کفسابی پشت بام ها

با توجه به این که امروزه در ساختمان سازی ها با توجه به نوع سنگ هایی که در پشت بام ها استفاده می شود بسیار پر اهمیت می باشد چرا که در صنعت ساختمان سازی امروزه اکثر ساختمان ها دارای روف گاردن هستند و پشت بام ساختمان ها نسبت به گذشته بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

اصولا از سنگ هایی برای پشت بام ها استفاده می شود که مقاومت بالایی را در برابر سرما و گرما دارد چرا که در معرض مستقیم آفتاب و همچنین باران و برف قرار می گیرد و باید از سنگ های تراورتن ، گرانیت و … که مقاومت بالایی در برابر اصطکاک دارند استفاده شود. نیاز به کفسابی پشت بام ها نسبت به گذشته به مراتب بیشتر می باشد چرا که برای جلوگیری از نفوذ آب از طریق درزها می توان خدمات کفسابی را انجام داد. در صورتی که کف پشت بام سرامیک باشد خدمات سرامیک شویی انجام می گیرد.

کفسابی موزاییک پشت بام

در برخی از ساختمان ها از موزاییک ها برای پشت بام خانه خود استفاده می کنند که این موزاییک ها را هم می توان کفسابی انجام داد و با توجه به برودت هوا و همچنین تابش مستقیم آفتاب به موزاییک ها ممکن است که به صورت لکه ای روی موزاییک ها باشد که می توان با کفسابی این لکه های موزاییک ها را از بین برد. البته که اگر موزاییک ها دارای طرح های شیاردار باشند باید از فرچه سابی استفاده کرد.

بندکشی پشت بام – درزگیری پشت بام

در صورتی که بندکشی سنگ های پشت بام بعد از مدت ها از زمان استفاده آن گذشته باشد و سبب شود که این بندکشی آسیب دیده و دچار نفوذ آب به به سقف ساختمان شود این عیب و ایراد بزرگ را می توانیم به کمک درزگیری پشت بام انجام دهیم.

کفسابی پشت بام

این خدمات ما هم جزوی از خدمات کفسابی می باشد که بندکشی سنگ ها را دوباره انجام می دهیم و پس از انجام آن در صورتی که کارفرما درخواست کند می توانیم با اپوکسی سنگ این بندکشی ها را از بین ببریم. زمانی که درزگیری بند های پشت بام انجام شد می توانید با خیال راحت از ساختمان خود لذب ببرید.

از چه دستگاه هایی برای کفسابی پشت بام ها استفاده می شود؟

با توجه به موضوع پر اهمیت کفسابی پشت بام بستگی به نوع سنگ و یا موزاییک استفاده شده در کف پشت بام می باشد ولی اصولا ما در مجموعه کریمی از دستگاه های ایتالیایی ، آلمانی و ایرانی برای سنگسابی پشت بام ها استفاده می کنیم. در ساختمان اگر برق سه فاز وجود داشته باشد از دستگاه های سه فاز استفاده می شود ولی در صورت نبود برق سه فاز از دستگاه های تک فاز استفاده می شود.

برای انجام خدمات سنگسابی پشت بام ها باید فرد بسیار با تجربه باشد چرا که ممکن است در اثر کم توجهی به کار سنگسابی پشت بام سبب شود که درزهای بین سنگ ها و موزاییک های پشت بام به صورت اصولی گرفته نشود و در آینده باعث شود که نم به ساختمان نفوذ کند.

کف سابی پشت بام

آیا نیاز است که کفسابی پشت بام صورت بگیرد؟

در صورتی که کف پشت بام دچار آلودگی و چرکی و کثیفی شده است و با توجه به این که در معرض مستقیم نور آفتاب قرار دارد ممکن است که لکه هایی را بر پشت بام ایجاد کند برای از بین بردن لکه ها و جرم های پشت بام نیاز است که کفسابی صورت بگیرد تا بتوان پشت بام را تمیز و بدور از لکه و جرم داشته باشیم.

در مورد اینکه ممکن است سنگ های پشت بام در اثر عبور و مرور درخشندگی خود را از دست بدهند بهتر است از کفسابی پشت بام استفاده کرد تا شفافیت و درخشندگی به سنگ برگردد.

با توجه به نوع سنگ ها می توان از کفسابی اصولی استفاده کرد تا مدتها نیازی به کفسابی ساختمان نداشته باشید و با یک نظافت به راحتی سنگ های شفاف و براق خود را ملاحظه بفرمایید. و همچنین کفسابی سبب می شود که سنگ ها سرحال و سرزنده شوند و همچنین موجب افزایش طول عمر سنگ می گردد. در برخی مواقع نیاز است که خدمات کفسابی بتن صورت پذیرد و متقاضیان درخواست می کنند در چنین مواقعی خدمات با دستگاه های مخصوص سطح بتن صورت می پذیرد و همکاران ما این خدمات را با لقمه ساب های الماسه انجام می دهند و در صورت نیاز برای انجام این خدمات کافیست با همکاران ما در مجموعه ارتباط برقرار کنید تا همکارانمان شما را راهنمایی کنند.

با توجه به اینکه بخشی دیگر از همکاران ما در مجموعه در قسمت نماشویی مشغول هستند باید گفت که خدمات نماشویی با راپل صورت می پذیرد و همکاران ما در صورتی که نیاز به انجام نانو کاری نمای آجری ، سنگی ، سیمانی ، شیشه ای و … داشته باشید این خدمات صورت می پذیرد.