کفسابی پارکت

در اکثر خانه ها به دلیل محبوبیتی که چوب بین افراد جامعه دارد سبب شده است که مردم از پارکت ها به عنوان کفپوش استفاده کنند. البته که برای کفسابی انواع کفپوش پارکت ما در در مجموعه کفسابی و سنگ سابی کریمی می توانیم شما را به همراهی کرده و در صورتی که می خواهید اطلاعاتی در مورد کف سابی کفپوش پارکت بدانید تا انتهای مقاله با ما همراه شوید.

با توجه به این موضوع محبوبیت چوب ، بیشتر خانه ها در ایران سعی بر این داشته اند که از کفپوش استفاده کنند و در صورتی که مدت هاست سطح کفپوش ساختمان خود استفاده می کنید و براقیت خود را از دست داده است و شکل مات در آمده و با توجه به رفت و آمد هایی که روی آن صورت گرفته کدر و کثیف شده است سطح کفپوش چوبی شما نیاز به کفسابی دارد تا شکستگی و ترک هایی که برداشته برطرف شود و همین طور باعث می شود که پارگی هایی که در اثر بی توجهی بر روی سطح چوبی ایجاد شده است ترمیم گردد ، و از همه مهمتر باعث افزایش طول عمر کفپوش و براقیت و درخشان تر شدن کفپوش می گردد.

کف ساب پارکت

با توجه به این که اکثرا در ساختمان های اداری و مسکونی از پارکت ها استفاده می کنند بهترین روش برای پویایی و سر زندگی بخشیدن به پارکت ها را می توان استفاده از کف ساب برای سابیدن سطح پارکت ها نامبرد چرا که پس از مدتی استفاده از کفپوش باید دقت داشت که با توجه به مواد استفاده شده در کفپوش های پارکت در اثر سرایت رطوبت سبب می شود که متورم شده و شکل به ظاهر بدی را به خود بگیرد. در صورتی که کفپوش پارکت استفاده می کنید حتی الامکان تلاش کنید که به دور از رطوبت باشد تا آسیبی به پارکت شما نرسد.

ساب پارکت چوب

باید کفسابی انواع کفپوش پارکت چوب به بهترین شکل ممکن انجام شود و ساب زن پارکت باید بسیار زبده و ماهر باشد چرا که اگر عمل ساب زدن و کف سابی درست صورت نگیرد سبب می شود که کفپوش چوبی تیره و تار شود و براق و شفافیت آن ماندگار نباشد و پس از مدتی استفاده بسیار تیره و تار می گردد پس بهترین روش آن است که به صورت منظم به صورت دوره شستشو با طی صورت بگیرد تا پس از مدتی تیره و مات نگردد.

لاک پارکت و اهمیت ساب

همانطور که کف سابی و سابیدن پارکت اهمیت زیادی دارد به نسبت نگهداری و مراقبت کردن هم مهم می باشد زمانی که شما از سطح پارکت می تواند مهم باشد برای همین موضوع باید اهمیت بسیار بالایی را برای پارکت قائل شد در همین راستا اگر سطح کفپوش شما تیره و مات شد نگران نباشید چرا که انواع مواد نگهدارنده به صورت لاک و روغن وجود دارد که می توان از آنها برای سطح کفپوش شما استفاده کرد و باعث می شود که سطح کفپوش چوبی براق و شفاف گردد.

روش استفاده از لاک پارکت را می توان به صورت خلاصه گفت که به صورت ریزشی بر روی سطح پارکت پخش می کنیم و مدت زمان تقریبی 10 دقیقه طول می کشد که خشک و جذب پارکت گردد و پس از اینکه جذب و خشک شد باید تا یک روز بر روی سطح کفپوش قدم نگذاشت و تا یک هفته نباید شستشو داد چرا که مواد لاک از بین می رود و دیگر کارایی نخواهد داشت.

کفسابی انواع کفپوش پارکت

دستگاه ساب پارکت چوبی

با توجه به این موضوع که پارکت ها بسیار حساس می باشد و باید به این موضوع توجه کرد که دستگاه های ساب پارکت چوبی متفاوت از دستگاه های سطح سنگ می باشد و همین موضوع باید رعایت گردد و در برخی از موارد مشاهده شده است که همکاران ما در اثر بی توجهی و بی تجربگی دستگاه های سنگ را برای پارکت ها استفاده کرده اند که باعث از بین رفتن کفپوش ها شده است.

اجاره دستگاه ساب پارکت

در صورتی که نیاز به دستگاه ساب پارکت دارید و می خواهید برای مدتی اجاره کنید با توجه به این موضوع که دستگاه های مجموعه ما در به تعداد زیادی موجود است می توانیم این امکان را برای شما فرآهم کنیم که دستگاه را به اجاره شما بدهیم.

قیمت ساب پارکت

قیمت ساب پارکت هم مانند دیگر خدمات کفسابی به مواردی بستگی دارد از قبیل نوع پارکت ، مدت زمانی که پارکت شستشو داده نشده ، میزان فضایی که باید کار کفسابی صورت گیرد ، میزان از بین رفتگی که نیاز به ترمیم دارد و … می تواند در قیمت گذاری سطح کفپوس چوبی تاثیر گذار باشد.

جهت اطلاع از قیمت و دریافت مشاوره رایگان با مجموعه سنگ سابی و کفسابی کریمی تماس حاصل فرمایید. با توجه به اینکه امروزه بسیار متفاوت است خدماتی که صورت می پذیرد و باید به گونه باشد که بگوییم چگونه لکه سنگ را پاک کنیم که این خدمات به کمک دستگاه های پیشرفته انجام می پذیرد و همچنین خدمات کفسابی پله و پایگرد ، پیچ و رولپلاک نما ، نماشویی ، کفسابی پشت بام ، کفسابی انواع سنگ ها و … این خدمات به صورت گسترده انجام می گیرد.