دلایل متفاوتی را می توان به ویژگی های یک کفساب خوب نسبت داد که آنها را در موارد زیر بررسی می کنیم :

قبل از اینکه کار کفسابی شروع شود :

حتما زمانی که شما برای مشاوره با کفساب تماس می گیرد یک کفساب خوب و عالی می داند که باید حتما به تمامی سوالات شما دقیق و بدون ابهام جواب دهد و در صورتی که در ذهن شما باشد را پاسخ دهد.

باید زمانی که شما تماس می گیرید قیمت تقریبی انجام کفسابی محیطی که اعلام می کنید کفساب به صورت تقریبی به شما پاسخ دهد چرا که پس از به توافق رسیدن ممکن است که قیمت کفسابی کمی بالا یا کمی پایین شود علت آن هم می تواند میزان کثیفی و میزان ترمیمی که برای انجام کار لازم است.

در صورتی که شما پشت تلفن احساس کردید که پاسخ بعضی از سوالات خود را نمی توانید دریافت کنید باید متوجه شوید که یک کفساب به نسبت کارکشده ای نیست.

هنگامی که پشت تلفن از کفساب نمونه کار خواستید و توانست چندین نمونه کار برای شما معرفی کند که با مالک یا موقعیت آن آشنا شوید باید برای شما چندین نمونه کار را معرفی کند چرا که یکی از ویژگی های کفساب خوب و عالی نمونه کار بالا می باشد.

کفساب پارکینگ

هنگامی که شما موفق شدید که کفساب خود را انتخاب کنید باید کفساب خوب را که در حین کار چه ویژگی هایی دارد بدانید :

باید سطح مورد نظر را هنگامی که کار کفسابی انجام می دهد به صورت کاملا یکنواخت تبدیل کند چرا که به صورت کاملا جزئی زمانی که کار سنگ کار ساختمان تمام می شود پستی و بلندی هایی خواهد داشت و باید فرد کفساب این پستی و بلندی ها را برطرف کند. البته که بتوان این موضوع را اشاره کرد کفسابی پله و پایگرد را انجام بدهد و بدون هیچ گونه عیب و ایرادی باشد.

همیشه کفساب های خوب در کنار دستگاه های کفسابی سه فاز و تک فاز خود ساب دستی هم می آورند چرا که بعضی از جاها مانند گوشه خانه ، سنگ کابینت ، زیر کابینت و … دستگاه کفسابی نمی تواند کار کفسابی را انجام دهد برای همین موضوع نیاز است که کفسابی با دستگاه ساب زن دستی صورت بگیرد تا به بهترین نحو ممکن کفسابی انجام شود.

کلیه ایراداتی که در کف ها وجود دارد باید کفساب بتواند برطرف کند مثلا ممکن است که در مواقعی در اثر ریختن مواد اسیدی با سنگ واکنش نشان داده باشد و باید این قسمت از سنگ در اثر کفسابی و سنگ سابی به بهترین نحو ممکن تمیز گردد و هیچگونه اثری از واکنش سنگ باقی نماند.

باید کفساب خوب بتواند تمامی موادی که بر روی سنگ باقی مانده است را از قبیل ملات ، قیر ، رنگ و … را برطرف کند و هیچ مواد دیگری بر روی سنگ نماند و کاملا تمیز گردد.

پس از اتمام کار کفسابی :

از مهمترین ویژگی هایی که می توان کفساب خوب را از کفساب های دیگر متمایز کرد تمیز کردن سطح پس از انجام کفسابی و بدون هیچ گونه آثار کثیفی محیط را تحویل دهد. با توجه به اینکه کفسابی پشت بام هم از وظایف کفساب ها می باشد باید گفت که این خدمات هم صورت می پذیرد و دیگر خدمات ما کفسابی موزاییک می باشد.

ویژگی بارز کفساب خوب را می توان رضایت کسب شده شما باشد که از کار کفسابی راضی بودید یا خیر که از همه مهمتر می باشد.

ما در مجموعه کف سابی کریمی با تجربه چندین ساله و به پشتوانه همکاران با تجربه خود در امر کفسابی می توانیم شما را در امر کفسابی همراهی کنیم.

از دیگر فعالیت های ما در شرکت کریمی می توان به نماشویی ، پیچ و رولپلاک کردن نما ، نانو کردن نما و … اشاره کرد.