زیبا سازی سنگ

یکی دیگر از خدمات ما در مجموعه کریمی برای انجام خدمات زیباسازی سنگ می باشد چراکه سنگ‌های شما پس از مدتها استفاده ممکن است است که حالت براق و جذابیت اولیه خود را از دست دهد و نیاز است که خدمات سنگسابی و کفسابی بر روی سنگ شما انجام گیرد. با توجه به اینکه باید بدانید چه مکان هایی نیاز به ساب زدن دارند باید بگوییم که برای فهمیدن این موضوع نیاز است که مقاله زیر را به دقت بخوانید.

زمانی که خدمات سنگ سابی بر روی سنگهای شما انجام می‌گیرد باعث می شود که سطح سنگ حالت شفاف و براق و درخشندگی خاصی را به خود بگیرد البته مواقعی که نیاز است تا سنگسابی برای سنگ‌های شما انجام گیرد به صورت شرح زیر می باشد :

1- اگر بر روی سطح سنگ شما لکه ایجاد شده است و این لکه ها در اثر بی دقتی باعث شده است که به عنوان مثال بر روی سطح سنگ سرکه ، آبلیمو ، اسید ، جوهر نمک ، قهوه ، چای و … ریخته شده باشد و با سطح سنگ واکنش داده و باعث شود که سنگ تیره و کدر گردد که در این حالت نیاز است تا زیبا سازی سنگ صورت بگیرد تا سنگ حالت اولیه خود را به دست بیاورد پس ما برای زیبا کردن سنگ از خدمات سنگ سابی استفاده می کنیم.

2- اگر بر روی سطح سنگ شما ملات ساختمانی از قبیل گچ و سیمان و همچنین رنگ ریخته شده باشد و نتوانید آن را تمیز کنید و این لکه ها بر روی سنگ مدت ها مانده باشد و باعث شود که سطح سنگ شما زشت به نظر برسد می توانید با استفاده از سنگ سابی سطح سنگ خود را درخشنده تر و جذاب تر کنید. البته اگر لکه هایی از قبیل چسب هم ریخته شده باشد می توان این کار را هم با سنگ سابی انجام داد.

3- اگر مدتهاست که سطح سنگ شما براقیت اولیه خود را از دست داده است و به اصطلاح سنگ شما مات شده است می‌توانیم با استفاده از خدمات سنگسابی به صورت اصولی و دقیق در مجموعه کریمی انجام می گیرد سطح سنگ را به حالت کاملاً شفاف و براق تبدیل کرد.

4- اگر سطح سنگ شما به علت شکستگی و ترک خوردگی های زیاد موجب شده است که زیبایی اولیه خود را از دست دهد و چون ما یکی از وظایف ما در مجموعه کریمی زیباسازی سنگ می باشد می توان با خدمات سنگسابی سنگ شما را به حالت اولیه و به دور از شکستگی و ترک خوردگی تبدیل کرد.

شفاف کردن سنگ

عموما برای شفاف کردن سنگ روش های بسیاری وجود دارد که می توان از روش های خانگی و سنتی برای شفاف کردن سنگهای استفاده کرد که ما در این مقاله به چندین نوع روش های خانگی اشاره می کنیم که با استفاده از مرحله به مرحله انجام دادن این کارها می توانید شفاف کردن سنگ را انجام دهید. خدمات سنگسابی دیوار کمک می کند تا سطح سنگ های دیوار شما بسیار تمیز گردد.

ابتدا باید این نکته را به شما یادآور شوم که برای شفاف کردن سطح سنگ باید نوع سنگ استفاده شده در محیط را بشناسید و بدانید که از چه نوع سنگی برای سطح کف ساختمان و یا دیوارهای ساختمان استفاده شده است و سپس اقدام به شستشوی آن کنید چرا که هر نوع سنگی روش شستشوی خودش را دارد و نمی توانید از یک روش برای شستن همه نوع سنگ ها استفاده کنید در برخی مواقع ممکن است برای شفاف کردن سنگ از یک مایع شست و شو استفاده کنید و سطح سنگ شما بسیار شفاف گردد ولی از همان نوع مایع شستشو برای سطح دیگری از سنگ ها استفاده شود که چه بسا تمیز و شفاف نگردد بلکه تیره و تار شود. قیمت و اجرت کفسابی به موارد های متفاوتی بستگی دارد که باید با همکاران ما تماس بگیرید تا توضیحات لازم در مورد محیطی که نیاز است تا ساب زده شود توضیح داده شود که در چنین مواقعی کمک می کند تا همکاران ما قیمت لازم جهت انجام خدمات کفسابی را به شما ارائه دهند.

استفاده کردن از پولیش سنگ که در دو نوع مختلف یکی به حالت مایع و دیگری به حالت واکس وجود دارد که می‌توان از آن برای براق کردن و شفاف کردن سنگ استفاده نمود البته باید این نکته را یادآور شویم که شما از پولیش سنگ استفاده می‌کنید سبب می‌شود سنگهای کهنه و قدیمی تان جلا و درخشندگی خود را به دست بیاورند و همچنین سراب ضد آب شدن سنگ می گردد تا دیگر آب به سطح سنگ نفوذ نکند.

البته این مواد پولیش برای تمیز کردن سطح سنگ در ابزار فروشی ها موجود می باشد و می توان آنها را خریداری کرد ولی موضوع مهم این است که برای انجام خدمات باید از دستگاه های کفسابی برای پولیش کردن سطح سنگ استفاده نمود چراکه پولیش مایع را به مقداری بر روی سطح سنگ میریزیم و سپس با دستگاه کفسابی مخصوص اقدام به فرج حسابی پولیش بر روی سطح سنگ می کنیم و موضوع مهم این که قبل از اینکه پولیش بر روی سطح سنگ پخش شود باید حتماً سطح سنگ را تمیز کاری انجام داده تا عاری از کثیفی و چربی و لکه باشد و پس از آن اقدام به خشک کردن سطح سنگ شود. در برخی مواقع ممکن است که برای از بین بردن لکه آبلیمو از ساب زنی با دستگاه انجام گیرد.

تمیز کردن سنگ

از جمله خدمات تمیز کردن سنگ می توان به کفسابی سنگ سابی ساب زدن سنگ اقدام نمود و فردی که سطح سنگ را تمیز می کند و خدمات کفسابی را انجام می دهند کفساب می گویند. زمانی که شما سطح سنگ خود را سنگ سابی و یا از دستگاه های صابون استفاده می‌کنید در اصطلاح تمیز کردن سطح سنگ صورت می گیرد چرا که برای تمیز کردن سنگ حتماً باید از دستگاهها کمک گرفت و اینکه فرد کف ساب و یا سنگ ساب باید دارای تخصص و علم کافی در مورد سنگ ها داشته باشد تا سنگ های شما آسیب دیده و بلکه تمیزتر گردند.

ما در مجموعه کریمی برای انجام خدمات زیباسازی سنگ ، شفاف کردن سنگ ها و همچنین تمیز کردن سنگ ها از خدمات کف سابی و سنگ سابی کمک می گیریم و سطح سنگ شما را به بهترین حالت ممکن تبدیل می کنیم تا زیبایی و شفافیت چند برابری به سنگهای شما اضافه گردد.