کفسابی در نیروی هوایی ، پیروزی ، مجیدیه 09125795418

خدمات کفسابی شامل چه مواردی است ؟

برای انجام خدمات کفسابی محیط هایی که باید کفسابی انجام شود می تواند سطح کف و یا دیوار سنگ ، پارکت ، موزاییک ، سرامیک و … باشد که با توجه به نوع سطح کفی که وجود دارد می تواند نحوه کفسابی متفاوت باشد چرا که کفسابی سنگ با موزاییک متفاوت و از ساب های متفاوتی برای انجام هر کدام استفاده می شود.

در خیلی از موارد مشاهده شده است که سطح کف یا دیوار دارای لکه هایی است که بعد از انجام کفسابی لکه ها از بین رفته و سطح براق و تمیز کشته است. البته در صورتی که سطح کف ساختمان شما بعد از مدت ها تمیز کاری به وسیله طی و مواد شوینده براقیت خود را از دست داده است می توان به کمک کفسابی این براقیت را به سطح سنگ برگرداند و به اصطلاح شیشه ای کرد.

کفسابی اصولی و درست توسط متخصصین

قیمت کفسابی

هزینه های کفسابی بستگی به نوع سطح کف و دیواری دارد که باید خدمات کفسابی روی آن صورت بگیرد و همچنین میزان متراژی را که باید کار کفسابی روی آن صورت بگیرد بر روی قیمت تاثیر گذار است.

جهت مشاوره و استعلام قیمت با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

سنگ سابی در نیروی هوایی ، پیروزی ، مجیدیه 09125795418

فرق کفسابی با سنگسابی چیست ؟

اگر به صورت تعریف کلمه کفسابی باشد می توان گفت که انجام خدمات ساب زنی به کمک دستگاه ها برای برطرف کردن ایرادات سطح کف و دیوار را از قبیل سنگ ، سرامیک ، موزاییک ، پارکت و … را کفسابی می گویند.

سنگسابی به اصطلاح می توان گفت ساب زدن سنگ ها به وسیله دستگاه می گویند که زیر مجموعه کفسابی است و برای سنگ های گرانیت ، مرمریت و … استفاده می شود.

مزایایی که سنگسابی ها و کفسابی ها دارند سبب می شوند که سطح سنگ ها و سرامیک ها شفاف و براق گردند و همچنین سنگ ها طول عمر بیشتر پیدا کنند.

سنگسابی با دستگاه های پیشرفته

سنگسابی ایتالیایی

به نوعی از سنگسابی گفته می شود که برای شیشه ای کردن سنگ ها استفاده و کاربرد دارد و برای سطح هایی که کف آن ها از سنگ می باشد از سنگسابی ایتالیایی برای آنها استفاده می شود.

البته نام دیگر سنگسابی ایتالیایی را می توان کفسابی شیشه ای نیز نامبرد که متقاضیان به این نام هم می شناسند.

نماشویی در نیروی هوایی ، پیروزی ، مجیدیه 09351555016

نماشویی در شرق تهران

شرکت سنگسابی کریمی خدمات نماشویی را در شرق تهران انجام می دهد و در صورتی که نیاز به نماشویی به کمک راپل و طناب داشته باشید می تواند کار شما را به بهترین نحو ممکن و با کمک افراد با تجربه در این حرفه انجام دهد چرا که پرسنل شرکت از باتجربه و ماهرترین افراد در حوزه نماشویی می باشند.

خدمات نماشویی

ما در شرکت نماشویی اجاقی همه کارهای مربوط به نماشویی از قبیل شستن انواع نماها مانند : نمای سنگی ، نمای کامپوزیت ، نمای آجری ، نمای شیشه ای ، نمای چوبی و… را انجام می دهیم.

نماشویی در مجیدیه ، پیروزی ، نیروی هوایی
نماشویی و زیباسازی نما
کف سابی در نیروی هوایی ، مجیدیه ، پیروزی