کف سابی سوله

برای انجام خدمات کف سابی سوله باید در نظر داشت که سوله ها اکثر از بتن می باشند و این خاصیت بتن بودن سوله ها سبب شده است که نیاز به انجام خدمات کفسابی باشد و همین امر کمک می کنه که خدمات ساب زنی سوله صورت بگیرد.

برخی از سوله ها که در اثر مدت ها استفاده سبب شده است که پس از مدت ها استفاده از سطح روی بتن مواردی از قبیل چسب ، گازوئیل و … ریخت شده باشد و نیاز باشد که این موارد از روی سطح بتن سوله برداشته شود می توان گفت که خدمات کف سابی بتن باعث می شود که سطح سوله ها بسیار تمیز و مسطح گردد.

برخی از سوله ها ممکن است که سطح آن را بنا به نیاز کاری خود از سطح بتن به سطح سنگ تغییر دهد و نیاز باشد که سطح بتن آن برای زیرسازی آماده شود تا سنگ بر روی آن نصب شود که در این مواقع کار کف سابی سوله انجام می گیرد. و حتی اگر بعد از مدت ها از نصب سنگ گذشته شده باشد و نیاز باشد که کار کفسابی سنگ صورت پذیرد و یا حتی زمانی برای اینکه شفافیت و براقیت سنگ را به حالت اولیه تبدیل کنیم این کار با استفاده از خدمات کفسابی شدنی است.

سنگ سابی سوله

از سنگ سابی سوله برای خدمات کف سنگ استفاده می شود که باید سطح مورد نظر که سنگ می باشد با استفاده از دستگاه های سنگ سابی صورت پذیرد البته باید به این نکته توجه داشت که بستگی به نوع سنگ دارد که خدمات سنگ سابی سوله به بهترین نحو ممکن انجام شود چرا که اگر خدمات ساب زدن سوله به بهترین نحو ممکن انجام گیرد شما تا چندین سال نیاز به خدمات سنگ سابی نخواهید داشت.

باید البته این موضوع را در نظر داشت که با توجه به نوع سنگ ما از لقمه ساب ها مخصوص برای انجام خدمات سنگ سابی سوله استفاده می کنیم و اگر فرد کفساب ناشی باشد و نتواند تشخیص بدهد که سنگ شما از چه جنسی است و همچنین لقمه ساب مخصوص به سنگ شما را برای کار استفاده نکند سبب می شود که سنگ شما آسیب برسد.

موضوعی که حائز اهمیت می باشد اینکه در صورت نیاز برای تسریع در کار سنگ سابی سوله ما از چندین اکیپ و دستگاه برای خدمات سوله شما کار انجام می دهیم که در کمترین زمان ممکن کار را تحویل کارفرما دهیم.

کف سابی کارخانه

برای انجام خدمات کف سابی کارخانه باید بدانیم که کف کارخانه ها ممکن است که از بتن ، سرامیک ، سنگ ، موزاییک باشد و با توجه به فعالیت هایی که دارند ممکن است از نوع سطح های نامبرده استفاده شود ولی این را که می توان گفت که سطح کف بسیار مهم است برای انجام خدمات کف سابی کارخانه تا بتوان از طریق آن به خدمات ساب زدن را شروع کرد.

البته اگر برای کف سابی کارخانه نیاز باشد که به صورت شبانه روزی کار انجام شود تا در کار شرکت خلل ایجاد نشود همکاران ما در مجموعه بیش از 20 اکیپ می باشند و حدود 50 دستگاه که می توانیم کار را به صورت کاملا حرفه ای و بدور از هرگونه اتلاف وقت انجام دهیم.

سنگ سابی کارخانه

برای انجام خدمات ساب زدنی و سنگ سابی کارخانه باید اشاره کنیم که خدمات سنگ سابی کارخانه برای سنگ های مختلف استفاده می شود و اکثرا از سنگ های گرانیت ، تراورتن ، دهبید و مرمریت برای کارخانه خود استفاده می شود و در مواقعی ممکن است که آسیب هایی به سنگ ها وارد شده باشد که نیاز باشد کار ترمیم سنگ صورت پذیرد و همچنین برای مواقعی ممکن است که از خدمات اپوکسی برای قسمتی از سنگ های کارخانه استفاده شود.

ما در امر سنگ سابی کارخانه خدمات خود را به صورت کاملا حرفه ای و با نمونه کارهای قوی و بزرگ انجام می دهیم و همکارانمان در زمینه انجام خدمات سنگ سابی مهارت و تجربه بالایی دارند.

جهت مشاوره و دریافت اطلاعات و همچنین قیمت کفسابی با شماره 09125795418 کریمی تماس حاصل فرمایید.

البته باید گفت که خدمات مجموعه کریمی صرفا برای کفسابی سوله نمی باشد و این خدمات در امر کفسابی سرامیک ، کاشی سابی ، کفسابی سرویس بهداشتی ، کفسابی حمام ، کفسابی واحد ، کفسابی ساختمان و … می باشد البته که خدمات کفسابی در تمامی مناطق تهران و همچنین خدمات در مناطق کرج و حومه تهران انجام می گیرد و به صورت تصادفی به چندین مورد آن اشاره می کنیم : کفسابی در رباط کریم ، کفسابی در پرند ، کفسابی در پرندک ، کفسابی در ورامین ، کفسابی در گوهردشت کرج ، کفسابی در عظیمیه کرج ، کفسابی در باغستان کرج و … خدمات ساب زنی و کفسابی انجام می گیرد.