جلوگیری از ریزش سنگ نما

در خیلی از مواقع ممکن است که نمای ساختمان در اثر باران ها و همچنین رطوبت هوا سبب شود که سنگ نما ریزش کند و برای جلوگیری از ریزش سنگ نما باید حتماً پیچ و رولپلاک نما صورت بگیرد و این موضوعی است که بسیار اهمیت دارد چرا که ممکن است در اثر ریزش سنگ نما خطرات جانی به بار آفریند و موجب شود تا فردی آسیب ببیند.

البته می توان گفت که برای جلوگیری از ریزش سنگ نما حتماً باید اقدام به پیچ و رولپلاک شود و اینکه چرا نمای سنگ ریزش میکند چندین موضوع می‌تواند تاثیرگذار باشد که ما به آن اشاره می کنیم :

وقتی که بند کشی های نمای ساختمان به صورت اصولی صورت نگیرد و باعث شود که آب از طریق درزهای بین سنگ ها به زیر سنگ نفوذ کند سبب می شود که ریزش سنگ نما اتفاق بیفتد و برای جلوگیری از این کار حتماً باید ترمیم بند کشی های نمای ساختمان اقدام شود.

اگر در محیطی که زندگی می کنید رطوبت هوا بسیار بالا می باشد ممکن است که به بند کشی نمای ساختمان آسیب زده و سبب شود پشت سنگ خالی گردد و در اثر باد و گرم و سرد شدن سنگ سقوط کند.

البته ممکن است که سنگ نمای استفاده شده در ساختمان شما بی کیفیت باشد و سبب شود که پس از مدتی از نمای ساختمان جدا شده و سقوط کند این علت سقوط می‌تواند بی‌کیفیت بودن سنگ نما اشاره کرد.

برخی مواقع مشاهده شده است که از ملات مورد نیاز و همچنین سیمان کافی برای پشت نما وجود نداشته و سبب شده است که بعد از مدتها نصب نما سقوط کند و خطراتی را به همراه خود بیاورد و در این مرحله علت سقوط نما عدم استفاده درست از ملات ساختمانی به میزان مناسب است.

چسباندن سنگ نما

چسباندن سنگ نما کاری است که در اثر بی احتیاطی افراد ساختمان صورت گرفته است چرا که در زمان مناسب جهت اقدام به پیچ و رولپلاک کردن نما صورت نگرفته و موجب شده است که نماز سقوط کند و نیاز به چسباندن سنگ نما احساس شود.

برای انجام خدمات چسباندن سنگ نما باید به این موضوع اشاره کنیم که کار توسط ارتفاع کاران صورت می گیرد و همکاران ما که در مجموعه مشغول به کار ارتفاع هستند و دوره های راپل را گذرانده اند اقدام به چسباندن سنگ نما به سطح نمای شما می کنند. و در اثر نماشوی راپل اقدام به چسباندن سنگ نما می کند.

در برخی مواقع ممکن است که از سنگهای آنتیک و گران قیمت برای نمای ساختمان خود استفاده کرده باشید که در همچین مواقعی نمی توان از خدمات پیچ رولپلاک کردن استفاده کرد و باید با استفاده از چسب های مخصوص سنگ را به نمای ساختمان چسباند.

مهار سنگ نما با پیچ و رولپلاک

ما در مجموعه کریمی کار پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان را انجام می‌دهیم و این کار مهار سنگ نما با پیچ و رولپلاک میباشد.

پیچ و رولپلاک کردن نما یکی دیگر از خدماتی است که توسط راپل کار مجموع انجام می‌گیرد و با استفاده از دریل های مخصوص که چندین نوع دارد با توجه به نوع نمای سنگ ساختمانی شما از این دریل ها استفاده می گردد و به کمک پیچ و رولپلاک کردن سنگ به نمای ساختمان خدمات صورت می گیرد.

سعی کنید چسباندن سنگ نمای خود و همچنین کار پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمانی را به مجموعه بسپارید که نمونه کارهای مختلفی ازدبیل چسباندن سنگ نما و همچنین پیچ و رولپلاک کردن نما انجام داده باشند و بدون اغراق می گویم که در این زمینه بسیار تخصص داریم و واسطه همکاران خود در این زمینه بسیار فعال می باشیم.

جهت دریافت مشاوره برای انجام خدمات پیچ رولپلاک کردن و چسباندن نما با شماره 09125795418 کریمی تماس حاصل فرمایید.

البته خدمات نماشویی با واتر جت و همچنین نماشویی با سندبلاست توسط مجموعه کریمی انجام می گیرد که می توانید با تماس با مجموعه کریمی اقدام به دریافت مشاوره و انجام خدمات نماشویی کنید.

با توجه به این موضوع که همکاران ما خدمات ساب زنی و کفسابی را انجام می دهند برای اینکه بخواهید بدانید چه مکان هایی نیاز به ساب زنی دارد و البته که قیمت و اجرت کفسابی متری چند است باید این نکته را بدانید که خدمات با استفاده از دستگاه های ساب زنی بزرگ و کوچک انجام می گیرد و در برخی مواقع برای از بین بردن لکه های آبلیمو ، سرکه ، جوهر نمک ، چای ، قهوه و … که بر روی سطح ریخته می شود با استفاده از دستگاه ها ساب زنی انجام می دهد و فردی که این خدمات را انجام می دهد ساب زن گفته می شود.