تمیز کردن شوره و سفیدک سرامیک و کاشی

اگر از سرامیک ها و کاشی برای سطوح خود استفاده می کنید باید متوجه باشید که بعضی مواقع ممکن است که شوره و سفیدک بزند و همین امر موجب می شود که سطح مورد نظر بسیار کثیف و مشمئز کننده به نظر برسد.

اکر می خواهید که روش های خانگی را بر روی سرامیک ها و کاشی امتحان کنید از موارد زیر کمک بگیرید :

1- استفاده از یک تکه لیمو

اگر می خواهید سفیدک ها و شوره ها از روی کاشی و سرامیک از بین برود و دیگر شاهد این سفیدک ها و شوره ها نباشید می توانید از یک تکه لیمو را به دستمالی آغشته کنید و آن را با سطوح تمیز کاری کنید و همین امر موجب می شود که سطوح شما تمیز گردد.

2- استفاده از مقداری سرکه

با استفاده از سرکه که به دستمال آغشته می کنید می توانید سفیدک و شوره کاشی و سرامیک را از بین ببرید و با این روش دیگر شاهد سفیدک و شوره بر روی سطح سرامیک و کاشی نخواهید بود.

3-واکس ماشین کمک بگیرید

می توانید با واکس هایی که ماشین را براق می کنند این کار را انجام دهید البته باید مقداری هوشیار بود که ممکن است که مواد داخل واکس با کاشی و سرامیک واکنش دهد و سبب شود که سرامیک و کاشی شما تیره و کدر گردد و باعث می شود که از بین برود و نیاز به تعویض سرامیک و یا کاشی داشته باشید.

تمیز کردن گچ از سرامیک و کاشی

زمانی که می خواهید واحد را بازسازی کنید و یا هنگامی که می خواهید ساختمان نوساز را تحویل بگیرید متوجه می شوید که بر روی سرامیک یا کاشی شما گچ وجود دارد و همین امر موجب می شود که به فکر تمیز کردن گچ از سرامیک و کاشی بیافتید وقتی اقدام می کنید که سرامیک و یا کاشی را تمیز کنید.

اگر امکان تمیز کردن سطح با دست به وسیله ابزارهای موجود نشد و نتوانستید که سطح تمیز کاری خود را به حد مطلوب برسانید می توانید با استفاده از دستگاه های پیشرفته کفسابی این کار را انجام دهید که در این حالت تمیز کردن گچ از سرامیک و کاشی کاری بسیار آسان است و می توان سریع این کار را انجام داد. و همکاران ما در انجام این کار کنار شما خواهند بود.

تمیز کردن سیمان از سرامیک و کاشی

با توجه به این که یکی از مواد اصلی که برای انجام خدمات در امر ساختمان سازی استفاده می گردد سیمان می باشد باید اعتراف کرد که ممکن است که در برخی موارد برای تمیز کردن سیمان از سرامیک و کاشی به روش های خانگی نتوانیم درست عمل کنیم و سبب شود که سرامیک و کاشی شما به صورت لکه ای که سیمان است بر روی آن بماند.

برای تمیز کردن سیمان از سرامیک و کاشی می توان از خدمات کفسابی استفاده کرد که همکاران ما لقمه ساب مخصوص به سرامیک و یا کاشی را استفاده می کنند و سبب می شود که سرامیک و کاشی های شما به صورت کاملا تمیز و شفاف تبدیل شود. زمانی که نیاز باشد که بندکشی و ترمیم بند های بین سرامیک ها و کاشی ها صورت بگیرد ممکن است که همکاران ما با استفاده از محلول ترکیبی از سیمان استفاده کنند که بلافاصله باید بعد از خشک شدن بندهای سنگ اقدام کرد به تمیز کاری سرامیک ها و کاشی ها تا سیمان موجب نشود که سرامیک و کاشی آسیب ببیند و لکه ای بماند.

البته می توان گفت که زمانی که خدمات شستشوی سرامیک انجام می گیرد به آن سرامیک شویی گفته می شود وهمچنین زمانی که شستشوی کاشی صورت می گیرد می توان گفت که به آن کاشی سابی می گویند و همکاران ما هر دو کار را به بهترین نحو ممکن انجام می دهند.

ما در مجموعه کریمی برای انجام خدمات ساب زنی و کفسابی سرامیک ها و کاشی آماده می باشیم و کافیست با شماره 09125795418 تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما شما را در امر کفسابی و مشاوره راهنمایی کنند.

انجام خدمات ساب زنی و کفسابی در قلهک نیز از خدمات ما در مجموعه می باشد و همچنین باید گفت که خدمات ما مختص به کفسابی نمی باشد انجام خدمات نماشویی در تهران ، نانو کردن نما ، ساب زنی سطوح مختلف ، کفسابی استخر ، کفسابی سوله و … می باشد که می توانید با همکاران ما در مجموعه تماس حاصل کنید و البته باید گفت که این خدمات به صورت گسترده انجام می گیرد و جهت دریافت قیمت کفسابی و نماشویی کافیست با همکاران ما در مجموعه کریمی در ارتباط باشید.