کف سابی سنگ های کهنه

زمانی که سنگ های شما قدیمی و کهنه می باشد و بسیار بی روح نمایش می دهد و سبب شده است که شفافیت و براقیت اولیه خود را نداشته باشد به شما توصیه می کنیم که از خدمات کفسابی کریمی استفاده کنید و سنگ های مات و تیره شده خود را به حالت کاملا براق تبدیل کنید. البته که یکی از راه های زیباسازی سنگ می توان به کفسابی اشاره کرد.

زمانی که شما سنگ های کف ساختمان خود را که مدت هاست از نصب آن بر روی ساختمان گذشته و طی مدت ها تمیز کاری هفتگی براقیت و شفافیت خود را از دست داده است نیاز است که سنگ های کهنه شما کف سابی صورت بگیرد تا بتواند به حالت اولیه خود برگردد. البته باید بگوییم که هیچ راه جایگزینی برای انجام کفسابی وجود ندارد چرا که نمی توان براقیت و جلای اولیه سنگ را با روشی دیگر به دست آورد که ما در مجموعه کریمی یکی از مهمترین فعالیت های سال های اخیر خود را کفسابی سنگ ها پرداخته و متخصص در زمینه کفسابی در حوزه شغلی خود می باشیم. خدمات کفسابی در تهران انجام می شود که به این خدمات با توجه به درخواست های متقاضیان انجام می گیرد و همکاران ما این خدمات را به صورت حرفه ای انجام می دهند.

البته باید بگوییم که برای سنگ های کهنه و قدیمی خود که کف سابی انجام می دهید در صورتی که نیاز احساس شود همکاران ما شروع به انجام خدمات سنگ سابی می کنند تا به موجب آن سنگ درخشان تر و همچنین طول عمر بیشتری به دست آورد. و تا مدتها سنگ های شما بیمه از بابت تمیزی می شوند.

کف سابی سنگ های کدر شده

اگر سنگ های شما کدر شده است و نیاز است که کف سابی صورت بگیرد باید به این موضوع توجه داشته باشید که کدری سنگ یکی از نشانه های کثیف شدن سنگ می باشد و باید در اولین فرصت نسبت به تمیزی آن اقدام صورت پذیرد و اگر می خواهید که کف سابی سنگ های کدر شده شما انجام شود باید در اولین فرصت نسبت به تمیز کردن این سنگ ها اقدام صورت پذیرد.

مزایای کف سابی سنگ

با توجه به این که مزایاهایی را دارد که به صورت کامل در زیر به آن اشاره می کنیم.

1- با توجه به این مورد که کفسابی سبب می شود که سنگ درخشان تر و براق تر شود و یکی از عواملی است که باعث زیباتر دیده شدن سنگ می شود.

2- اگر سنگ های شما در هنگام نصب دارای پستی و بلندی بوده است این پستی و بلندی ها هنگام کفسابی از بین می رود و باعث می شود که سطح سنگی یکدست و یکنواخت داشته باشید.

3- زمانی که سنگ های خود را کفسابی انجام می دهید سبب می شود که سنگ های شما طول عمر بیشتری پیدا کنند و مدت زمان بیشتری را به صورت بیمه جهت تمیز ماندن شود.

4- پر شدن درز های بین سنگ ها که با استفاده از کفسابی سبب می شود اگر درز های بین سنگ ها از بین رفته و یا این که خالی بود پر شود و می توان یکی از مزایای کفسابی دانست.

5- زمانی که شما کفسابی انجام می دهید هر گونه عیب و ایرادی که سنگ های شما داشته باشد از بین می رود و در اصل کار ترمیم سنگ صورت می پذیرد و همین امر موجب می شود که سنگ های آسیب دیده ترمیم شود که یکی دیگر از مزیت های کفسابی می باشد.

6- با توجه به ان مورد که سنگ های شما ممکن است مصالح ساختمانی از قبیل گچ و سیمان و همچنین چسب به سنگ چسبیده باشد و یا در اثر سهل انگاری لکه های اسید ، جوهر لیمو ، سرکه و … بر روی سنگ ریخته شده باشد که پس از انجام خدمات کف سابی و سنگ سابی این موارد از بین خواهد رفت و سطح سنگ شما بدون هیچ گونه کثیفی و عیب و ایرادی تحویل داده خواهد شد.

نوسازی سنگ های کهنه کف با کفسابی

در اصل زمانی که شما کف سابی بر روی سنگ های کهنه انجام می دهید به این معناست که سنگ های خود را نوساز می کنید و با توجه به فرآیند کف سابی که بر روی سنگ های شما انجام می گیرد سبب می شود که سنگ های شما به بهترین شکل ممکن نوساز شود و عیب و ایراد های آن رفع گردد وقتی شما سنگ های خود را پس از انجام کفسابی بررسی می کنید متوجه می شوید که خدمات کفسابی سبب می شود سنگ های شما روح تازه ای به خود بگیرد.

ما در مجموعه کریمی برای انجام خدمات کف سابی و سنگ سابی شما را انجام و نوسازی و سنگ های کهنه و کدر شده را به بهترین شکل ممکن انجام می دهیم. 09125795418 کریمی

با توجه به اینکه خدمات ما مختص برای کفسابی نیست و می توان به نماشویی ، جلوگیری از ریزش سنگ نما ، پیچ و رولپلاک نما ، رنگ آمیزی نما و … اشاره کرد که این خدمات توسط راپل کاران مجموعه انجام می گیرد.