پیچ و روپلاک نما

یکی دیگر از خدمات مجموعه نماشویی کریمی پیچ و رولپلاک کردن نما می باشد ما در مجموعه با استفاده از همکاران متخصص خود که در امر نماشویی بسیار فعال و زبده می باشند در صورتی که متقاضی درخواست خدمات پیچ و رولپلاک نما را داشته باشد انجام می دهیم. و این خدمات مربوط به مجموعه برادران کریمی می باشد. البته با توجه به چند هزار پروژه پیچ و رولپلاکی که در جای جای مختلف ایران زمین انجام داده ایم. امیدواریم که افتخار انجام پروژه های پیچ و رولپلاک شما عزیزان را بر عهده داشته باشیم.

ریختن سنگ نما

یکی از رایج ترین اتفاقاتی که در امر نما باعث می شود که نمای ساختمان شما ریزش کند عدم استفاده از میزان ملات کافی برای نصب سنگ به دیوار استفاده نمی شود و سبب می شود که نمای ساختمان ریزش کند. البته می توان این موضوع را هم در نظر گرفت که بعضی مواقع از ملات کافی استفاده می شود ولی بر اثر رطوبت و همچنین نفوذ آب از طریق درز های سنگ به پشت سنگ سبب می شود که نمای ساختمان شل شده باشد و همین امر موجب سقوط نما شود ولی اگر مدنظر شما جلوگیری از ریختن نما می باشد حتما از میزان ملات استفاده شده برای نمای ساختمان و همچنین درزهای سنگ را که باید به درستی پر گردد مطمئن گردید تا از ریزش سنگ نما جلوگیری کنید.

پیچ و رول پلاک کردن نما

آیا پیچ پس از پیچ و رولپلاک کردن نمای سنگ معلوم است ؟

فرآیند پیچ و رولپلاک کردن کاری مشخص است که باید نمای ساختمان ترمیم صورت بگیرد یعنی در مواقعی که نمای ساختمان شما سقوط کرده باشد باید سنگ مربوط به نما تهیه گردد و این سنگ نما در قسمت مربوط به نمای ساختمان که ریزش کرده است قرار بگیرد و همین موضوع سبب می شود که سنگ به دیوار ساختمان پیچ و رولپلاک صورت بگیرد و در مواقعی که نمای ساختمان شما تکمیل شد و همین موضوع سبب شد که نمای سنگ به دیواره ساختمان محکم شود و چون این کار توسط پیچ و رولپلاک صورت گرفته است ممکن است که پیچ ها در ظاهر مشخص گردد که به دیوار چفت شده است ولی ما در مجموعه کریمی با استفاده از بتونه سعی می کنیم که همرنگ سنگ ، بتونه کاری صورت بگیرد که دیگر به چشم قابل رویت نباشد که به وسیله پیچ و رولپلاک به دیوار چفت شده باشد.

نما در هنگام پیچ و رولپلاک کردن کثیف می شود ؟

با توجه به این موضوع که ممکن است گرد و خاک هایی از طریق پیچ و رولپلاک کردن نما به دیواره ساختمان و همچنین به کناره های پنجره برخورد کند ولی این موضوع را درنظر داشته باشید که کار نمای ساختمان شما را پس از انجام فعالیت های پیچ و رولپلاک به صورت کاملا تمیز تحویل می دهیم تا دیگر نشانی از گرد و خاک و همچنین پس از بتونه کاری ممکن است که مقداری بتونه به چشم بخورد که پس از خشک شدن بتونه آن را تمیز کرده تا نمایی کاملا تمیز را داشته باشید. ولی توصیه ما شستشوی نمای ساختمان است تا کثیفی و کدری در صورتی که از گذشته بر روی ساختمان شما بوده را از بین ببرد و هزینه ای به نسبت کمتر را در برخواهد گرفت چرا که امکانات در اختیار مجموعه است و هزینه ایاب و ذهاب برای نماشویی محاسبه نخواهد گردید.

ترمیم و بندکشی نما

اگر احتمال می دهید که بندکشی نمای ساختمان شما به مشکل خورده است و در اثر رطوبت و بارندگی سبب شده است که بندکشی های آن ریخته شده باشد و همین امر که احتمال می دهید که نمای ساختمان شما ریزش کند باید این موضوع را به شما گوشزد کرد که سبب می شود نمای ساختمان شما ریزش کند و خطرات جانی را به بار آفریند و هر چه زودتر باید این فرآیند و پروسه جلوگیری گردد چرا که نمای ساختمان شما به موجب بندکشی درست و اصولی است که به دیواره ساختمان می چسبد و سفت و محکم می ماند.

ترمیم و بندکشی نمای ساختمان و رنگ کردن نما

البته که باید بندکشی نما طوری باشد که سنگ نما را به خود بچسباند در صورتی که نیاز است ترمیم برای بندکشی نما صورت بگیرد همکاران ما آماده بندکشی و ترمیم نما می باشند تا بتوان این بندکشی را به صورت اصولی و کاربردی انجام داد که دیگر دچار مشکل نگردد.

ابزار لازم برای پیچ و رولپلاک کردن نما

برای پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان همانطور که می دانید نیاز است که از وسیله هایی مثل پیچ و رولپلاک ، دریل مخصوص و طناب برای آویزان شدن از ساختمان توسط راپل کار که از وسیله هایی است که نیاز است تا پیچ و رولپلاک نمای ساختمان شما صورت بگیرد. با توجه به این که ابزار مثل پیچ و رولپلاک نیاز اصلی است چرا که باید حتما در نما از آن استفاده شود تا نمای سنگ ساختمان به دیواره ساختمان محکم گردد و استفاده از دریل برای سوراخ کردن سنگ جهت پیچ و رولپلاک کردن و همچنین نیاز است که از طناب مخصوص برای آویزان شدن از ساختمان استفاده گردد.

با توجه به این موارد گفته شده رعایت اصول ایمنی اولین قدم برای انجام خدمات می باشد که باید در امر پیچ و رولپلاک کردن نما حتما استفاده گردد چرا که نمای ساخمانی که نیاز است پیچ و رولپلاک صورت بگیرد باید اصول ایمنی رعایت گردد.

قیمت پیچ و رولپلاک کردن نما

با توجه به این موضوع مهمی که قیمت پیچ و رولپلاک کردن چگونه محاسبه می شود باید این نکته را یادآور شد که برای پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان حتما باید متراژ دقیق نمای ساختمان را در اطلاع داشت چرا که مهمترین مورد در محاسبه قیمت پیچ و رولپلاک کردن نما می باشد و هر چه میزان متراژ نما بالا باشد تا حدودی قیمت کلی و اصلی نمای ساختمان کم می گردد. البته باید این نکته را هم در نظر داشت که اگر نمای ساختمان نیاز به ترمیم داشته باشد شامل هزینه جداگانه می باشد که نیاز است تا ترمیم نما صورت بگیرد. با توجه به این موارد گفته شده اعلام قیمت منوط به متراژ نمای ساختمان و میزان ترمیمی که نیاز است بر روی نمای ساختمان صورت بگیرد.

جهت اطلاع از میزان هزینه پیچ و رولپلاک نمای ساختمان کافیست متراژ ساختمان و همچنین چندین عکس از نمای ساختمان به صورت واضح از طریق واتساپ به شماره موجود در سایت ارسال فرمایید تا همکاران ما بررسی های لازم را انجام دهند و قیمت حدودی را برای شما اطلاع دهند.

پیچ و رولپلاک نما با داربست یا بدون داربست

اصولا کار ما به صورت کاملا بروز انجام می گیرد و تمامی همکاران ما با علم راپل آشنا هستند و پیچ و رولپلاک نما را با استفاده از راپل انجام می دهند ولی در مواردی خاص که نمی توان طناب راپل را در پشت بام به دیواره ای جهت آویزان شدن از ساختمان بند کرد می توان از پیچ و رولپلاک کردن با استفاده از داربست استفاده کرد. خدمات نماشویی با راپل هم صورت می پذیرد در صورت نیاز با همکاران ما در مجموعه تماس حاصل کنید.

همکاران ما برای پیچ و رولپلاک کردن نما با توجه به نیاز ساختمان به داربست یا عدم نیاز به داربست می توانند کار خود را انجام دهند.

پیچ و رولپلاک سرامیک نما

با توجه به این که سرامیک را برای نمای ساختمان استفاده می کنند سبب شده است که خدمات پیچ و رولپلاک کردن نمای سرامیکی از طرف متقاضی برای ما درخواست شود و با توجه به این موضوع که همکاران ما پیچ و ورلپلاک کردن نمای سرامیکی را به بهترین نحو ممکن و با بالاترین دقت ممکن انجام می دهند و همین امر موجب شده است که نمای سرامیکی که از حساسیت بالایی برای پیچ و رولپلاک کردن نما استفاده می گردد به دقیق ترین و حساس ترین شکل ممکن صورت بگیرد.

نحوه پیچ و رولپلاک کردن سرامیک نما

برای پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمانی باید این فرآیند را در ذهن داشت که پیچ و رولپلاک کردن نما سرامیک باید با دقت بالایی انجام گیرد و همچنین باید این موضوع را یادآور شد که دریل را در قدرت ضربه پایین قرار داد چرا که سرامیک به نسبت سنگ بسیار شکننده می باشد و همچنین این مورد را در نظر داشت که برای پیچ و رولپلاک کردن سرامیک باید از بند های سرامیک استفاده کرد تا موجب شکنندگی و همچنین ترک برداشتن سرامیک نشود.

اصولا برای پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان باید از افراد باحوصله و دقت بالا استفاده کرد. که ما در مجموعه کریمی این فرآیند را انجام می دهیم.

پیچ و رولپلاک کردن سنگ تراورتن

با توجه به این مورد که اکثر ساختمان ها به دلیل مقاومت بالای سنگ تراورتن برای نمای خود از سنگ تراورتن استفاده می کنند این مورد را باید در نظر داشتکه در پیچ و رولپلاک کردن سنگ تراورتن که بر روی آن فرج و خلل وجود دارد می توان از نقطه هایی برای پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان استفاده کرد.

البته باید این مورد را هم ذکر کرد که با توجه به رنگ های سنگ تراورتن که در صنعت موجود است برای کشیدن بتونه بر روی سنگ تراورتن از بتونه همرنگ برای پوشاندن پیچ ها استفاده می شود.

پیچ و رولپلاک کردن سنگ گرانیت

افرادی که برای ساختمان خود از نمای سنگ گرانیت استفاده کرده اند باید این موضوع را یاآور شد که سنگ گرانیت جزو سنگ های سنگینی است که برای نمای ساختمان استفاده می شود. و این نمای سنگی گرانیت برای اینکه بخواهد در نمای ساختمان مقاومت کند باید از طریق پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان جهت جلوگیری از سقوط نما استفاده کرد.

پیچ و رولپلاک کردن سنگ چینی

سنگ چینی که اغلب افراد از آن برای نمای خود استفاده می کنند زمانی که با دست بر روی سنگ چینی می زنید صدای چینی می دهد و این نوع نما ها از معدود نماهایی است که خواهان دارد و در ساختمان ها استفاده می شود و برای پیچ و رولپلاک کردن نمای سنگ چینی باید گفت که اصول پیچ و رولپلاک کردن نما باید رعایت گردد. چرا که به دلیل حساسیت بالا در شکنندگی به نسبت سنگ های دیگر هزینه محکم کردن سنگ چینی به نما بسیار بالا می باشد.

پیچ و رولپلاک کردن سنگ مرمریت

سنگ مرمریت جزو معدود سنگ هایی است که برای استفاده نمای ساختمان بسیار محبوبیت دارد و با توجه به مرغوبیت سنگ مرمریت در استفاده آنها در نمای ساختمان سبب می شود که بیشتر کاربرد داشته باشد البته این سنگ را در نمای داخلی منزل ها از قبیل راه پله ها و سنگ پله ها هم مورد استفاده قرار می گیرد که برای پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان با توجه به سفید بودن سنگ مرمریت باید از بتونه برای مخفی کردن پیچ های استفاده شده در نما به کار برد. البته که بتونه همرنگ سنگ مرمریت باید استفاده کرد.

ما در مجموعه کریمی برای انجام هر گونه نمای ساختمانی جهت پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمانی آماده هستیم. در صورتی که درخواست نانوکردن نمای آجری ، سیمانی ، شیشه ای ، سنگی ، کامپوزیت ، چوبی و … را دارید با همکاران ما در مجموعه تماس حاصل کنید تا همکاران ما بتوانند خدمات نانو کردن نمای ساختمانی را انجام دهند.

جهت دریافت مشاوره رایگان از طریق شماره 09125795418 تماس حاصل فرمایید. با توجه به فعالیت های دیگری که در مجموعه ما انجام می گیرد می توان به کفسابی ساختمان ، کفسابی واحد ها ، سرامیک شویی ، بتن سابی یا کفسابی بتن ، انجام خدمات دیگر با دستگاه های ساب زنی دستی ، ساب زدن دستی سنگ کابینت ها ، میزغذاخوری ، میز عسلی ها و … اشاره کرد که همه این خدمات توسط متخصص و با دستگاه های مخصوص انجام می گیرد.

پیچ و رولپلاک نما