کفسابی راه پله

با توجه به این مورد که پله ها و راه پله ها در ساختمان ها جزو مکان هایی هستند که بیشترین رفت و آمد های ساختمان در این قسمت ها صورت می گیرد و باید توجه به این موضوع که باید هفتگی نظافت صورت بگیرد که در ساختمان ها این اتفاق می افتد و اگر فردی که کار نظافت ساختمان را انجام می دهد بی تجربه باشد و در شستشوی پله ها و راه پله که جرم و کثیفی هایی وجود دارد و اگر برای از بین بردن این کثیفی ها اقدام به شستشو با مواد اسیدی و جوهر نمک کند سبب می شود که لکه های بیشتری بر روی پله ها و راه پله ها ایجاد شود.

همانطور که می دانید برای انجام تمیز کاری به وسیله طی و شست و شو های تمیز کننده توسط نظافت ساختمان انجام می گیرد ولی در برخی مواقع می توان به وضوح مشاهده کرد که ساختمان هیچگونه تغییری در ظاهر سنگ ها به وجود نمی آید و می توان این نکته را عنوان کرد که در برخی مواقع جرم و کثیفی به طوری است که چرک مرده شده است و نمی توان آنها را تمیز کرد.

سنگ سابی پله ها و راه پله ها

کفسابی پله و راه پله با ساب زن دستی

برای از بین بردن این لکه ها باید از کفسابی استفاده کرد ولی کفسابی پله ها و راه پله ها برخلاف کف سالن ساختمان ها با دستگاه های بزرگ کفسابی صورت نمی گیرد و برای کفسابی باید از دستگاه های ساب زن دستی استفاده کرد. چرا که دستگاه های بزرگ کفسابی را نمی توان در پله ها و راه پله ها جابجا کرد و فضای زیادی بر روی سنگ های پله ها و راه پله ها وجود ندارد تا دستگاه تعادل داشته باشد و کار کفسابی را انجام دهد. اگر خدمات سرامیک شویی نیاز داشتید با همکاران ما در مجموعه تماس حاصل کنید.

اما زمانی که ما از دستگاه های ساب زن دستی استفاده می کنیم فرد کفساب ، کنترل کامل بر روی دستگاه دارد و سبب می شود که سنگ های پله ها و راه پله ها با سنگ ساب دستی به صورت کامل کفسابی شود و همین امر موجب می شود که سنگ های شما به صورت کامل تمیز گردند و دیگر عیب و ایرادی در سنگ های شما مشاهده نمی شود.

با توجه به اینکه راه پله ها و پله ها برای انجام خدمات کفسابی یکی از موقعیت‌های سخت ساختمان برای انجام خدمات کف سابی میباشد در حالی که همکاران ما دارای تجربه کافی برای انجام خدمات کفسابی پله راه پله دارند و همین امر موجب شده است که خدمات را به صورت کاملا اصولی و حرفه ای انجام می دهند.

ساب زن (سابزن)

شاید امروزه یکی از بیشترین جستجوهایی که در گوگل صورت می پذیرد مربوط به ساب زن یا سابزن می باشد که باید این فرد چه کسی است و چه خدمات و کارهایی را انجام می دهد؟

در پاسخ به این سوال باید در نظر داشت که فرد ساب زن یا سابزن کسی است که سطح بتن ، سرامیک ، موزاییک ، سنگ و … را با استفاده از دستگاه ساب زنی می کند و یا برای درک بهتر باید اشاره کرد که کار کفسابی انجام داد.

بیشتر مواقع برای کفسابی سطح پله ها و راه پله ها از لفظ ساب زنی پله و یا سابزنی پله استفاده می شود چرا که این افراد به صورت ساب زنی دستی خدمات کفسابی پله و راه پله را انجام دهند و این افرادی که خدمات کفسابی پله و راه پله را انجام می دهند یکی از با تجربه ترین افراد در امر کفسابی می باشند چرا که خدمات سابزنی به صورت دستی بسیار مهارت می خواهد که باید فرد داشته باشد و سطح را به صورت یکسان و یکنواخت تحویل متقاضی دهد. در اصطلاح ساب زن باید خیلی فرد با تجربه باشد تا بداند که برای سطح پله ها و راه پله ها از چه لقمه سابی باید استفاده شود تا سطح عیب و ایرادهایش از بین برود و همچنین آسیب به سطح سنگ راه پله وارد نشود.

با توجه به این موضوع که خدمات ساب زنی پله و راه پله باید خیلی دقیق باشد این موضوع را می توان عنوان کرد که ساب زن (سابزن) باید حوصله فراوانی داشته باشد چرا که این کار می طلبد مدت زمان طولانی با استفاده از دستگاه کار صورت پذیرد و نیاز است که مدت طولانی صدای دستگاه و همچنین دقت در کار را داشته باشد تا هیچ گونه آسیبی به سطح پله ها و راه پله ها وارد نشود.

ساب زنی دستی پله و پاگرد

ساب زنی دستی پله ها و راه پله ها توسط دستگاه های کوچک ساب زنی که به صورت قابل حمل می باشند انجام می گیرد و این دستگاه ها با استفاده از لقمه ساب هایی که بر روی دستگاه نصب می گردند کار ساب زدن را انجام می دهند.

کار کردن با این دستگاه ها بسیار سخت است و نیاز به قدرت بدنی بالا به همراه تجربه کافی است و باید این کار توسط فرد کاربلد صورت بگیرد چرا که در اثر بی دقتی ممکن است که ساب پله درست نباشد و باعث شود که کار مشکل شود. البته که ساب زدن دستی سنگ کابینت ها هم توسط ساب زن دستی انجام می شود ولی با ظرافت بیشتری این خدمات صورت می پذیرد.

کفسابی پله ها و مزایای آن

با استفاده از کفسابی پله ها می توان درخشندگی را به پله ها بازگرداند و سبب می شود که پله ها جان تازه ای بگیرند.

اگر جرمی و یا کدری و کثیفی بر روی پله ها و پاگرد ها باشد با استفاده از ساب زنی این کدری و جرم ها از بین می روند و سبب می شود که تمیز گردند.

کفسابی راه پله

در صورتی که پله ها موقع نصب با سطح پاگرد همطراز نباشد می توان با استفاده از ساب زدن این کار را انجام داد و به مقداری پستی و بلندی را درست کرد.

طول عمر پله ها و پاگرد افزایش می یابد و سبب می شود که تا مدت ها با یک طی و آب پله ها و پاگرد تمیز گردد.

درزها و شکاف هایی که بین سنگ های پله ایجاد شده است پس از انجام سنگسابی گرفته می شود.

قیمت کفسابی راه پله ها و پاگرد ها

برای انجام کفسابی پله ها و پاگرد ابتدا باید به تعداد طبقاتی که کار پله سابی باید انجام گیرد توجه کرد و تعداد پله ها بیشتر باشد قیمت به طبع تاحدی پایین تر می آید.

میزان کثیفی پله ها و پایگرد ها و همچنین آخرین باری که کار نظافت ساختمان انجام شده است در تعیین قیمت تاثیر گذار است.

جنس سنگ های که برای پله ها استفاده شده است هم می تواند در تعیین قیمت تاثیر گذار باشد.

نانو کردن پله ها و پاگردها

با توجه به این که پله ها و پاگردها در معرض آلودگی و آلایندگی قرار دارند و چون رفت و آمد بر روی آنها زیاد است با نانو کردن پله ها و پاگردها می توان این موضوع را تا حدودی حل کرد و سبب شد که راه پله ها کمتر دچار جرم و کدری شوند. و البته باید این موضوع را هم گفت که نباید پله ها به صورت شیشه ای تبدیل شوند چرا که در اثر رفت و آمد ممکن است که خطرات جانی به بار آفریند. و فرد بر روی سنگ سر بخورد و باعث سقوط فرد شود.

تمامی خدمات ما در مجموعه کریمی به صورت کاملا تضمینی می باشد و هدف ما رضایت مشتریان می باشد. از خدمات دیگر ما در مجموعه به نماشویی اشاره کرد که این خدمات در شستشوی نمای آجری ، شستشوی نمای سنگی ، شیشه ای ، سیمانی و … انجام می گیرد و همچنین نانو کردن نمای آجری ، سنگی ، شیشه ای ، کامپوزیت ، چوبی و … صورت می پذیرد. جهت دریافت مشاوره یا انجام خدمات کافیست با همکاران ما در تماس باشید.

ساب زنی پله و راه پله