کفسابی در یوسف آباد ، ولیعصر ، سیدخندان ، سهروردی

در مواقعی که سطح کف ساختمان شما دارای عیب و ایرادهایی است می توانید با استفاده از خدمات کفسابی این عیب و ایرادها را برطرف کرده و سطحی یک نواخت و عاری از عیب و ایراد داشته باشید.

برای مثال می توان این موضوع را یاد آور شد که اگر بر روی سطح کف ساختمان شما مواد اسیدی مانند جوهر نمک ، آبلیمو ، سرکه ریخته شده باشد و باعث شود که سطح کدر و تیره گردد می توان با یک کفسابی اصولی این تیرگی را از بین برد.

کف سابی سنگ در یوسف آباد ، سهروردی ، ولیعصر ، سیدخندان

در مواقعی مصالح ساختمانی مدت ها است که بروی سطح مورد نظر ریخته شده و بعد از گذشت بازه زمانی تبدیل به رسوب می گردد و برای از بین بردن رسوب های سنگ ها و همچنین جرم های روی سنگ ها مانند چسب ها می توان با کمک کفسابی این عیب و ایرادها را برطرف کرد. برای انجام خدمات کفسابی در ورامین ، کفسابی در وردآورد کرج ، کفسابی در آزادی ، کفسابی در جمهوری و … کافیست با ما در ارتباط باشید چرا که در تمامی مناطق تهران و کرج همکارانمان حضور دارند که خدمات ساب زنی را انجام دهند.

سنگسابی در یوسف آباد ، ولیعصر ، سیدخندان ، سهروردی

برای انجام سنگسابی بر روی سنگ ها می توان از خدمات ما در مجموعه کریمی استفاده کرد همکاران ما این امر را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند و خدمات سنگسابی برای شفاف و شیشه ای شدن سنگ ها هم می توان انجام داد چرا که اگر سنگ های شما مدت ها از نصب آن گذشته و جرم و آلودگی هایی را به خود گرفته و لکه هایی بر روی سنگ ایجاد شده که نمی توان با شستشو آن را از بین برد می توانیم با سنگسابی کردن توسط دستگاه های بزرگ این کار را انجام داد.

سنگسابی در سهروردی ، ولیعصر ، یوسف آباد ، سیدخندان

با انجام فرآیند سنگسابی بر روی سنگ ها طول عمر سنگ ها افزایش می یابد و همچنین سبب می شود که سنگ های شما تا مدت ها کثیفی را به خود جذب نکند و در صورتی که بخواهید سنگ های کف سالن خانه و آشپزخانه به حالت کاملا درخشندگی تبدیل شوند می توان با سنگسابی این کار را انجام داد.

ساب زدن دستی در یوسف آباد ، ولیعصر ، سید خندان ، سهروردی

برای خدمات ساب زدن دستی این مورد را باید در نظر داشت که خدمات ساب زدن به صورت دستی می تواند در بسیاری از موارد ساختمان استفاده شود و در مواقعی که نمی توان از ساب زن های بزرگ استفاده کرد باید از ساب زن دستی استفاده نمود به عنوان مثال برای سنگ میز عسلی ها ، سنگ کانتر ، سنگ کابینت ، سنگ جزیره و … مورد استفاده قرار می گیرد.

ساب زدن پله و راه پله در یوسف آباد ، ولیعصر ، سیدخندان ، سهروردی

با توجه به اینکه پله ها و راه پله ها جزء قسمت هایی از ساختمان هستند که عبور و مرور سبب می شود که لکه های و چرک هایی به پله ها و راه پله ها بچسبد و همین امر موجب می شود که سنگ ها بعد از مدتی شادابی اولیه خود را از دست بدهد.برای اینکه بخواهیم این گونه سنگ ها تمیز کنیم می توانیم از ساب پله و راه پله استفاده کنیم که سبب می شود به صورت کاملا شفاف و براق تبدیل گردد.

ساب زنی دستی در ولیعصر ، سیدخندان ، سهروردی ، یوسف آباد

نماشویی در یوسف آباد ، ولیعصر ، سیدخندان ، سهروردی

برای شستن نمای ساختمان دو روش وجود دارد که می توان از این دو روش استفاده کرد :

نماشویی مدرن : شستشوی نمای ساختمان با راپل که به آن نماشویی با راپل می گویند و مزایای این روش می توان به سریع تر انجام شدن کار و همچنین به صرفه بودن از لحاظ بعد مالی نسبت به نماشویی به روش سنتی دانست چرا که در روش دیگر باید هزینه داربست هم حساب شود.

نماشویی سنتی : در این روش نمای ساختمان با کمک داربست شسته می شود که روبروی ساختمان داربست نصب می گردد و فرد نماشوی بر روی داربست می ایستد تا کار شستشوی نمای ساختمان را انجام دهد امروزه از این روش در مواقعی استفاده می گردد که نتوان فرد راپل کار از ساختمان آویزان شود.

همکاران ما در نماشویی کلیه نماهای ساختمانی از قبیل نمای آجری ، نمای سیمانی ، نمای سنگی ، نمای کامپوزیت ، نمای شیشه ای ، نمای چوبی و …. را انجام می دهند.

پیچ و رولپلاک در یوسف آباد ، ولیعصر ، سیدخندان ، سهروردی

اگر نمای ساختمان شما نیاز به ترمیم و برطرف کردن عیب و ایرادها داشته باشد همکاران ما در قسمت پیچ و رولپلاک نما این کار را انجام می دهند.

اگر در صورتی که نیاز باشد که نما به ساختمان پیچ و رولپلاک کردن تا اینکه سقوط نما از ساختمان صورت نگیرد این کار حتما توسط همکاران ما انجام می شود.

کف سابی در سهروردی ، ولیعصر ، سیدخندان ، یوسف آباد