کفسابی در جنت آباد ، بلوار فردوس ، آیت الله کاشانی

خدمات کفسابی باید زمانی مورد استفاده قرار گیرد که سطح مشکلاتی از قبیل زیر داشته باشند:

1- براقیت و شفافیت اولیه خود را از دست بدهد.

2- رسوبات و جرم هایی بر روی سطح قرار بگیرد و سبب شود سطح کدر و تیره به نظر برسد.

3- موادی از قبیل اسید ، جوهر نمک ، جوهر لیمو ، آبلیمو و … بر روی سطح ریخته شود و سبب می شود سطح مورد نظر تیره و تار گردد همین امر سبب می شود که نیاز به کفسابی باشد.

4- اگر پس از انجام بازسازی ساختمان سبب شود که مصالحی از قبیل گچ و سیمان بر روی سطح مورد نظر ریخته شده باشد و همچنین پس از رنگ آمیزی ساختمان ، رنگ بر روی سطح ریخته شده باشد می توان با یک کفسابی اصولی سطح را به حالت اولیه برگرداند.

ساب زنی در آیت الله کاشانی ، جنت اباد ، بلوار فردوس

سنگسابی در جنت آباد ، بلوار فردوس ، آیت الله کاشانی

برای انجام کلیه خدمات سنگسابی و دریافت مشاوره و راهنمایی با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

خدمات ما برای انجام سنگسابی سنگ ها استفاده می گردد که سبب می شود سنگ ها پس از ساب زدن و سنگسابی انجام گرفتن به حالت کاملا شفاف و براق و در صورتی که مالک ساختمان طلب کند می توانیم از سنگسابی ایتالیایی استفاده کنیم که به موجب آن به سنگ به حالت شیشه ای تبدیل می گردد. خدمات ساب زنی و سنگسابی هایی که درمناطق های مهم تهران درخواست می شود می توان به کفسابی در شهرک استقلال ، کفسابی در یافت آباد ، کفسابی در مولوی ، کفسابی در پیروزی و … اشاره کرد که مهترین مناطق به شمار می روند که خدمات ساب زنی درخواست می شود.

ساب زنی در جنت آباد ، آیت الله کاشانی 
، جنت آباد

ساب زدن موزاییک در جنت آباد ، بلوار فردوس ، آیت الله کاشانی

برای ساب زدن موزاییک ها بستگی به نوع موزاییک دارد چرا که موزاییک ها به دو دسته تبدیل می گردند :

موزاییک های ساده و موزاییک های شیاردار

موزاییک های ساده را می توان خدمات کفسابی انجام داد و به موجب آن سبب می شود که موزاییک به حالت کاملا براقی تمیز گردد و دیگر کثیفی و آلایندگی تا مدت ها جذب موزاییک نمی گردد.

موزاییک های شیاردار را می توان با استفاده از فرچه سابی کردن تمامی لکه ها و کثیفی هایی که دارد را از بین برد و همین امر موجب می شود که به حالت کاملا براق و شفاف و به دور از کثیفی و آلایندگی باشد.

ساب زدن دستی در جنت آباد ، بلوار فردوس ، آیت الله کاشانی

برای ساب زدن سنگ میزعسلی ها ، سنگ کابینت ، سنگ جزیره ، سنگ کانتر ، سنگ پله ها و راه پله ها و همچنین سنگ شومینه می توان از ساب زدن دستی کمک گرفت که همین امر موجب می شود که سنگ ها به حالت درخشندگی تبدیل گردند و این موضوع موجب می شود که بتوان سنگ های نامبرده در صورت آسیب های جزئی و لک هایی که بخود گرفته است در اثر ساب زدن از بین بروند.

نماشویی در جنت آباد ، بلوار فردوس ، آیت الله کاشانی

برای شستن نمای ساختمان ها از ابزار های مختلف استفاده می شود که کار شستشوی نمای ساختمان صورت بگیرد مثلا برای شستن نمای ساختمان از دستگاه هایی مانند واترجت و سندبلاست استفاده می گردد البته که برای شستشوی نمای ساختمان از محلول های مخصوصی برای تمیز کردن نما نیز استفاده می شود که سبب می شود که نما به حالت کاملا تمیز و شفاف تبدیل شود.

نماشویی در بلوار فردوس ، آیت الله کاشانی ، جنت آباد

پیچ و رولپلاک نما در جنت آباد ، بلوار فردوس ، آیت الله کاشانی

عواملی که باعث می شود نمای ساختمان نیاز به پیچ رولپلاک داشته باشد را می توان موارد زیر دانست :

در مواقعی که نمای ساختمان سقوط کرده باشد که یکی از خطرناک ترین اتفاقات ممکن است و این امر ممکن است که خطرات جانی به همراه داشته باشد و در اثر دیدن همچین صحنه ای باید سریعا برای ترمیم نما اقدام صورت بگیرد که با استفاده از پیچ و رولپلاک نما این کار انجام می شود.

زمانی که نمای ساختمان شما رطوبت و نم داده باشد باید نسبت به رفع عیب برخواسته شود. و این موضوع را همکاران ما در صورتی که نیاز باشد که سنگ های نما به ساختمان سفت گردد این اتفاق خواهد افتاد و همچنین از طریق چسب های مخصوص جلوی نفوذ آب گرفته خواهد شد.

در صورتی که قسمتی از نمای ساختمان شکسته و یا تخریب شده باشد همکاران ما در صدد تعویض این سنگ ها و سپس با استفاده از پیچ و رولپلاک نما این کار برطرف خواهد شد.

ما در مجموعه کریمی جهت انجام کلیه خدمات سنگسابی و کفسابی و نماشویی برای همشهریان عزیز آماده خدمت رسانی می باشیم.

سنگ سابی در جنت آباد ، بلوار فردوس ، آیت الله کاشانی