کف سابی در گلستان ، جاده ساوه ، نصیرشهر

از دیگر مناطقی که همکاران ما در مجموعه کریمی برای انجام کفسابی خدمات ارائه می کنند می‌توان به گلستان جاده ساوه نصیر شهر اشاره کرد این مناطق در حومه تهران قرار دارد و کار کف سازی به صورت کاملا اصولی و دقیق انجام می گیرد. این خدمات کفسابی در جنوب تهران می باشد که همکاران ما این خدمات را به صورت کاملا مدرن و پیشرفته انجام می گیرد.

انجام خدمات کف سابی با استفاده از دستگاههای ایتالیایی آلمانی و ایرانی صورت می پذیرد دستگاه کفسابی به دو صورت می باشد که با استفاده از برق سه فاز و تکفاز کار می کنند برای انجام خدمات کفسابی در گلستان جاده ساوه نصیرشهر باید این موضوع را عنوان کرد که در صورت وجود برق سه فاز ما از دستگاه های سه فاز برای انجام خدمات استفاده می کنیم ولی اگر برق سه فاز وجود نداشته باشد می توان از دستگاه های تکفاز برای انجام خدمات کف سابی استفاده کرد.

سنگ سابی در گلستان ، جاده ساوه ، نصیرشهر

با توجه به اینکه خدمات سنگ سابی بر روی سنگ ها نیز یکی دیگر از فعالیتهای مجموعه کریمی می باشد و این کار توسط متخصصان در حوزه سنگ سابی انجام می گیرد و همکاران ما آشنایی کامل با هم نوع سنگ ها دارند تا بتوانند لقمه ساب مخصوص برای انجام خدمات را استفاده کند تا سنگ شما هیچگونه آسیبی به آن وارد نشود و موجب آن سبب شود که سنگ شفاف و براق و بدون عیب و ایراد گردد. با توجه به اینکه خدمات ساب زنی و سنگ سابی مدرن امروزه بسیار زیاد است باید دقت داشت که این خدمات باید به صورت کاملا حرفه ای و پیشرفته توسط افراد متخصص انجام می گیرد.

برای انجام خدمات سنگسابی باید این موضوع را در نظر داشت که نوع سنگ بسیار مهم است تا بتوان خدمات سنگسابی را انجام داد و در صورتی که فرد کفساب و یا سنگ ساب بی تجربه باشد نمی‌تواند لقمه ساب مناسب برای انجام خدمات سنگسابی را انتخاب کند و سبب می شود که سنگ آسیب ببیند.

ولی اگر فرد دارای تجربه کافی برای انجام خدمات سنگ سابی باشد می داند کسی کدام یک از لقمه ساب ها در چه زمان هایی باید استفاده شود تا سنگ به حالت مطلوب و دلخواه متقاضی تبدیل گردد.

کفسابی کارخانه ، سوله در نصیر شهر

با توجه به اینکه شهرک صنعتی نصیر شهر دارای بسیار زیادی از کارخانه ها و سوله ها می باشد کار کفسابی کارخانه ها و سوله ها در شهرک صنعتی نصیر شهر انجام می‌گیرد و این خدمات برای کفسابی بتن ، کفسابی و سنگسابی سنگ و همچنین کفسابی سرامیک نیز انجام می‌گیرد. خدمات کفسابی بدون گرد و غبار صورت می پذیرد.

نماشویی در گلستان ، جاده ساوه ، نصیرشهر

همکاران مادر در قسمت شستشوی نمای ساختمان خدمات شستشوی نمای ساختمانی از قبیل : نمای آجری ، نمای سنگی ، نمای کامپوزیت ، نمای چوبی ، نمای شیشه ای ، نمای سیمانی و … را انجام می دهد و کار به صورت کاملاً مدرن انجام می گیرد و همکاران ما تجربه کافی برای شستشوی نما با طناب را دارا می باشد.

پیچ و رولپلاک نما در گلستان ، جاده ساوه ، نصیر شهر

تمامی نماشویی ما آشنایی کامل با شستشوی نمای ساختمان با راپل را دارا می باشد و کار نماشویی ساختمان را انجام می دهد و اگر نیاز باشد تا کار به صورت کاملا تخصصی انجام گیرد و تمام عیب و ایرادهای نما از قبیل پیچ و رولپلاک کردن نما ، ترمیم بندکشی نما و … نیز توسط همکاران ما در گروه نماشویی انجام می پذیرد.

برای انجام خدمات پیچ و رولپلاک نما باید موضوع را در نظر داشت که ممکن است نمای ساختمان در اثر سنگینی ملات استفاده شده و همچنین نشست های ریز ۱ سانتی متری که در ساختمان انجام می‌گیرد سبب می‌شود تا نمای ساختمان پشتش خالی شده و اگر جهت پیچ رولپلاک کردن نمای ساختمان اقدام نگردد موجب می شود که نمای ساختمان سقوط کند پس قبل از اینکه نمای ساختمان شما سقوط کند نیاز است که خدمات پیچ رولپلاک نما صورت پذیرد.

از معایب کفسابی می توان به اینکه این خدمات به صورت گسترده انجام می گیرد و اگر نیاز باشد صورت پذیرد باید دقت داشت که در صورت انجام ندادن عیب و ایراد کفسابی محسوب می شود چرا که اگر کفسابی انجام گیرد شما متوجه خواهید شد که چه تغییراتی بر روی سطح شما انجام می گیرد و پیشمان از این موضوع که کاش زودتر این خدمات را انجام می دادید.