کفسابی در سعادت آباد ، فرحزاد ، شهرک غرب

کفسابی یکی دیگر از خدماتی است که ما در مجموعه کریمی انجام می دهیم و اگر سطح مورد نظر شما پس از مدت ها شفافیت و براقیت و درخشندگی اولیه خود را از دست داده است می توانید با کفسابی سطح را به حالت اولیه برگردانید.

ساب زنی در شهرک غرب ، سعادت آباد ، فرحزاد

مزایا و فواید کفسابی :

1- کفسابی سبب می شود که سطح مورد نظر طول عمر بیشتری پیدا کند.

2- زمانی که سطح مورد نظر کفسابی می شود سطح مورد نظر شفاف و براق می شود.

3- زمانی که کفسابی انجام می شود باعث می شود که سطح هایی که پستی و بلندی دارند ، با استفاده از یک ساب اصولی می توان این پستی و بلندی ها را از بین برد.

4- با استفاده از کفسابی می توان عیب و ایرادهای ریزی از قبیل شکستگی ها ریز ، خط و خش های ریز روی سنگ از بین می رود به حالت شیشه ای در می آید.

سنگسابی در سعادت آباد ، فرحزاد ، شهرک غرب

برای سنگ سابی ها باید فرد سنگ ساب کاملا به نوع و جنس سنگ آشنا باشد چرا که موجب می شود به سبب آن با توجه به شناخت سنگ ها از نوع سابی که استفاده می کند بهترین نتیجه را ببیند و برای انجام خدمات سنگسابی باید از ساب زدن دستگاه های بزرگ استفاده کنیم و دستگاه های ما از برند های ایتالیایی ، آلمانی و ایرانی می باشند. خدمات کفسابی در جمهوری ، کفسابی در پیروزی ، کفسابی در سید خندان ، کفسابی در شمال و … که از مناطق های مهم شهر تهران نیز می باشند خدمات ساب زنی و سنگسابی انجام می گیرد.

سنگ سابی در فرحزاد ، شهرک غرب ، سعادت آباد

برای شیشه ای کردن سنگ ها باید از ساب ایتالیایی استفاده کینم چرا که ساب ایتالیایی موجب می شود سنگ به صورت شیشه ای تبدیل گردد. و سطح مورد نظر توسط مرغوب ترین ساب کار انجام می شود و نتیجه ای شگف انگیز بر روی سنگ های شما رقم می خورد.

ساب زدن دستی در سعادت آباد ، فرحزاد ، شهرک غرب

برای ساب زدن سطح هایی که نمی توان از دستگاه های بزرگ استفاده کرد باید از ساب زن دستی کمک گرفت و این سطح ها از قبیل سنگ کابینت ها ، سنگ جزیره و اپن ، سنگ کانتر ، سنگ میز غذاخوری و سنگ شومینه دانست. که باید از ساب زن دستی کمک گرفت برای ساب زدن سطح های نامبرده شده.

ساب زدن پله و راه پله در سعادت آباد ، فرحزاد ، شهرک غرب

برای انجام کلیه خدمات ساب زدن پله ها و راه پله ها باید از دستگاه های ساب زنی دستی استفاده کرد که باید فرد بسیار با تجربه باشد چرا که در اثر رعایت نکردن تعادل فشاری که به سنگ وارد می کند موجب می شود سنگ آسیب ببیند و به صورت کامل ساب زدن صورت نگیرد و به اصطلاح به صورت لکه ای شود. در حالیکه اگر ساب زدن سنگ راه پله ها و پله ها درست و اصولی انجام گیرد موجب می شود سطح شفاف و براق و سطحی یکدست باشد.

نماشویی در سعادت آباد ، فرحزاد ، شهرک غرب

خدمات نماشویی در سعاد آباد ، فرحزاد ، شهرک غرب می تواند یکی از مهمترین فعالیت های همکاران ما در منطقه غرب تهران باشد چرا که اکثر پروژه های نماشویی ما در این منطقه بوده است و پروژه های متنوع نماشویی را انجام داده ایم.

نماشویی نمای ساختمانی در سعادت آباد ، فرحزاد ، شهرک غرب

خدمات ما در امر نماشویی به وسیله راپل اتفاق می افتد و همکارانمان کار شستشوی نمای ساختمان را به وسیله راپل انجام می دهند و همین امر سبب شده است که نماشویی به بهترین نحو ممکن صورت بگیرد و همکارانمان کار شسشوی نما را به صورت تضمینی انجام میدهند.

نانو کردن نما در سعادت آباد ، فرحزاد ، شهرک غرب

در صورتی که برای خدمات نماشویی که صورت می گیرد نیاز است که نانو کردن نمای ساختمان صورت بگیرد چرا که در صورتی که نانو کردن نمای ساختمان انجام نشود سبب می شود که آب به سطح نما نفوذ کند و در بازه زمانی طولانی سبب تجزیه شدن نما و از بین رفتن نما می شود.

ولی زمانی که نانو کردن نما انجام می شود به موجب آن سبب می شود که دیگر نمای ساختمان آب به خود نگیرد و به اصطلاح آبگریز شود. همین امر باعث می شود که نمای ساختمان دیگر آب به خود جذب نکند.

کف سابی در شهرک غرب ، سعادت آباد ، فرحزاد