تعریف کار در ارتفاع :

شغل کار در ارتفاع را می توان گفت که به این نوع شغل ها همانطور که از نام آنها مشخص است کارهایی را شامل می شود که مربوط به ارتفاع است به عنوان مثال کارهایی که بر روی چهارپایه ساختمان ها انجام می گردد یا به عنوان فردی که از ساختمان آویزان است و کار پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را انجام می دهد و یا از آن می توان به عنوان کسی که شستشوی نمای ساختمان را به کمک طناب انجام می دهد.

همکاران ما کار شستشوی نمای ساختمان و پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان و همچنین انواع کارهایی که کار در ارتفاع صورت می پذیرد را انجام می دهد و از این نوع کارها می‌توان به نصب تابلو در ارتفاع ، تعویض لامپ نمای ساختمان ، رنگ آمیزی نمای ساختمان و … اشاره کرد که همکاران ما این کارها را به بهترین نحو ممکن انجام می دهد و در اصطلاح می توان گفت که یکی از کارهای تخصصی ما در مجموعه کریمی می باشد.

تا اینجا متوجه شدیم که ارتفاع کاری را می توان به سبک کارهایی مرتبط دانست که فرد ارتفاع کار زمین را سطح اصطکاک خود نمی داند و به وسیله یک شی دیگر از زمین فاصله دارد حال آن شی می تواند طناب ، چهارپایه ، نردبان ، داربست و … باشد.

برای افرادی که کار در ارتفاع در تهران یا کرج را انتخاب می کند باید به موضوع بیمه خود اهمیت قائل شوند و در مجموعه هایی که فعالیت می کنند بیمه شده باشند چرا که ممکن است در اثر یک بی توجهی یا بی دقتی زندگی خود را از دست بدهند چرا که این خطرات فعالیت در ارتفاع بسیار بیشتر می باشد برای افرادی که کار در اتفاع را انتخاب کرده اند می توان گفت که کاری بسیار ایمن می باشد در صورتی که اصول و ایمنی در هنگام ارتفاع کاری را رعایت فرمایند.

کار در ارتفاع و پیچ و رولپلاک

افرادی که به کمک راپل و طناب از ساختمان ها آویزان می شوند و در اتفاع مشغول به فعالیت می باشند و ما در مجموعه ارتفاع کاران کریمی با داشتن کادری مجرب کار پیچ و رولپلاک ساختمان ها را انجام می دهیم چرا که یکی از خدمات و فعالیت های ما در کار ارتفاع مربوط به پیچ و رولپلاک ساختمان ها می باشد.

زمانی که احساس می کنید سنگ نمای شما به کمک ملات و مصالح ساختمانی به خوبی به نمای ساختمان چفت نشده است و هر آن امکان دارد که این موضوع سبب شود که سنگ از نمای ساختمان جدا شده و سقوط کند باید مراقب بود چرا که این موضوع می تواند خطرات جبران ناپذیری را داشته باشد و خدایی نکرده اگر در اثر سقوط با فردی برخورد کند می تواند خطرات جانی را دربر گیرد.

البته در مواقعی در اثر نشست هایی که در ساختمان های بزرگ صورت می پذیرد و گاهی این نشست ها به حدود چندین سانتیمتر می باشد موجب می گردد که نمای ساختمان تغییراتی در ظاهر خود به وجود آورده و باعث شود که نمای ساختمان سقوط کند به همین دلیل این امر می تواند خطرات جانی در بر داشته باشد البته باید این موضوع را هم عنوان کرد که حادثه های طبیعی از قبیل زلزله نیز می تواند نمای ساختمان را تحت تأثیر خود قرار دهد.

همکاران ما در ارتفاع کاران کریمی به کمک راپل از ساختمان آویزان می شوند و به وسیله پیچ و رولپلاک و دریل نمای ساختمان را به کمک پیچ و رولپلاک سفت می کنند که این کار سبب می شود که دیگر سنگ نمای ساختمان باعث ریزش ساختمان نشود.

پیچ و رولپلاک نما

کار در ارتفاع و شستشوی نما

همکاران ما در مجموعه ارتفاع کاران کریمی با توجه به تجربه و تخصصی که دارند می توانند هر گونه نمای ساختمانی را از قبیل سنگ ، چوب ، کامپوزیت ، شیشه ، آجر سه سانتی و … باشد را به بهترین نحو ممکن شستشو انجام دهند. در صورتی که نمای ساختمان شما نیاز به شستشو می باشد می توانید با شماره تماس داخل سایت جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید.

از دیگر خدماتی که همکاران ما در کار در ارتفاع انجام میدهند به همکاران ما کار شستشوی نما را با استفاده از راپل انجام می دهد چرا که امروزه خدمات شستشوی نما توسط راپل کار صورت می پذیرد و افرادی که در مجموعه ما فعالیت می کند دوره های تخصصی راپل را گذراندند و هر کدام از آنها تخصص و مهارت خاصی در شستشوی نما با استفاده از راپل دارند.

البته اگر با توجه به دلایلی نتوان از راپل کار برای شستشوی نمای ساختمان استفاده کرد و حتماً باید از داربست برای شستشوی نمای ساختمان کمک گرفت باید این نکته را یادآور شد که کار شستشوی نمای ساختمان با استفاده از داربست صورت می پذیرد و همکاران ما پس از نصب داربست با استفاده از تخته های مخصوص که عنوان سطح اصطکاک استفاده می گردد و افراد بر روی آن ایستاده و کار شستشوی نما را انجام می دهند اقدام به نماشوی ساختمان می کند.

خطرات کار در ارتفاع :

برای فرد ارتفاع کار ، کار کردن در فضایی به دور از زمین بسیار ساده و آسان می باشد و ایمن ترین کار برای فردی که مشغول به کار در ارتفاع می باشد را می توان به خود فرد نسبت داد ولی در اثر کوچکترین بی توجهی و بی دقتی و همین طور در کم اثر تلقی کردن اصول فنی سبب می شود که کاری بسیار پر خطر و سقوط از ارتفاع سبب شود چرا که هر کار خطرات خود را دارد و کار در ارتفاع هم از آن بی بهره نیست و نمی توان از آن غافل شد.

کمترین خطرات کار در ارتفاع در اثر بی توجهی منجر به شکستگی اعضای بدن و همینطور در مواقعی سبب مرگ ارتفاع کار می باشد چرا که باید فرد ارتفاع کار باید خیلی حواس خود را جمع کند که متوجه اتفاقی در اثر سقوط فرد از ارتفاع نشود.

قیمت کار در ارتفاع :

باید این موضوع اشاره کرد که کار در اتفاع نسبت به روش های سنتی بسیار به صرفه از نظر قیمت و زمان می باشند به عنوان مثال زمانی که فرد راپل کار از ساختمان آویزان می شود که کار شستشوی ساختمان را انجام دهد و در عین حال در گذشته افراد با کمک داربست مشغول به شستشوی نمای ساختمان بودند که هم کاری وقت گیر و هزینه بالایی را نسبت به امروزه در بر داشت و این موضوع را می توان اشاره کرد شستشوی نمای ساختمان به کمک راپل بسیار صرفه اقتصادی و زمانی را در بر دارد.

همانطور که در بالا مثال راپل کار برای شستشوی نمای ساختمان زده شد می توان در همه بعد های دیگر به آن اشاره کرد که ارتفاع کار امروزی بسیار مقرون به صرفه و قیمت پایین تری نسبت به گذشته دارد.

البته باید این موضوع را در نظر داشت که با توجه به اینکه کار در ارتفاع می تواند خطراتی را در بر داشته باشد در بسیاری از موارد باید توجه کرد که اصول کار در ارتفاع رعایت می‌گردد و همین امر موجب می‌شود در برخی مواقع نتوان قیمت دقیقی بر روی خدمات کار در ارتفاع لحاظ کرد برای همین باید عناوین مختلف کار بررسی گردد و قیمت‌گذاری بر اساس مواردی از کار صورت پذیرد.

دستور العمل ایمنی کار در ارتفاع :

هر کاری دارای یکسری دستور العمل هایی می باشد که در اثر بی توجهی و بی دقتی کردن نسبت به اصول و دید سطحی داشتن به آن سبب می شود که خطرات جبران ناپذیری را داشته باشد.

در خیلی از مواقع سبب شده است که فرد ارتفاع کار نسبت به این موضوع که ارتفاع زیادی ندارد و در اثر نادیده گرفتن اصول و قواعدی که در دوره های کار در ارتفاع و ایمنی توصیه می شود را رعایت نکند و همین امر سبب می شود که از ارتفاع سقوط کند.

در دوره هایی که فرد برای کار در اتفاع می گذراند تمامی اصول و ودستور العمل های کار در اتفاع به دفعات تکرار و دقیقا زوم می شوند چرا که نیاز اصلی توجه به این دستور العمل ها می باشد.

از خدمات ما در مجموعه می توان به کفسابی اشاره کرد که در حوزه های مختلف صورت می پذیرد و می توان به کفسابی پله و پایگرد اشاره کرد که یک نمونه از خدمات ما در مجموعه می باشد. و همچنین باید گفت که اگر این سوال شما را درگیر خود کرده است که چگونه لکه های سنگ را پاک کنیم باید بگوییم که این خدمات با کفسابی و ساب زدن سنگ ها به صورت کامل انجام می گیرد.