کف سابی در اسلامشهر ، چهاردانگه ، واوان

خدمات کفسابی در اسلامشهر ، چهاردانگه ، واوان بر روی انواع سطح ها از قبیل : سنگ ها ، سرامیک‌ها ، بتن ها ، موزاییک ها ، کفپوش ها(پارکت و لمینت) کاشی ها و … انجام می پذیرد.

برای انجام هریک از این خدمات باید موارد اصولی برای کفسابی را رعایت کرد چرا که هریک از این سطح ها دارای لقمه ساب مناسب خود برای انجام خدمات می باشد و اگر فرد کفساب دارای تجربه کافی برای انجام خدمات را نداشته باشد صرف می‌شود که سطح مورد نظر آسیب دیده و از بین برود.شرکت کفسابی کریمی انجام خدمات را به صورت مدرن و پیشرفته انجام می دهد و باید گفت که خدمات کفسابی بدون گرد و غبار انجام می شود.

انجام خدمات کفسابی بر روی موزاییک ها نیز انجام می گیرد و می توان گفت که کفسابی موزاییک یکی دیگر از خدمات کفسابی می باشد که توسط همکارانمان در مجموعه کریمی صورت می پذیرد و البته باید این موضوع را در نظر داشت که خدمات کفسابی موزاییک ها بسیار حساس است چرا که دو نوع موزاییک داریم یکی موزاییک ساده است که خدمات کفسابی بر روی آن انجام می گیرد و نوع دیگری که وجود دارد موزاییک شیاردار است که با استفاده از فرچه سابی ، موزاییک شیاردار تمیز می گردد.

تمامی خدمات کفسابی ما به صورت به روز و مدرن انجام می گیرد و در اصطلاح می توان گفت که کفسابی مدرن در مجموعه کریمی انجام می گیرد و از بهترین ابزار ها برای شستشوی و کف سابی سنگ ها ، سرامیک ها ، بتن ها ، کف پوش ها و … انجام می گیرد.

سنگ سابی در اسلامشهر ، چهاردانگه ، واوان

همانطور که از اسم سنگ سابی مشخص است خدمات فرد بر روی سنگ ها انجام می گیرد خدمات فقط بر روی سنگ ها انجام می گیرد با توجه به نوع های متفاوت و مختلفی که در صنعت سنگ وجود دارد همکاران ما انواع سنگها از قبیل : تراورتن ، گرانیت ، دهبید ، مرمریت ، سنگ چینی ، سنگهای اسلب ، سنگ فور مچ و بوک مچ و همچنین انواع سنگهای خارجی و وارداتی سنگ سابی انجام می‌گیرد.

با توجه به اینکه باید بدانیم چه مواقعی نیاز است تا سنگسابی بر روی سنگ های ما انجام گیرد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- اگر سطح سنگ شما دارای پستی و بلندی هایی باشد که که موجب شود زیبایی و ظرافت کار شده روی سنگ را نتوان به صورت کامل مشاهده کرد می‌توان به کمک سنگسابی این پستی و بلندی ها را از بین برد تاثیر سطح سنگ شما به صورت کاملاً یکنواخت تبدیل گردد.

2- اگر بر روی سطح سنگ شما لکه ایجاد شده باشد و این لکه در اثر ریخته شدن اسید ، سرکه ، جوهر نمک ، آبمیوه ، چای ، قهوه و … باشد و سنگ شما زیبایی اولیه خود را از دست دهد می توان با استفاده از ساب زدن سنگ لکه ها را از بین برد و سنگ را مانند روز اول و چه‌بسا براق تر تحویل گرفت.

3- اگر سطح سنگ شما مات شده است و براقیت اولیه خود را از دست داده است و نیاز است تا به حالت شفاف و براق و درخشندگی اولیه خود برگردد می توان با استفاده از سنگ ساب این کار را انجام داد

4- اگر بر روی سطح سنگ شما ملات ساختمانی از تبدیل گچ و سیمان و همچنین رنگ ریخته شده باشد و نه توان آن ها را تمیز کرد و همچنین در مواقع در اثر گذشت زمان صرف شده است که لکه هایی را بر روی سطح سنگ ایجاد کند می‌توان با استفاده از خدمات ساب زدن سنگ و سنگ سابی سطح را به حالت کاملاً تمیز و براق روز اول تبدیل کرد.

نماشویی در اسلامشهر ، چهاردانگه ، واوان

همکاران مادر مجموعه کریمی برای انجام نماشویی با استفاده از راپل و داربست آماده ارائه خدمات می باشد.

کار شستشوی نمای ساختمان جزو کارهای ارتفاع کار میباشد و همکاران ما که شستشوی نمای ساختمان را با استفاده از راپل انجام می دهند از ساختمان ها آویزان می شوند و به کمک دستگاه های مخصوص نماشویی مثل سندبلاست و واتر جت نمای ساختمان شما را شستشو انجام میدهند.

کار نماشویی ساختمان با استفاده از دستگاه واتر جت صورت می گیرد و شستشوی نمای ساختمان با واتر جت صورت می پذرید و اگر در مواقعی که نیاز باشد می توان از دستگاه نماشویی با سندبلاست استفاده کرد. در هر صورت پس از بررسی همکاران ما تصمیم می گیرند که برای شستشوی نمای ساختمان شما از کدام دستگاه استفاده کنند تا کار نماشویی به بهترین شکل ممکن انجام گیرد. ولی اصولا از روش نماشویی با واترجت استفاده می گردد.

پیچ و رولپلاک کردن نما در اسلامشهر ، چهاردانگه ، واوان

البته باید این موضوع را هم در نظر داشت که اگر نمای ساختمانی شما طوری باشد نیاز به ترمیم ترمیم نما و همچنین سنگ های آسیب دیده باشد می توان با استفاده از خدمات پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان این کار را انجام داد. و کار پیچ و رولپلاک کردن نما توسط همکاران ما در مجموعه کریمی انجام می گیرد. با توجه به اینکه خدمات کفسابی در جنوب تهران نیز به بهترین شکل ممکن انجام می شود از معایب کفسابی می توان به انجام ندادن خدمات کفسابی اشاره کرد که یک عیب و ایراد در صورت عدم انجام آن محسوب می شود.