سنگسابی در وردآورد ، چیتگر ، شهرک استقلال

ما در مجموعه سنگسابی کریمی ، در صورتی که نیاز به خدمات سنگسابی ساختمان باشد می توانیم انجام دهیم. ما با استفاده از امکانات روز دنیا و همچنین با استفاده از دستگاه های خارجی و ایرانی ساب زدن سنگ ها را انجام می دهیم.

ساب زنی در چیتگر ، شهرک استقلال ، وردآورد

ما در مجموعه کریمی سنگسابی انواع سنگ ها و سرامیک ها ، موازییک ها را انجام می دهیم و در صورت نیاز خدمات برای کفسابی آنها را انجام می دهیم.

سابیدن همه نوع سنگ

ساب زدن انواع سنگ ها در مجموعه ما توسط متخصصین کفسابی انجام می شود چرا که همکاران ما با حضور بیش از صدها پروژه کفسابی و سنگسابی خدمات را با تجربه بالا انجام می دهند. ما پس از انجام خدمات کفسابی و سنگسابی کار صورت گرفته را تضمین می کنیم که در صورت آسیب در آینده آن را ضمانت می کنیم که به صورت رایگان کار را انجام دهیم.

خدمات ما در شستشو و ساب زدن انواع سنگ ها از قبیل : سنگ های تراورتن ، سنگ گرانیت ، مرمریت ، سنگ های خارجی و وارداتی نیز می باشد و ما می توانیم همه نوع سنگ ها را شستشو انجام دهیم. البته که همکاران سنگسابی کریمی خدمات کفسابی در رودهن را نیز انجام می دهند.

سنگ سابی در چیتگر ، شهرک استقلال ، وردآورد

نماشویی در وردآورد ، چیتگر ، شهرک استقلال

ما در مجموعه نماشویی کریمی خدمات شستشوی نماها را هم انجام می دهیم که این خدمات شامل شستشوی نمای شیشه ای ، سنگی ، آجری ، کامپوزیت ، چوبی و … باشد را شامل می شود و همکاران ما همه نوع نما را انجام می دهند و در صدد ترمیم و تمیز کاری نما را انجام می دهند.

به چه روش هایی نمای ساختمان ها شسته می شود ؟

اصولا روشی که امروز کار نمای ساختمان را انجام می دهیم مربوط به شستشوی نما به کمک راپل می باشد. همکاران راپل کار ما با استفاده از طناب های مخصوص از ساختمان آویزان می شوند و شروع به شستن همه نوع نما می کنند.

در گذشته شستشوی نما به کمک داربست انجام می گردید ولی امروزه با استفاده از علم راپل و موضوع اویزان شدن با طناب از ساختمان که یک تخصص به خصوص می باشد و باید آموزش دیده شود و دره های مخصوص به آن گذرانده شود.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در وردآورد ، چیتگر ، شهرک استقلال

همکاران ما با استفاده از تخصص راپل شستشوی نمای ساختمان را انجام می دهند. و در صورتی که نمای ساختمان نیاز به پیچ و رولپلاک داشته باشد همکاران ما انجام می دهند. زمانی که نمای ساختمان شما دچار لقی شده باشد و نیاز به تعمیر داشته باشد همکاران ما در قسمت پیج و رولپلاک نما کار ترمیم نما را انجام می دهند که در مواقعی نیاز به پیچ و رولپلاک کردن نما به دیوار می باشد که توسط همکاران ما صورت می گیرد.

ساب زن دستی در وردآورد ، چیتگر ، شهرک استقلال

در صورتی که نیاز به ساب زن دستی برای ساب زدن قسمت هایی از سنگ های کوچک خانه دارید ما در مجموعه کریمی می توانیم خدمات ساب زدن سنگ میزعسلی ، سنگ کانتر ، سنگ کابینت ، سنگ میزغذا خوری و ... را انجام دهیم.

ساب زنی دستی و کفسابی در شهرک استقلال ، چیتگر ، وردآورد

خدمات ساب زن دستی می تواند شامل ساب زدن پله ها ساختمان ها هم شود و در صورتی که نیاز دارید پله های ساختمان توسط ساب زن دستی صورت بگیرد ما می توانیم در مجموعه سنگ سابی ، به کمک همکارانمان در بخش ساب زن دستی کار کفسابی شما را انجام دهیم.

جهت دریافت مشاوره و خدمات کفسابی و سنگسابی و نماشویی می توانید با شماره تماس های 09125795418 و 09351555016 تماس حاصل فرمایید. با توجه به اینکه همکاران ما کار پولیش سنگ و همچنین از بین بردن چسب موکت از سنگ و سرامیک را نیز در مجموعه انجام می دهند باید گفت که این خدمات با دستگاه های پیشرفته انجام می گردد.

کف سابی در وردآورد ، چیتگر ، شهرک استقلال