کف سابی پارکینگ

انجام خدمات کف سابی پارکینگ توسط همکاران ما در مجموعه کریمی انجام می شود و همکاران ما کار کف سابی پارکینگ ها را با توجه به نوع سطح کف پارکینگ ها انجام می دهند. اکثر کف سطح پارکینگ های ساختمان ها از موزاییک و سنگ می باشد که باید با استفاده از لقمه ساب های مخصوص به نوع سنگ کف سابی انجام شود ولی در پارکینگ های عمومی از بتن ها و سنگ ها استفاده شده است که برای کف سابی سطح بتن باید از لقمه ساب الماسه استفاده کرد.

کف سابی لابی ساختمان

در ساختمان هایی که لابی وجود دارد با توجه به پر رفت و آمد ترین قسمت ساختمان می توان گفت که نیاز است خدمات ساب زنی و کف سابی لابی ساختمان انجام گیرد و همین دلیل می تواند باعث شود که ساختمان شما زیبا و جذاب به نظر برسد چرا که لابی ساختمان اولین قسمت از ساختمان می باشد که فردی که وارد آپارتمان یا برج یا ساختمان شما شود با آن روبرو می شود .

البته لابی های ساختمان با توجه به وجود تزئینات و سنگ های گران قیمتی که استفاده می شود باید توجه داشت که خدمات ساب زنی بر روی سنگ ها باید با احتیاط و توسط فرد متخصص انجام گیرد چرا که در اثر بی تجربگی و اشتباه شدن ممکن است که خدمات ساب زنی به مشکل برخورد کند و فرد کف ساب و ساختمان متحمل هزینه های هنگفتی گردند.

کف سابی لابی هتل

با توجه به این که لابی هتل ها را می توان نمای کلی هتل در نظر گرفت باید دقت و توجه خاصی شود و با توجه به نظافت داخلی هتل بعضا دیده می شود که نیاز است تا خدمات ساب زنی لابی هتل صورت پذیرد تا هتل زیباتر به چشم بیاید.

اکثرا با توجه به گران قیمت بود سنگ های لابی هتل ها که در برخی مواقع می توان گفت که از سنگ های آنتیک و اسلب و بوک مچ و فور مچ استفاده می شود و باید نحوه و اصول کفسابی مدرن بر روی سنگ ها انجام گیرد تا سنگ ها دچار آسیب و ضربه زدگی نشود و در همین موارد باید ازعان کرد که سنگ ها بسیار حساس می باشد چرا که در اثر برخورد اجسام با سنگ ها سبب می شود تا سنگ آسیب ببیند.

ساب زدن پارکینگ عمومی

پارکینگ های عمومی با توجه به نوع کاربردی که دارند کف اکثر آنها از بتن می باشد و با توجه به موجود بودن انواع ماشین ها در پارکینگ های عمومی رد لاستیک و برخی مواقع روغن ریزی ماشین بر روی بتن باعث می شود که ظاهر کثیف و چرکی به خود بگیرد و نیاز باشد که کف سابی بر روی سطح پارکینگ ها اتفاق بیافتد و همین موجب شده است که سطح پارکینگ عمومی نیاز باشد که کف سابی صورت پذیرد.

کف سابی سطح بتن ها با لقمه ساب الماسه انجام می شود و چندین بار به صورت دورانی بر روی سطح بتن انجام می شود تا لکه ها و کثیفی های ایجاد شده بر روی بتن از بین برود اگر بتن استفاده شده بر روی سطح نرمه باشد کار کف سابی نسبت به بتن های سخت راحت تر می باشد چرا که در نوع بتن های سخت باید حساسیت و دقت فراوانی را چاشنی کار کرد چون ممکن است در اثر فشار و یا مدت زمانی که دستگاه بر روی سطح بتن است باعث شود که سنگ ریزه هایی از زیر دستگاه بیرون بیاید چرا که باعث شده است بتن را بیش از اندازه کف سابی انجام شود و همین امر موجب زشت شدن سطح بتن می گردد.

ساب زنی پارکینگ و لابی

لابی ساختمان ها و پارکینگ ها یکی از متداول ترین خدماتی است که ما در ساب زنی پارکنیگ و لابی آن را می شناسیم و همین باعث شده است که متقاضیان زیادی را از سرتاسر ایران جهت انجام خدمات کف سابی با مجموعه ما در ارتباط باشد و ما هم با توجه به این که گروه های مختلفی در سطح شهر ها داریم نزدیک ترین گروه را برای کف سابی به محل اعزام می کنیم تا کار را تحویل کار فرما دهند.

جهت هماهنگی با مجموعه می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید

مجموعه کریمی

خدمات کفسابی در شرق تهران ، کفسابی در غرب تهران ، کفسابی در جنوب تهران ، کفسابی در شمال تهران برای درخواست خدمات کافیست با همکاران ما در مجموعه ارتباط بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

البته که این خدمات برای مناطق مختلف تهران نیز کاربرد دارد که انجام خدمات کفسابی در فدائیان اسلام ، کفسابی در جوانمرد قصاب ، کفسابی در نازی آباد و … انجام می گیرد.