کفسابی می تواند مواردی از قبیل داشتن عیب و ایراد سنگ را برطرف کند و پستی و بلندی سنگ ها را گرفته و سنگی یکنواخت داشته باشد و همچنین اگر کثیفی و لکه ای بر روی سنگ باشد به کمک کفسابی می توان این موارد را برطرف کرد.

جنس نوع سنگ برای کفسابی

با توجه به این که نوع سنگ مصرفی می تواند قیمت هزینه خدمات را مختلف معرفی کند و همین امر موجب شده است که ما بررسی اجمالی سنگ ها را داشته باشیم که سنگ تراورتن بین سنگ ها کمترین هزینه انجام خدمات را دارد ولی برعکس سنگ های گرانیتی دارای بیشترین هزینه انجام خدمات کفسابی را دارند چرا که ساب زدن سنگ های گرانیتی به نسبت سنگ تراورتن سخت تر و همچنین میزان زمانی که باید برای انجام ساب خوردن سنگ های گرانیتی مصرف شود به طبع بیشتر می باشد. البته که کفسابی آجر نیز بر روی سطوح آجری انجام می گیرد.

البته باید این مورد را هم گفت که کفسابی سرامیک ها و همچنین موزاییک ها به نسبت سنگ گرانیت ارزان تر می باشند و باید مواردی از قبیل این که آیا قبلا سنگ ها یا سطح مورد نظر ساب خورده است یا خیر ؟ اطلاع داشت چرا که اگر ساب خورده باشد می تواند هزینه پایین تری را شامل شود چرا که در سری قبل که ساب خورده است تا حدودی عیب و ایراد ها برطرف شده است، پستی و بلندی سنگ ها گرفته شده است.

نوع کفسابی

اگر شما نیاز به خدمات کفسابی دارید باید بدانید که اگر می خواهید سطح شیشه ای داشته باشید این موضوع با ساب ایتالیایی شناخته می شود و همچنین باید بدانید که ساب سطح مورد نظر برای انجام خدمات کفسابی ایتالیایی هزینه را افزایش می دهد ولی در عوض شما سطح شیشه ای و براق را تحویل خواهید گرفت.

مصالح استفاده شده و استفاده از رزین

باید به این موضوع اشاره کرد که مصالحی که برای ساختمان شما استفاده شده است چه میزان کیفیتی دارد و آیا نیاز است که تعدادی از سنگ های کف تعویض گردند یا اینکه می توان از رزین استفاده کرد البته باید این مورد اشاره کرد که هزینه رزین بسیار اقتصادی می باشد ولی اگر بخواهید که سنگ های خود را تعویض کنید به طبع هزینه بالایی را برای شما دربرخواهد داشت و کار رزین کاری اگر برای سطح شما اضافه شود می تواند مقداری هزینه کفسابی را بالا تر دانست و با این رزین درزهای بین سنگ ها گرفته می شود. البته که زیباسازی سنگ با استفاده از خدمات کفسابی امکان پذیر است و موجب می گردد تا سطح کف ساختمان ، مجتمع تجاری ، مغازه ، رستوران ، کافه و … به صورت کاملا تمیز و براق تبدیل گردد.

ساب ایتالیایی

با توجه به این که همکاران ما زمانی که شما برای انجام خدمات تماس می گیرید اعلام می کنند که ساب ایتالیایی انجام می دهند و هزینه کفسابی ایتالیایی را از شما می گیرند ولی زمانی که متوجه شوید ساب ایتالیایی چیست می توانید بدانید آیا ساب ایتالیایی خورده است یا خیر؟ چرا که وقتی سنگ های شما ساب ایتالیایی می شود در اصطلاح یک لایه از سنگ های شما برداشته می شود و همین امر موجب می شود که سنگ های شما براق و شفاف شود و اگر بخواهید که سنگ های خود را ساب ایتالیایی انجام گیرد باید بدانید که ابتدا کفسابی انجام می شود که پستی و بلندی و همچنین عیب و ایراد سنگ گرفته شود و سپس اقدام صورت میگیرد که ساب ایتالیایی انجام شود.

نانو ساب

با توجه به این که نانو ساب یک فناوری کاملا امروزی می باشد که اکثر متقاضیان درخواست می کنند که نانوساب بر روی سنگ هایشان انجام شود و زمانی که سنگ های شما نانو ساب صورت بگیرد دیگر ضد آب خواهد شد و اگر بر روی سطح سنگ شما چای ، آبمیوه و … ریخته شود بر جای خود باقی خواهد ماند و می توانید به راحتی آن را پاک کنید و کمک می کند که سطح تمیز تر و شفاف تر و همچنین به طول عمر سنگ های شما کمک می کند.

انجام خدمات نانوساب به طبع بسیار بیشتر از مورد استفاده افراد امروزی قرار می گیرد و به خاطر همین هزینه کفسابی معمولی با کفسابی شامل نانوساب فرق می کند و اگر متقاضی بخواهد که سطح خود را نانوساب انجام دهد باید اعلام کند که سطحی نانو شده می خواهد تا قیمت دقیق و مشخص کار را دریافت کند.

متراژ محیطی که می خواهد کفسابی صورت بگیرد؟

زمانی که متراژ بالاتر برود در کفسابی عرف است که هزینه به طبع تا حدودی پایین تر می آید ولی در موارد متراژهای کوچک باید این موضوع را اشاره کرد که به صورت کنتراتی کار انجام می شود و قیمت کلی گفته می شود.

اگر می خواهید خدمات کفسابی خود را انجام دهید و می خواهید که بدانید هزینه سطح مورد نظر شما چه میزان می باشد می توانید با شماره 09125795418 تماس حاصل فرمایید.مجموعه کریمی

خدمات ما در مجموعه به نماشویی ، پیچ و رولپلاک نما ، جلوگیری از ریزش سنگ نما ، نانو کردن نمای ساختمانی و … هم منتهی می شود و متقاضیانی که نیاز به نماشویی ساختمان دارند کافیست با مجموعه ما در ارتباط باشند.